Mann72mod Skrevet November 29, 2024 Share Skrevet November 29, 2024 5 timer siden, Rasputin skrev: Jeg fikk en times massasje hos Noi for 800 og sex for 400 (hadde ikke med mer). Sa jeg måtte ta med mer neste gang. Verdt turen, hun har en sinnsykt bra kropp for alderen (60år?). Hvor holder hun til? 3 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet November 29, 2024 Share Skrevet November 29, 2024 11 minutter siden, Mann72mod skrev: Hvor holder hun til? Det er bare å se etter denne køen i Oslo Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet November 29, 2024 Share Skrevet November 29, 2024 På 25.11.2024 den 11.38, James78 skrev: Lov å håpe! Hun holder stort sett til i Bergen. Jeg hadde henne på Anker Hotell i Oslo for noen sommere siden. Bra service. Siter Lenke til kommentar
Ox1 Skrevet November 29, 2024 Share Skrevet November 29, 2024 8 timer siden, Rasputin skrev: Jeg fikk en times massasje hos Noi for 800 og sex for 400 (hadde ikke med mer). Sa jeg måtte ta med mer neste gang. Verdt turen, hun har en sinnsykt bra kropp for alderen (60år?). Hva snakker vi da om av innhold? Full pakke inkludert bb, creampie? Anal? 3 Siter Lenke til kommentar
Thermos Skrevet November 29, 2024 Share Skrevet November 29, 2024 10 timer siden, Rasputin skrev: Jeg fikk en times massasje hos Noi for 800 og sex for 400 (hadde ikke med mer). Sa jeg måtte ta med mer neste gang. Verdt turen, hun har en sinnsykt bra kropp for alderen (60år?). Ja som @Tukleren påpeker så er dette en god pris. Jeg har ligget på 1500,- totalt for 30 min. massasje, og FP hos Noi. Hun er veldig flott for alderen, og derfra går jeg alltid fornøyd. 5 Siter Lenke til kommentar
Thermos Skrevet November 29, 2024 Share Skrevet November 29, 2024 14 timer siden, Tototre skrev: Enig, så mye skal en aldri betale for en halvtime. For en time med sex fra begynnelse til slutt kan det gå an. Om hun er ung og fin! Du vil ha en prisliste for østlandsområdet, inkl. Oslo, for 30 min. på en thaimassasjesalong? De vil alltid prøve å få mest mulig penger fra oss. Dette lever de av. 30 min massasje betaler vi fra 500-700 kr for første besøket. Du må passe på å få så mye gratis teasing som mulig under massasjen, om du ikke går rett på sexforhandlingen. Når forhandlingene starter er dette vanlige priser 30 min.: HJ (runkejobb) kr 500 Blowjob kr 1000 (inkl. HJ) B2B kr 1000 (inkl. HJ, og noen ganger oxo BJ) Sex, vaginalt samleie, kr 1500 (inkl. HJ, B2B, og noen ganger BJ) Totalprisen for en halvtime med sex og massasje bør aldri være mer enn 2000 kr ved første besøk i en salong. Ved gjentatte besøk samme sted bør du slippe å betale massasjegebyret. Så totalt 1500 kr for halvtime sex. Om du får BB eller owo inkl. i prisene over kommer an på om hun har dette i menyen. De yngste thaiene (under 30 år) ligger høyere i pris. Med god forhandling kan du få prisen for sex ned i 1000 kr/30 min. Jenta var helt nydelig (med klærne på), men jeg takket pent nei til den prisen, og gikk slukøret hjem den kvelden. Har ofte litt dårlig dømmekraft med pene Thai-damer i nærheten, men den var for drøy selv for en grabukk som meg. Jeg tenkte på vei hjem at hvis de kan sette slike priser så må det jo være noen som faktisk betaler dette. Det kan jo være at hun ikke likte meg, men jeg så hun faktisk overveide kontratilbudet før hun avslo så da virker det mindre sannsynlig. 4 2 Siter Lenke til kommentar
Thermos Skrevet November 29, 2024 Share Skrevet November 29, 2024 5 timer siden, Tototre skrev: Det er bare å se etter denne køen i Oslo Oi, trodde det var utenfor hos Vari! 2 2 Siter Lenke til kommentar
jegern Skrevet November 29, 2024 Share Skrevet November 29, 2024 37 minutter siden, Thermos skrev: Oi, trodde det var utenfor hos Vari! Så hvordan er vari v2 med de nye puppene? 4 Siter Lenke til kommentar
Oslo_bukken Skrevet November 29, 2024 Share Skrevet November 29, 2024 8 timer siden, Ox1 skrev: Hva snakker vi da om av innhold? Full pakke inkludert bb, creampie? Anal? Noi er bra! Det skjer det som skjer der inne😉 Jeg har hvert fall sprutet henne både foran og bak uten problemer, men ikke noe man kan avtale på forhånd har jeg inntrykket av. Tror hun ser det an litt fra kunde til kunde? 4 1 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet November 30, 2024 Share Skrevet November 30, 2024 knuller ikke uten Siter Lenke til kommentar
Ox1 Skrevet November 30, 2024 Share Skrevet November 30, 2024 3 timer siden, Rasputin skrev: knuller ikke uten Hvem? Du eller noen andre? 3 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet November 30, 2024 Share Skrevet November 30, 2024 3 timer siden, Ox1 skrev: Hvem? Du eller noen andre? jeg Siter Lenke til kommentar
briljant Skrevet November 30, 2024 Share Skrevet November 30, 2024 På 28.11.2024 den 23.04, Thermos skrev: Noen som kan dele erfaringer fra Pilestredet Park? Jeg har vært der to ganger, ingenting å si på jentene, men 3000,- før du er ute av døra synes jeg er i meste laget. Er det slik at dette er prisen dere betaler for 30 min. massasje med FP i østlandsområdet? Er de 2 forskjellige der (av de som ser veldig bra ut). Ser det er typ 3 annonser, men føles som samme jente, bare med ulike numre/annonser 2 Siter Lenke til kommentar
Thermos Skrevet November 30, 2024 Share Skrevet November 30, 2024 3 timer siden, briljant skrev: Er de 2 forskjellige der (av de som ser veldig bra ut). Ser det er typ 3 annonser, men føles som samme jente, bare med ulike numre/annonser Det var tre jenter der når jeg var der ja. En som ser veldig ung ut, og to som nok er i tredveårene. Alle så bra ut, særlig hun som tok rollen som vertinne. Har ikke funnet hvilken annonse hun har ute. 2 Siter Lenke til kommentar
Thermos Skrevet November 30, 2024 Share Skrevet November 30, 2024 22 timer siden, Oslo_bukken skrev: Noi er bra! Det skjer det som skjer der inne😉 Jeg har hvert fall sprutet henne både foran og bak uten problemer, men ikke noe man kan avtale på forhånd har jeg inntrykket av. Tror hun ser det an litt fra kunde til kunde? Bare vær litt forsiktig for hun er ikke så nøye med beskyttelse. 2 Siter Lenke til kommentar
Thermos Skrevet November 30, 2024 Share Skrevet November 30, 2024 På 29.11.2024 den 16.04, jegern skrev: Så hvordan er vari v2 med de nye puppene? Vet ikke...enda. Ser et av bildene i den ene annonsen er av de nye brystene. 2 1 Siter Lenke til kommentar
Oslo_bukken Skrevet Desember 1, 2024 Share Skrevet Desember 1, 2024 6 timer siden, Thermos skrev: Vet ikke...enda. Ser et av bildene i den ene annonsen er av de nye brystene. Nei, ingen nye bilder her vel? Hvilket bilde mener du? 2 Siter Lenke til kommentar
JoeRoganJosh Skrevet Desember 1, 2024 Share Skrevet Desember 1, 2024 Kan noen poste bildene her? Har noen prøvd henne etter hun kom tilbake? Hvordan føltes de nye puppene? Er dem harde? Jeg tenker på å avlegge et besøk å sprute på dem. 2 Siter Lenke til kommentar
Ox1 Skrevet Desember 1, 2024 Share Skrevet Desember 1, 2024 Har Vari etablert seg i Oslo nå? 1 Siter Lenke til kommentar
Bulle Skrevet Desember 1, 2024 Share Skrevet Desember 1, 2024 3 minutter siden, Ox1 skrev: Har Vari etablert seg i Oslo nå? Neida, Vari liker seg best på landet. Det er bare Vari-klanen av en eller annen grunn insisterer på å holde seg sør for Sinsenkrysset. 2 Siter Lenke til kommentar
Ox1 Skrevet Desember 1, 2024 Share Skrevet Desember 1, 2024 1 time siden, Bulle skrev: Neida, Vari liker seg best på landet. Det er bare Vari-klanen av en eller annen grunn insisterer på å holde seg sør for Sinsenkrysset. Visste vel egentlig svaret på mitt eget spørsmål 😏 For de av oss som er interessert i å finne informasjon om thaimassasje i Oslo blir disse umotiverte slengbemerkningene bare forstyrrende i denne tråden. Tilsvarende blir selvfølgelig de som er interessert i informasjon om Vari muligens litt skuffet når ikke Vari-tråden eller thai-tråden under Akershus blir beriket med ny informasjon. Med fare for å felle meg selv var hensikten kun å peke på forumets frie flyt av mye svada innimellom aktuell og nyttig informasjon. 1 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Desember 1, 2024 Share Skrevet Desember 1, 2024 På 25.11.2024 den 12.45, Gaggball skrev: Anbefales! Skrev en liten review om henne i min egen tråd: Gaggballs review Lovende! Dessverre er annonsen borte nå. Vet du om hun jobber uavhengig om den er aktiv? I så fall, har du mulighet til å sende meg nummeret på DM hvis du har det lagret? Siter Lenke til kommentar
Gaggball Skrevet Desember 1, 2024 Share Skrevet Desember 1, 2024 Sendte henne txt dagen etter annonsen forsvant. Ikke besvart så langt. Så da tipper jeg hun har ferie eller noe. Kommer nok tilbake (håper jeg) 1 Siter Lenke til kommentar
SolanGundersen Skrevet Desember 1, 2024 Share Skrevet Desember 1, 2024 (endret) 2 timer siden, Ox1 skrev: Med fare for å felle meg selv var hensikten kun å peke på forumets frie flyt av mye svada innimellom aktuell og nyttig informasjon. En manns svada kan være en annen manns kilde til ny nyttig informasjon. Vi har mange eksempler på det. I enden av en lang svadatråd kommer det frem noen gullkorn av og til. Endret Desember 1, 2024 av SolanGundersen la til "av og til" 2 Siter Lenke til kommentar
Thermos Skrevet Desember 1, 2024 Share Skrevet Desember 1, 2024 14 timer siden, Oslo_bukken skrev: Nei, ingen nye bilder her vel? Hvilket bilde mener du? Dette er vel nytt. 1 Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg