Gå til innhold

Thaimassasje!

jaamarked

Anbefalte innlegg

5 timer siden, Rasputin skrev:

Jeg fikk en times massasje hos Noi for 800 og sex for 400 (hadde ikke med mer). Sa jeg måtte ta med mer neste gang. Verdt turen, hun har en sinnsykt bra kropp for alderen (60år?).

Hvor holder hun til?

• Like 3
Lenke til kommentar
8 timer siden, Rasputin skrev:

Jeg fikk en times massasje hos Noi for 800 og sex for 400 (hadde ikke med mer). Sa jeg måtte ta med mer neste gang. Verdt turen, hun har en sinnsykt bra kropp for alderen (60år?).

Hva snakker vi da om av innhold?

Full pakke inkludert bb, creampie? Anal?

• Like 3
Lenke til kommentar
10 timer siden, Rasputin skrev:

Ja som @Tukleren påpeker så er dette en god pris. Jeg har ligget på 1500,- totalt for 30 min. massasje, og FP hos Noi. Hun er veldig flott for alderen, og derfra går jeg alltid fornøyd.

• Like 5
Lenke til kommentar
14 timer siden, Tototre skrev:

Enig, så mye skal en aldri betale for en halvtime.  For en time med sex fra begynnelse til slutt kan det gå an.  Om hun er ung og fin!

Du vil ha en prisliste for østlandsområdet, inkl. Oslo, for 30 min. på en thaimassasjesalong?

De vil alltid prøve å få mest mulig penger fra oss.  Dette lever de av.

• 30 min massasje betaler vi fra 500-700 kr for første besøket.  Du må passe på å få så mye gratis teasing som mulig under massasjen, om du ikke går rett på sexforhandlingen.
  • Når forhandlingene starter er dette vanlige priser 30 min.:
    • HJ (runkejobb) kr 500
    • Blowjob kr 1000 (inkl. HJ)
    • B2B kr 1000 (inkl. HJ, og noen ganger oxo BJ)
    • Sex, vaginalt samleie, kr 1500 (inkl. HJ, B2B, og noen ganger BJ)
  • Totalprisen for en halvtime med sex og massasje bør aldri være mer enn 2000 kr ved første besøk i en salong.
  • Ved gjentatte besøk samme sted bør du slippe å betale massasjegebyret.  Så totalt 1500 kr for halvtime sex.
  • Om du får BB eller owo inkl. i prisene over kommer an på om hun har dette i menyen.
  • De yngste thaiene (under 30 år) ligger høyere i pris.
  • Med god forhandling kan du få prisen for sex ned i 1000 kr/30 min.

Jenta var helt nydelig (med klærne på), men jeg takket pent nei til den prisen, og gikk slukøret hjem den kvelden. Har ofte litt dårlig dømmekraft med pene Thai-damer i nærheten, men den var for drøy selv for en grabukk som meg.

Jeg tenkte på vei hjem at hvis de kan sette slike priser så må det jo være noen som faktisk betaler dette. Det kan jo være at hun ikke likte meg, men jeg så hun faktisk overveide kontratilbudet før hun avslo så da virker det mindre sannsynlig.

• Like 4
  • Thanks 2
Lenke til kommentar
8 timer siden, Ox1 skrev:

Hva snakker vi da om av innhold?

Full pakke inkludert bb, creampie? Anal?

Noi er bra! Det skjer det som skjer der inne😉 Jeg har hvert fall sprutet henne både foran og bak uten problemer, men ikke noe man kan avtale på forhånd har jeg inntrykket av. Tror hun ser det an litt fra kunde til kunde?

• Like 4
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
På 28.11.2024 den 23.04, Thermos skrev:

Noen som kan dele erfaringer fra Pilestredet Park? Jeg har vært der to ganger, ingenting å si på jentene, men 3000,- før du er ute av døra synes jeg er i meste laget. Er det slik at dette er prisen dere betaler for 30 min. massasje med FP i østlandsområdet?

Er de 2 forskjellige der (av de som ser veldig bra ut). Ser det er typ 3 annonser, men føles som samme jente, bare med ulike numre/annonser

• Like 2
Lenke til kommentar
3 timer siden, briljant skrev:

Er de 2 forskjellige der (av de som ser veldig bra ut). Ser det er typ 3 annonser, men føles som samme jente, bare med ulike numre/annonser

Det var tre jenter der når jeg var der ja. En som ser veldig ung ut, og to som nok er i tredveårene. Alle så bra ut, særlig hun som tok rollen som vertinne. Har ikke funnet hvilken annonse hun har ute.

• Like 2
Lenke til kommentar
22 timer siden, Oslo_bukken skrev:

Noi er bra! Det skjer det som skjer der inne😉 Jeg har hvert fall sprutet henne både foran og bak uten problemer, men ikke noe man kan avtale på forhånd har jeg inntrykket av. Tror hun ser det an litt fra kunde til kunde?

Bare vær litt forsiktig for hun er ikke så nøye med beskyttelse.

• Like 2
Lenke til kommentar
3 minutter siden, Ox1 skrev:

Har Vari etablert seg i Oslo nå?

Neida, Vari liker seg best på landet. Det er bare Vari-klanen av en eller annen grunn insisterer på å holde seg sør for Sinsenkrysset. 

• Haha 2
Lenke til kommentar
1 time siden, Bulle skrev:

Neida, Vari liker seg best på landet. Det er bare Vari-klanen av en eller annen grunn insisterer på å holde seg sør for Sinsenkrysset. 

Visste vel egentlig svaret på mitt eget spørsmål 😏

For de av oss som er interessert i å finne informasjon om thaimassasje i Oslo blir disse umotiverte slengbemerkningene bare forstyrrende i denne tråden. Tilsvarende blir selvfølgelig de som er interessert i informasjon om Vari muligens litt skuffet når ikke Vari-tråden eller thai-tråden under Akershus blir beriket med ny informasjon.

Med fare for å felle meg selv var hensikten kun å peke på forumets frie flyt av mye svada innimellom aktuell og nyttig informasjon.

• Like 1
Lenke til kommentar
På 25.11.2024 den 12.45, Gaggball skrev:

Anbefales! Skrev en liten review om henne i min egen tråd: Gaggballs review

Lovende! Dessverre er annonsen borte nå. Vet du om hun jobber uavhengig om den er aktiv? I så fall, har du mulighet til å sende meg nummeret på DM hvis du har det lagret?

Lenke til kommentar
2 timer siden, Ox1 skrev:

Med fare for å felle meg selv var hensikten kun å peke på forumets frie flyt av mye svada innimellom aktuell og nyttig informasjon.

En manns svada kan være en annen manns kilde til ny nyttig informasjon. Vi har mange eksempler på det. I enden av en lang svadatråd kommer det frem noen gullkorn av og til.

Endret av SolanGundersen
la til "av og til"
  • Like 2
Lenke til kommentar