Gå til innhold

Thaimassasje!

jaamarked

Anbefalte innlegg

Tilgjengelige anbefalinger med aktiv annonse akkurat nå, for de som er interessert:

* Mocky: (v/ schous) Veldig hyggelig og veldig flink. Ikke så gale priser. Vært der noen ganger, og det blir kanskje mer kjedelig etterhvert, men her får man en bra opplevelse. Minus på lokasjonen rett ut i gata i bunn av Tr-v, men det går helt greit. Terning her er solid 5. (kun HJ prøvd)

* Thai Aroma i P59. Ser bra ut, veldig ålreit. Faktisk en veldig bra massasje sånn jeg kan huske. MInus for lokale, rommet, dusjen. Synes å huske timen var ganske snau der, også tydelig at det er mye ekstra betaling for klær av, ta på osv. Så viben der førte til at jeg ikke har dratt tilbake, men jeg tror andre kan ha bedre oppelvelse. Lokalet ligger litt krøkkete til, men det går greit. Ikke veldig egnet for bil. Ville gitt 4 her, der lokale/rom/tid/priser, men veldig positivt med massasjen og utseende. (kun HJ prøvd)

* "relex" eller thequeen, ser hun er i Oslo igjen. Jeg ser hun har lagt på seg, og hun hadde det da jeg var der siste gang og. Synes kvaliteten dessverre gikk ned fra himmelsk første gang, og til noe medium siste gang. Plusspoeng her for at bryster så klart. Hyggelig dame. Mener å huske det er veldig mye pris-steg i menyen. Jeg testa FP her en av gangene da hun rabaterte den. Her kan du få hele skalaen på terningen, jeg aner ikke hva lokalet er nå.

* "sexynaughtybitch.." i M17A. Helt OK. Fin løsning om klokka er 21 og du ikke har skaffet en løsning. Greit lokale, fint rom og dusj. Synes alt er helt terning 4, men en sånn positiv 4 når du frykter verre. Synes dog navnet er litt rart, opplever ikke hun lever opp til det. Ganske pyntelig og snill, standard spm på HJ (det holdt for meg).

* Love massage (Mariana) ((den er ikke thai, men tar den med)). Dette er jo interessant nok. Synes hun har et 10/10 utseende for min smak. Veldig grei og ålreit. 1 time er nok 45 minutter ish i hennes tidsregning, så her er nok min anbefaling å gå for 30 min. Ikke noe flink til å massere. Jeg tror hun passer best for de som liker FP i 20 min og massasje i 5. Men fascinerende bare å ha kjent litt og sett henne. Lokasjon var en ganske kjent adresse før, nå var det byttet, men de er stort sett diskret leilighet litt vest for sentrum. Terningkast 5, der massasje og tid trekker ned.

* Maya Massasje. Litt merkelig lokasjon midt i Pilestredet Park. Egentlig en ganske fin opplevelse, men jeg ble faktisk skuffa mtp bildene i profilen som jeg tror skaper en fallhøyde. Men hun er fin og hyggelig, og det var en bra opplevelse. Hun som var der sammen med henne masserte meg 10 min, pga hun andre måtte ut litt, og hun var faktisk finere og enda mer behagelig, spurte om hun jobbet også, men hun jobbet vist ikke med massasje. Et tips her kan være dropin og spørre om hun er ledig, men det vil antakeligvis ikke gå.. Vanskelig med terning her, men får være litt streng og gi 3 for å bruke terningen. Lokale er bra, rommet er greit, alt fint. Men det ble litt kjedelig og lite minnerikt, samt at utseende kanskje er for mye "hypet" i bildene. (Kun HJ prøvd).

* Raiwin (Chanissara). Husker første gang jeg møtte henne at jeg tenkte jeg hadde gjort et funn. Veldig fin og hyggelig, helt etter min smak. Bra massasje. Jeg syens opplevelsen gikk nedover etter å ha prøvd 1 gang til. Hun selger jo i utgangspunktet massasje, men føltes som fokuset på å selge en slags b2b/fp sak som standardproduktet som ikke er noe for meg - men jeg ser hun får mye positive anmeldelser, så antakeligvis så er det noe som faller i smak for mange. Terningkast 4. Massasje trekker opp, en gang mener jeg til og med hun tok bind for øynene på meg, og ga en interessant start. Husker jeg faktisk var litt nervøs der. Men det sier jo noe om at hun kan gi en mer unik opplevelse enn klassisk 30 på magen, 15 på ryggen og så en HJ.

* Classic massage (Anna?) i M55A i Vika. Var her på dropin mener jeg, og har aldri dratt tilbake. Men det var ikke fordi det var dårlig. Synes lokasjonen er litt suboptimal. De var 2 der, og jeg fikk hun yngste, som da ikke var eieren på bildene. Hun var forsåvidt flink og søt, men jeg kunne tenke meg å prøve eieren som jeg tipper er litt bedre på flere parametere. Det gikk pent og pyntelig for seg, men en solid massasje. Antakeligvis er ikke hun der lengre, men det jeg kan anbefale er at lokalet var ålreit, de brukte litt bedre olje om jeg husker riktig, og jeg tror det er ryddige forhold her. Terning 4.

* Diamond Massage (v/ Eva). Heller ikke thai, men tar den med, for de som er intr i å prøve en annen disiplin. Jeg har prøvd flere av de Diamond har inne. Eva har jeg vært hos 3-4 ganger, og et par av opplevelsene har vært spesielt bra. Hun gir en ålreit massasje, prøvd både b2b og ikke. Klarer faktisk ikke bestemme meg for hva som blir best. Har bestilt med "longer lingam" som er noe jeg føler er veldig bra her. Hun kan den kunsten, i allefall. Minus for at jeg synes hun er litt monoton, ikke noe nytt, kjedelig musikk. Selv om jeg da hadde vært der 2 ganger før, så føles det litt som at hun har et standardprogram og det følges. Også brytes det litt i den lingam-settingen, og da er hun plutselig veldig god. Vanskelig terning, men den er 4,5 ish. Tror man får mer utbytte første gang man er der. Lokasjon er en diskret gate på Majorstua. Ikke mulig med noe mer enn HJ.

Usikker på hva jeg skal velge selv denne uka, tar gjerne i mot tips. Av de som ligger ute nå så synes jeg Kim og Freya i secret island, begge i FF og Mia massages ser interessante ut

Endret av briljant
  • Like 3
  • Thanks 9
Lenke til kommentar
1 time siden, Johnny_Three skrev:

Daow i J2 var et veldig hyggelig bekjentskap. Mestrer både massage og den erotiske delen like godt. I tillegg er en time en time. Virker genuint kåt og aims to please. Frekk med svensk som; «Er du kåt nu» og «Jag er så kåt om morgonen». Det som muligens trekker ned litt for noen er de slitne dusjfasilitetene, og at hun muligens ser litt eldre ut enn på bildene. Men det tar hun igjen på cuteness og erfaring. Kom kraftig første gang (musesprut i frakk), men jaggu klarte hun å lure frem en CIM som avslutning. Valuta for pengene her!

• Like 3
  • Thanks 3
Lenke til kommentar
9 minutter siden, Style skrev:

Daow i J2 var et veldig hyggelig bekjentskap. Mestrer både massage og den erotiske delen like godt. I tillegg er en time en time. Virker genuint kåt og aims to please. Frekk med svensk som; «Er du kåt nu» og «Jag er så kåt om morgonen». Det som muligens trekker ned litt for noen er de slitne dusjfasilitetene, og at hun muligens ser litt eldre ut enn på bildene. Men det tar hun igjen på cuteness og erfaring. Kom kraftig første gang (musesprut i frakk), men jaggu klarte hun å lure frem en CIM som avslutning. Valuta for pengene her!

Takk for info @Style Har hatt henne på lista en stund, så nå blir det et besøk 😍

• Like 2
Lenke til kommentar
22 timer siden, Johnny_Three skrev:

Tantawan har jeg prøvd.

Hadde håpet å treffe hun litt kraftigere fra bildene i annonsen, men hun var ikke på jobb. Veldig eksponert inngangsdør i tillegg gjør at jeg ikke drar dit igjen

• Like 3
Lenke til kommentar
På 13.9.2024 den 10.46, Style skrev:

Var hos Daow nylig, og mye av beskrivelsen din ang. sjarm er jeg enig i samt at hun gir deg rikelig med tid, men det stopper vel der. Det første bildet i annonsen må være 20 år siden er tatt.

ALT henger på den damen. Jeg synes at når jeg er ute, og handler slike tjenester så er det ikke for mye å forlange at de ser bedre ut enn det mange har hjemme. Det er en grunn til at veldig få leaser en Toyota Yaris for å trekke det litt ut.

Ja, hun er sjarmerende, og utfører massasjen relativt godt. Ekstra-tjenestene er også relativt gode, men for å være ærlig så er det ingenting som en slank, feminin Thai-dame som også ser godt ut når hun har din ...i munn.

Godt vi er forskjellige, men jeg ville ikke gått tilbake.

Endret av Thermos
  • Like 2
  • Thanks 1
Lenke til kommentar

Tok en tur til Gjerdrum nylig og hadde en runde igjen med Vari. Omg den dama blir bare bedre og bedre! Liker godt å få den i alle hull og det å sprute henne mens hun «melker» pikken langt ned i halsen er en fantastisk følelse😛💦 Gikk derfra med shaky legs og et smil om munnen.

• Like 6
Lenke til kommentar
5 timer siden, Oslo_bukken skrev:

Tok en tur til Gjerdrum nylig og hadde en runde igjen med Vari. Omg den dama blir bare bedre og bedre! Liker godt å få den i alle hull og det å sprute henne mens hun «melker» pikken langt ned i halsen er en fantastisk følelse😛💦 Gikk derfra med shaky legs og et smil om munnen.

Det er ikke personlig ment, men noen ganger så påstås det at man har opplevd "alle hull" eller "hun tok den bak", "liker å ta den i alle hull", "venninen ble med", "jeg kjenner henne godt så...". Noen ganger også at man har fått ekstra-tjenester eller utvidet tid uten å betale osv. Jeg har noen ganger besøkt de samme jentene, og vet godt jeg ikke lamslår de med min sjarm, utseende eller bankkonto. Selv salong-jenter kjenner man etter noen år med besøk, og disse beskrivelsene nærmest umulig å få tilbudt.

Det høres suspekt ut at man har "tatt noen bak" for så å avslutte i munn, de fleste Thai-damer ser ut til å synes A-level er griste så dette må jo være "gutteprat", og av ingen nytte for oss andre.

• Like 1
Lenke til kommentar

@Plogen har helt rett👍 Knulling med kondom, suging (før og etter) uten kondom. Enkelt og greit.

@Thermos hvis du ikke får like god service av Vari som det jeg får så er ikke det mitt problem, men tror de fleste får den samme servicen der hvis man oppfører seg pent. Og ikke minst får henne kåt (som ikke er vanskelig)

• Like 2
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
1 time siden, Thermos skrev:

Jeg får prøve en gang til der jeg står bakerst i køen med lua i hånda. Kanskje jeg også blir spesiell for henne en dag.

Æh jeg var der på lørdagen. Sendte henne melding 1 time før og booket. No problem. Så in og wham bam, ferdig på 30 min.

Men ja jeg har skjønt at hun til tider kan være travel. Og hun sa også at hun skrur av telefonen ibland fordi hun rett og slett blir sliten. Det er jo forståelig.

• Like 1
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
21 minutter siden, Batman skrev:

Det har sikkert blitt nevnt før, men hvor gammel sånn ca er Vari? 

Hun oppgir selv 39 i annonsen sin, det tenker jeg kan stemme.

Endret av Oslo_bukken
  • Like 2
Lenke til kommentar
1 time siden, Oslo_bukken skrev:

Hun oppgir selv 39 i annonsen sin, det tenker jeg kan stemme.

Jeg ler så jeg gråter😂

Kvinner oppgir 29, 39 og 49 i ti-femten år etter at de har passert den fødselsdagen. 

Jeg har vært hos Vari, ja, og hun er mer enn 41 år!  Hvor mye mer kan jeg bare tippe, men har vært hos thaier jeg trodde var 35ish, og så har de vært over 50.

Er du veldig opptatt av alder under 40 finner du en annen enn Vari.  Hun ser ut som en norsk kvinne på 40.  Altså er hun betydelig eldre. 

Lenke til kommentar