Gå til innhold

Thaimassasje!

jaamarked

Anbefalte innlegg

40 minutter siden, Plogen skrev:

Etter de anmeldelsene vurderer du fortsatt å gå dit?? Blir litt som om et metoo-offer stemmer Trump.

Nei men er lurer hva folk betaler og hva hun føler huner verdt, ifht hva man får. Sier mye om type dame det er

Endret av Pwhite
  • Like 3
Lenke til kommentar

Er 440 profiler der. Noen kjenner man igjen direkte, men tenker at de fleste ikke driver med knulling mot penger av de 440 navnen.

Derimot er sikkert noen av mennen der horebukker😉

• Like 1
Lenke til kommentar
6 timer siden, ShamanDureX skrev:

Å legge ut link til den private facebook siden til thai massasje damer er vell litt over grensa.
Tviler på at noen av dem syntes det er særlig hyggelig. 

White Knight much ??

Lenke til kommentar
2 timer siden, Oslo_bukken skrev:

Er 440 profiler der. Noen kjenner man igjen direkte, men tenker at de fleste ikke driver med knulling mot penger av de 440 navnen.

Derimot er sikkert noen av mennen der horebukker😉

Det er ett stort volum av disse thai damene som ikke bare selger sex men som også kjører BB! Den listen er gull for dem som bruker FB som verktøy ! 

Lenke til kommentar

Jeg postet en liste over de meste aktive Thai damene i Stor Oslo sin private FB og får bare piss i retur ! Hva er dette for noe tull! 

Dette er gull for alle som ønsker å sede inni en Thai kvinne men ikke har know how til å komme i mål! 

Get with the program! 

For de blaute sjelene her inne og de aktive white knights - om du er i GAMET og adder Thai horer til din private FB so be it! Jesus. 

Lenke til kommentar
13 minutter siden, Aksel Hennie skrev:

Jeg postet en liste over de meste aktive Thai damene i Stor Oslo sin private FB og får bare piss i retur ! Hva er dette for noe tull! 

Dette er gull for alle som ønsker å sede inni en Thai kvinne men ikke har know how til å komme i mål! 

Get with the program! 

For de blaute sjelene her inne og de aktive white knights - om du er i GAMET og adder Thai horer til din private FB so be it! Jesus. 

Regler for forumet: 

2. Ingen personopplysninger skal offentliggjøres.

Og du har nå postet link til personlig FB og der også fullt navn på svært mange står! Ja, navn er personopplysing  Så er

ikke det der regelbrudd så vet ikke jeg.

Her bør noen reagere!

• Like 1
Lenke til kommentar
27 minutter siden, Habbala skrev:

Regler for forumet: 

Og du har nå postet link til personlig FB og der også fullt navn på svært mange står! Ja, navn er personopplysing  Så er

Her bør noen reagere!

Selv når person info er fake ? 
Get real. Gjøk! 
Ingen Thai damer som jobber i Norge bruker privat FB! Denne er på Thai. Ikke søkbar for oss. 

Lenke til kommentar
33 minutter siden, Habbala skrev:

Regler for forumet: 

Her bør noen reagere!

Fimt!  Nå har du reagert. 

Her på forumet er det som i det ville vesten, bare at vi mangler sheriff eller marshall.  Administrator, eller moderatorer er ikke til stede.  Driver du med hobbyen er det på eget ansvar.  Skriver du noe her på forumet eller poster bilder, så har du 60 minutter til å slette eller endre.  Etter det blir det værende.  

Sal opp og bli med på leken, eller hold deg hjemme og unngå outcall. 

Lenke til kommentar
1 time siden, Aksel Hennie skrev:

Selv når person info er fake ? 
Get real. Gjøk! 
Ingen Thai damer som jobber i Norge bruker privat FB! Denne er på Thai. Ikke søkbar for oss. 

Hei.

Jeg er privat venn med ei av de. Og faktisk ikke via hobby. Ja det er hennes ekte navn og fb. Hun har aldri annonsert med dette navnet. Jeg går ikke til henne, men vet godt hvem hun er. Og hun er en allright jente utenfor bransjen.

Hvis en av oss finner ut navnet ditt sånn litt tilfeldig, eller om vi bare krysssjekker litt bilder og kanskje sosialmedie stalker deg litt. Kan vi legge det ut her da? Er det ok? Eller er det virkelig Aksel Hennie du er og riktig bilde?

Kommer ikke til å gå white knight nei. Men dette kommer ingen tilgode annet en at hun kan bli psykisk lidende. Det unner jeg henne ikke.

Oppfordrer folk til å forske frem dette selv og holde det for seg selv. Vis respekt for de som er villige til å gi så mye av seg selv og sin intimitet for at vi skal ha det bra.

La ditt alias skryte av et godt knull med hennes alias. Så kan du deg reise hjem til ferdig fredagstaco hos dine og hun henne reise hjem og lage fredagstaco til sine.

• Like 4
Lenke til kommentar
4 timer siden, Aksel Hennie skrev:

Dersom det overhodet er ekte, så bidrar du til ett problem, når du heller kunne holdt kortene for deg selv og nytet fordelene av din kunnskap: tenk om fullstendig sinnssvake folk begynner å utnytte kunnskapen din, til å heller gjøre fullstendig idiotiske ting mot disse damene, hvilket er langt fra usannsynlig. Spesielt om det er noen du faktisk synes er verdt å besøke igjen. Det kan umulig ha noen positiv effekt på noen som helst av damene, som gir fort utslag i form av dårligere service. Det er nedtur for deg, damene, og alle potensielle kunder.

Du har mest sannsynlig ingen insentiver for å gå ut med privat info, bare ting å tape. Derfor fremstår det hele som en lite gjennomtenkt ytring. Kanskje det er for mye å svelge, men lærdommer tar gjerne litt tid å akseptere.

Endret av xzrhg
  • Like 3
Lenke til kommentar
5 timer siden, Aksel Hennie skrev:

Det er ett stort volum av disse thai damene som ikke bare selger sex men som også kjører BB! Den listen er gull for dem som bruker FB som verktøy ! 

Jeg er litt forsiktig med å bruke FB, men takk for listen😉👍

• Like 1
Lenke til kommentar

Deilig at noen reagerer, men har det noe hensikt, @Norwayboy, @xzrhg og @Habbala

Personlig har jeg ikke sett på den listen ennå.  Er ganske paranoid.  Det er kanskje flere som bør være det, siden vi kan oppleve at publiseringer som dette vil skje igjen.

For alle som selger massasje og/eller seksuelle tjenester er dette noe de må leve med. 

Lenke til kommentar
2 timer siden, Tototre skrev:

Deilig at noen reagerer, men har det noe hensikt

Det har vell ikke noe hensikt utenom å si i fra når noe ikke er greit.
Jeg har ikke tenkt å gjøre noe med det, jeg mener denne slags innlegg er med på å skape et dårlig rykte for forumet... som om vi hore kunder ikke har dårlig nok rykte fra før.

Lenke til kommentar
13 timer siden, Aksel Hennie skrev:

Get with the program! 

Hva er BB?

• Like 1
Lenke til kommentar