Maizor40 Skrevet Februar 9, 2022 Share Skrevet Februar 9, 2022 For en Fantastisk MILF eller som jeg har begynt og kalle henne nabo jenta 😂 Klarte og lure meg  til og være hos henne 2 ganger etter nyttår 🤤🤤 Kontoen er ikke enig med meg. men steike for en service og følelse. Hun tar virkelig vare på deg og man bare stor koser seg. Veldig grei parkering og veldig diskrete område ikke langt fra sentrum. Ja kan Så kraftig anbefales hun er noe av det beste jeg har møtt på RE. Drømmen nå er hun sammen med en venninne (hun snakket om hun hadde en jente i tankene) Men hun har vist også en kompis homofil eller bi som hun sa kunne være med på kort varsel og forholdt seg til no crossing of swords 😂uansett her har jeg en ny favoritt og når hun klemmer deg når du skal gå og ønsker deg velkommen igjen så tenker man ikke på noe annet 😩😂 1 Siter Lenke til kommentar
Bikkuri Skrevet Juli 11, 2023 Share Skrevet Juli 11, 2023 Noen som vet om hun fortsatt holder på ? Hadde et rått treff med hun og skulle gjerne truffet henne igjen. 1 Siter Lenke til kommentar
apen8281 Skrevet Oktober 17, 2023 Share Skrevet Oktober 17, 2023 Tror pulveret har tatt over livet hennes igjen 1 Siter Lenke til kommentar
Bikkuriv3 Skrevet September 7 Share Skrevet September 7 Noen som vet hvor det ble av hun ? Ikke vært på real på lenge. Tar imot dm 1 Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg