Gå til innhold

MaluSexy

Gjest

Anbefalte innlegg

31 minutter siden, jegern skrev:

Hun ser ikke så frodig ut her, til og med innenfor det jeg kan besøke :)

Bildet lyver nok en del, hun har nok noen flere kilo på kroppen enn det bildet viser. Akkurat som jeg liker det. Men det er ikke kroppen hennes som er problemet, det er det at hun kun snakker spansk. Så hvis du ikke forstår spansk, kan det bli utfordende med kommunikasjonen. Da blir det å ty til tegnspråk. Men det kan jo fungere 😀

• Like 1
  • Thanks 1
Lenke til kommentar

Helt enig med @Langbein i at kroppen hennes er stor, men knullbar.  Og det har jeg gjort. For noen år siden, i Drammen.  Den gangen fikk jeg høre fra en annen eskorte at Malu fikk litt dårlig rykte blant utleierne fordi det var mye synlig trafikk til henne.

Dagens meldinger kan tyde på at hun har lært og er mer forsiktig nå😁

Språket, bruk app med tale!  Men jeg vil ikke besøke henne igjen

OM du ser en, eller flere andre brukere som har samme logo/ikon som meg, så er det kanskje @Trøndern eller @Oslung.  Hvorfor de driver med slik villedning gjennom bildebruk er usikkert.  Se etter brukernavnet mitt, så er det jeg som har postet innlegget, og ikke en av disse posørene.

Endret av Tototre
Trøndern ødelegger for meg
Lenke til kommentar

Møtte henne i Drammen for ca 18 mnd siden. Helt innafor mine preferanser, dvs milf med former.

Desverre ble selve akten og dårlige komm-ferdigheter til at det ikke er en jeg oppsøker igjen.

• Like 2
Lenke til kommentar

Sitter og kikker litt på MaluSexy og Mistica nå... Tanker? 

Har tidligere møtt Isabel Mature og Shantal hot i samme "kategori", selv om de er normalvektige. Begge disse damene var helt fantastisk, 10/10 for meg. Opplevde ikke språk som et "problem" med de - neida, kommunikasjonen var ikke på nivået med de tsjekkiske damene som man kan prate med som om man hadde kjent hverandre i årevis, men det var definitivt innenfor. Det jeg ikke liker så godt er når de bokstavelig talt ikke kan si eller forstår et eneste ord engelsk, slik som de kolombianske ungjentene som går på rotasjon i landet. For meg er det uviktig med dype samtaler, men om jeg sier "doggy" eller lignende, er det jo fint om de ikke bare "¿¿¿ Que pasa ???"

Endret av kaffekoppen
  • Like 1
Lenke til kommentar
6 minutter siden, kaffekoppen skrev:

MaluSexy og Mistica nå... Tanker? 

Tenker det at du nyter heller enda en kopp kaffe og står over til f.eks Isabel Mature legger turen innom igjen.

Mistica kan du kommunisere med på engelsk, men har bilder som er pyntet på og så vil hun ha deg ut fortest mulig og seansen avsluttet, Malu er vel beskrevet nok ovenfor.

• Like 4
Lenke til kommentar
6 minutter siden, nelson2 skrev:

Tenker det at du nyter heller enda en kopp kaffe og står over til f.eks Isabel Mature legger turen innom igjen.

Mistica kan du kommunisere med på engelsk, men har bilder som er pyntet på og så vil hun ha deg ut fortest mulig og seansen avsluttet, Malu er vel beskrevet nok ovenfor.

Takk for informasjonen. Ja, damer som stresser er vel den enkeltfaktoren som bidrar mest til en elendig opplevelse foruten om dårlig hygiene.

• Like 2
Lenke til kommentar
11 timer siden, kaffekoppen skrev:

men om jeg sier "doggy" eller lignende, er det jo fint om de ikke bare "¿¿¿ Que pasa ???"

En gang ga jeg opp oversettelsen og spurte et siste spørsmål: "Kan jeg hjelpe deg inn i de stillingene jeg ønsker?" Svaret var ja, så da plasserte jeg henne rundt i senga. Hun var 150 cm høy og 50 kg så gikk veldig greit

• Haha 1
Lenke til kommentar
3 minutter siden, jegern skrev:

En gang ga jeg opp oversettelsen og spurte et siste spørsmål: "Kan jeg hjelpe deg inn i de stillingene jeg ønsker?" Svaret var ja, så da plasserte jeg henne rundt i senga. Hun var 150 cm høy og 50 kg så gikk veldig greit

Med et par av kinadamene har jeg demonstrert selv hvordan jeg har villet ha dem.  Det har gitt oss begge mer enn en god latter

Lenke til kommentar
På 4.5.2024 den 18.40, jegern skrev:

Hun ser ikke så frodig ut her, til og med innenfor det jeg kan besøke :)

Her er et bilde fra et besøk. Hun er nok i overkant for noen, men pupper som ihvertfall jeg gjør mye idiotisk for å oppleve. 

IMG_1817.jpeg

• Like 4
  • Thanks 2
Lenke til kommentar
9 minutter siden, B James skrev:

Her er et bilde fra et besøk. Hun er nok i overkant for noen, men pupper som ihvertfall jeg gjør mye idiotisk for å oppleve. 

IMG_1817.jpeg

jeg vet hva du mener som puppeman. det er tragisk at det er ikke en del som er både fristende/yngre og med pupper i RE :/. som Sydney Sweeney :

sydney-sweeney_001.gif

• Like 1
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
  • 3 months later...

Har besøkt Malusexy denne uka og er enig i det de fleste sier. Utfordring på kommunikasjon. På whats app så gikk det på norsk, egentlig ganske greit.

Da jeg kom inn i leiligheta gikk det plutselig på engelsk men veldig elementært. Stillingene jeg ville ha ble forklart ved å bruke håndbevegelser.

Så var det puppene da. Ja, de er himmelsk for oss som liker digre naturelle pupper. Ja, de er digre og hun kunne godt vært midtsidepike i "Dicke titten" :)

Hun er liten av vekst (under 160) og har nok litt stor mage men ikke til hinder for noe.

Vil beskrive henne som veldig passiv i akten og ikke noe som ligner på GFE.

Hun begynte tidlig med cum for me baby, men dette ble avslått kontant og forklart med finger på klokka :) det ble ikke noe mer mas om dette etterpå.

Ser ikke noe grunn for noen til å ta mer enn en halvtime med henne. Digre pupper er på menyen her og de er digge. Alt annet er ganske ordinært til grense til labert.

Jeg er glad jeg fikk min dose med pupper men vil nok ikke oppsøke henne igjen.

1500 for halvtimen. Noen av bildene er nok litt forfinet med filter men hun har ekte bilder. Noen av bildene beskriver helt hvordan kroppen og puppene ser ut,

altså uten filter/Photoshop.

• Like 1
  • Thanks 5
Lenke til kommentar
  • 6 months later...
På 30.8.2024 den 15.28, Crocop skrev:

Har besøkt Malusexy denne uka og er enig i det de fleste sier. Utfordring på kommunikasjon. På whats app så gikk det på norsk, egentlig ganske greit.

Da jeg kom inn i leiligheta gikk det plutselig på engelsk men veldig elementært. Stillingene jeg ville ha ble forklart ved å bruke håndbevegelser.

Så var det puppene da. Ja, de er himmelsk for oss som liker digre naturelle pupper. Ja, de er digre og hun kunne godt vært midtsidepike i "Dicke titten" :)

Hun er liten av vekst (under 160) og har nok litt stor mage men ikke til hinder for noe.

Vil beskrive henne som veldig passiv i akten og ikke noe som ligner på GFE.

Hun begynte tidlig med cum for me baby, men dette ble avslått kontant og forklart med finger på klokka :) det ble ikke noe mer mas om dette etterpå.

Ser ikke noe grunn for noen til å ta mer enn en halvtime med henne. Digre pupper er på menyen her og de er digge. Alt annet er ganske ordinært til grense til labert.

Jeg er glad jeg fikk min dose med pupper men vil nok ikke oppsøke henne igjen.

1500 for halvtimen. Noen av bildene er nok litt forfinet med filter men hun har ekte bilder. Noen av bildene beskriver helt hvordan kroppen og puppene ser ut,

altså uten filter/Photoshop.

Kan bekrefte dette. Dama var faen meg tidlig med cum for me baby, og ba meg runke?? Har da vell ikke betalt henne for å runke selv. Tror grunnen til at hun er nokså passiv er pga hennes fysiske form, dama er feit og blir fort sliten. Bra pupper men der stopper det for min del ass.

• Thanks 3
Lenke til kommentar