Gjest Skrevet Desember 18, 2021 Share Skrevet Desember 18, 2021 Hei Jeg er ikke håva inn alt jeg ville med yngre eskorter og alltid ser etter noen litt eldre er bedre valg . Man kan falle med et problem med disse som er yungre noen ganger og det skjedde med noen får ikke det jentene som er riktig på bilde samme alltid . Hvorfor skal ikke være en stor mulighet tilsvarende ved leiting særlig store byene (Oslo og Bergen), Som man vil ta det stille og rolig med . Som liker å skjære med litt forskjellige fantasier og ikke bruker mye tanker i,Det kan hende at det er slitsomt å finne online deiting virket så vanskelig for meg. Også noen flirt nordiske nettsider som basert kun for underholdning lar oss å kjøpe med egne penger åpenhet med ingen fysiske ellers man kan føle seg lei med mange meldinger fra yngre jenter som man har ikke lyst å skrive tilbake til dette virker urettferdig og komplisert. Tenk hvis jeg vil være skujult og diskre og ser jeg det samme jentene hverdag på profilen det er derfor de nettsidene kan være laget for forbruk og ikke for et seriøst treff og motta vink og flørt som man kan tro på er sann. Kanskje er redd og vil styr unna og konto min kan ble sperret,også noen ungdommer og voksne som pleier å bruke Ipad ,Noen Thinkpad ,noen Smarte Iphoner og vi lever som øgler i ørkenen. Jeg kan se eldre gamle eskorte damer er nesten ikke tilgjengelige og det lever i skryt og vi kan se bare at mer yngre jenter som man kan finne særlig i (Oslo området ),og fortsetter man bare leve i drama. Jeg synes fraværende damer med alle mulige fantasier som de er klare for å leve ut med deg vi fortsatt ligger i bakerste tabellen og nesten ekskludert og vi er bare utsatt for kast bort penger på falske datingsider. Sammen for at er Eldre damer og yngre menn real sex in massage sexuelle fantasier sextreff i ekte verden uten bekymringer og panikk. Ville gjerne hørt om det er noen seriøse nettsider for deiting selvom er betaling mening så det går bra så lenge det virker på vegne av seriøs spennende treff som har treffested og lever som ei lykket singel gås.😁 Viktig for en seriøs synspunkt og smart mening hensyn som lever frie. Gog Jul😊 Siter Lenke til kommentar
Trøndern Skrevet Desember 18, 2021 Share Skrevet Desember 18, 2021 Ingen forstår hva i helvette du prater om mickos. Her trengs tolk 1 3 Siter Lenke til kommentar
thorm Skrevet Desember 18, 2021 Share Skrevet Desember 18, 2021 Direkte fra julebord eller ? Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Desember 30, 2021 Share Skrevet Desember 30, 2021 På 18.12.2021 den 18.19, Trøndern skrev: Ingen forstår hva i helvette du prater om mickos. Her trengs tolk nei ok så rart det Orgasme Jeg synes det er å gå gjennom å være rolig👹 Huff helt grusomt😕 Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg