Casanova Skrevet Mai 22, 2022 Share Skrevet Mai 22, 2022 (endret) 1 time siden, James B skrev: Det er nok flere jenter som tar navn som minner om Nensi og å tjene på hennes gode navn og rykte Jeg tror det bare er en tilfeldighet 😏 Endret Mai 22, 2022 av Casanova Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Oktober 19, 2022 Share Skrevet Oktober 19, 2022 Nemsi er tilbake på fredag Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet November 25, 2022 Share Skrevet November 25, 2022 Nensi er tilbake i starten av desember før hun tar en lang juleferie. Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Mai 26, 2023 Share Skrevet Mai 26, 2023 Nemsi er tilbake. Fantastisk dame. Her er det lett å bli trollbundet. Husk at hun først og fremst er ei hore. Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Oktober 8, 2023 Share Skrevet Oktober 8, 2023 Da er en epoke over. Nemsi er på sin siste tur. Siter Lenke til kommentar
Crocop Skrevet Oktober 16, 2023 Share Skrevet Oktober 16, 2023 Ble aldri til at jeg prøvde henne. Hun stod på blokka men da må jeg bare rive ut den siden. Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Oktober 16, 2023 Share Skrevet Oktober 16, 2023 Hun er nå her enda noen dager….. Siter Lenke til kommentar
B James Skrevet April 21, 2024 Share Skrevet April 21, 2024 Til minne Skal vel godt gjøres å bli bedre hore enn dette. Ble noen timer i henne. 1 1 Siter Lenke til kommentar
HerrSerr Skrevet April 21, 2024 Share Skrevet April 21, 2024 3 minutter siden, B James skrev: Til minne Skal vel godt gjøres å bli bedre hore enn dette. Ble noen timer i henne. Glad for at du er tilbake! Du leverer alltid gode innspill til forumet. 2 1 Siter Lenke til kommentar
B James Skrevet April 21, 2024 Share Skrevet April 21, 2024 Mistet tilgangen til forumet i forbindelse med mail verifikasjon. Ser at alle mine gamle poster står som "gjest" Hyggelig å bli husket 2 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet April 23, 2024 Share Skrevet April 23, 2024 Det har vært få damer av det kaliberet i Stavanger. Amelia flyttet til Oslo og pensjonerte seg etterhvert. Nå har Nensi også gitt seg. Jeg unner dem begge et ‘normalt’ liv, men samtidig er det veldig trist at jeg ikke får møtt dem igjen. Har prøvd å finne erstatninger, men har ikke klart det enda. Er det noen som kan komme med forslag (evt på pm)? Jeg er happy med å dele erfaringer, men liker ikke å dele alt. Tipper damene heller ikke setter pris på at alle vet hva de tilbyr til den enkelte. Stay safe! Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg