Gå til innhold

B2B

Gjest

Anbefalte innlegg

Kan noen gi tips om en virkelig bra body2body-opplevelse? Jeg vet jo at sånt avhenger av hvem, av kjemi, av dagsform etc., men det er nok også slik at noen er gode på dette og andre er det ikke. Jeg hadde f.eks. noen flotte opplevelser i Sannergt. i gamle dager.

Jeg er ikke interessert i sex/samleie. Jeg knuller ikke, av flere grunner. Men sexy opplevelser av det intense slaget er fint. Hvor bør man gå for en heftigst mulig b2b i dag? Kan noen si noe fornuftig om det?

Lenke til kommentar
  • 2 weeks later...

Tror på leilighet, for da avtaler dere på forhånd til en fast pris. Og dere går rett på saken. Salong kan være mer spennende, med usikkerhetsmomentet, når hun begynner med vanlig massasje og tjenesten diskuteres underveis. Men en massasjebenk er ikke optimal, og de har gjerne dårligere tid. Det blir også mye dyrere med diskusjon når du er kåt, høy tillegsbetaling på toppen av en inngangsjpris på 5-700 kroner. Har etter hvert kun gått til de i leiligheter, men da jenter som har mange anbefalinger på RE av kunder som har vært medlemmer lenge. Hjelper også med noen anbefalinger her eller på reddit-forumet. Har de siste ukene forsøkt noen av billigdamene og 15 minutter, men de er mest interessert i å få det raskt unnagjort og ikke dra ut B2B. Forståelig nok. 

• Like 1
Lenke til kommentar
På 24.10.2021 den 9.38, Pennen skrev:

Kan noen gi tips om en virkelig bra body2body-opplevelse? Jeg vet jo at sånt avhenger av hvem, av kjemi, av dagsform etc., men det er nok også slik at noen er gode på dette og andre er det ikke. Jeg hadde f.eks. noen flotte opplevelser i Sannergt. i gamle dager.

Jeg er ikke interessert i sex/samleie. Jeg knuller ikke, av flere grunner. Men sexy opplevelser av det intense slaget er fint. Hvor bør man gå for en heftigst mulig b2b i dag? Kan noen si noe fornuftig om det?

Vet ikke om thai er et krav, men vil du ha en bankers b2b av en petit superspretten jente, kan du dra til latinaene. Candy massage eller Honey salome f. eks. Billigere enn salong, og man vet hva man får. Vil du ikke knulle, så si fra på forhånd, ellers får du deg en heftig ridetur på kjøpet. 

• Like 1
Lenke til kommentar
56 minutter siden, nappe nappe skrev:

Vet ikke om thai er et krav, men vil du ha en bankers b2b av en petit superspretten jente, kan du dra til latinaene. Candy massage eller Honey salome f. eks. Billigere enn salong, og man vet hva man får. Vil du ikke knulle, så si fra på forhånd, ellers får du deg en heftig ridetur på kjøpet. 

Typ 1500 kr/time eller til ferdig?

Lenke til kommentar
21 timer siden, Redlabar skrev:

Hvor i Oslo holder de til? Sånn ca. Evnt PM. 

Takk

Når det står Frogner i annonsen så er det sånn ca Frogner. Den tredje annonsen sier Holtegt som går fra Bislett til Homansbyen/Majorstua

• Like 1
Lenke til kommentar
  • 1 month later...
31 minutter siden, Vikenmann skrev:

Hei, og hva slags pris er "normalen" for b2b massasje på thaisalongene? 

Aner ikke. Orker ikke massasje i kokt-ris-lukt. Eller noe mer for den saks skyld...

Lenke til kommentar
4 timer siden, Karsten skrev:

Aner ikke. Orker ikke massasje i kokt-ris-lukt. Eller noe mer for den saks skyld...

Tullete og unødvendig kommentar! 

Jeg tenker prisen ligger i området 800-1500.

• Like 1
Lenke til kommentar

Jeg har, med suksess, fått til å droppe massasjen flere steder. Har to-tre faste nå. Betaler kun for ekstratjenestene, og ikke noen «inngangspris» for noe jeg ikke trenger/vil ha.

For all del, noen ganger er det selvsagt deilig med massasje, men da har jeg begynt å gå til noen andre steder hvor jeg tar KUN massasjen.

Lenke til kommentar