Gjest Skrevet Juni 21, 2021 Share Skrevet Juni 21, 2021 (endret) Tar gjerne i mot tips om gode salonger på Strømmen. Enten her eller pm Endret Juni 21, 2021 av Gjest Stavefeil Siter Lenke til kommentar
Besateros Skrevet Oktober 24, 2021 Share Skrevet Oktober 24, 2021 På 21.6.2021 den 14.31, Gjest skrev: Tar gjerne i mot tips om gode salonger på Strømmen. Enten her eller pm Brukeren min ble borte, men her er ny bruker… Hvis noen har sendt PM uten å få svar beklager jeg det, men dette er forklaringen. Send ny pm… Siter Lenke til kommentar
Frolk Skrevet Oktober 30, 2021 Share Skrevet Oktober 30, 2021 Hvorfor sende svar i PM, hvorfor ikke bare legge det ut, så andre også kan se? Siter Lenke til kommentar
Besateros Skrevet Oktober 30, 2021 Share Skrevet Oktober 30, 2021 3 timer siden, Frolk skrev: Hvorfor sende svar i PM, hvorfor ikke bare legge det ut, så andre også kan se? Absolutt, er helt for åpenhet Har du noen tips å komme med? Siter Lenke til kommentar
Jan1965 Skrevet Mars 19, 2022 Share Skrevet Mars 19, 2022 Da jeg prøvde Tawan i Lillestrøm var jeg ikke fornøyd. Hun hadde dårlig tid. På Strømmen Thai og Aroma har jeg hatt gode opplevelser. Er det andre som har erfaringer fra Strømmen/Lillestrøm/Lørenskog området? Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Mars 23, 2022 Share Skrevet Mars 23, 2022 Strømmen Thai er nok det beste du får på Romerike. Prøvd Tawan og flere andre i Lillestrøm tidligere med skuffende resultat Siter Lenke til kommentar
Frolk Skrevet April 4, 2022 Share Skrevet April 4, 2022 Sabaidee og Sophit er veldig bra steder, har ikke prøvd Nana, om noen andre har. "strømmen Thai og Aroma", er det "Su Thai Aroma" ? Hvert på Arometherapi, men fikk ikke noe ekstra når jeg var der i fjor Siter Lenke til kommentar
Jan1965 Skrevet April 12, 2022 Share Skrevet April 12, 2022 Jeg tenker på Aromaterapi og Thaimassasje i Strømsveien 82. Siter Lenke til kommentar
Jan1965 Skrevet April 12, 2022 Share Skrevet April 12, 2022 Jeg har ikke prøvd Sophit, Nana eller Sabaidee Siter Lenke til kommentar
Se7en Skrevet April 17, 2022 Share Skrevet April 17, 2022 Prøvde den på strømsveien 82. Veldig bra massasje og rolig og behagelig hj på slutten. Spurte ikke om noe ekstra utover dette. minus for at det er på hovedgata til strømmen og det serveres utepils rett ved siden av. Folksomt med sushi/pizza/kebab på andre siden av veien Siter Lenke til kommentar
Bredballe Skrevet Januar 8, 2023 Share Skrevet Januar 8, 2023 På 23.3.2022 den 8.06, grevlingmannen skrev: Strømmen Thai er nok det beste du får på Romerike. Prøvd Tawan og flere andre i Lillestrøm tidligere med skuffende resultat Hei, hvordan var Tawan dårlig da? Dårlig massasje eller? Siter Lenke til kommentar
Frolk Skrevet Januar 11, 2023 Share Skrevet Januar 11, 2023 På 8.1.2023 den 21.04, Bredballe skrev: Hei, hvordan var Tawan dårlig da? Dårlig massasje eller? Under snittet god massasje For HJ vil hu bli ferdig så fort some mulig, veldig "samlebånds" følelse, vil ikke anbefale, bedre steder i området enn hun, de 2 gangene jeg har hvert der, får ikke ta på bryster eller noe, veldig kjedelig. Tar også å "bytter grep" veldig ofte mens du får HJ, så det tar tid å komme, mens hun sier "Are u coming yet?" Siter Lenke til kommentar
Kobtrolleren Skrevet Juli 17, 2023 Share Skrevet Juli 17, 2023 Strømmen Tai og Aroma Var og besøkte der nå, holder absolutt opp standarden både på god massasje og avslutning. Siter Lenke til kommentar
Kobtrolleren Skrevet Juli 28, 2023 Share Skrevet Juli 28, 2023 Besøkte Chockdee i Strømmen i dag. God massasje + , en rolig god hj gjorde besøket meget bra. Massør Pam, kan anbefales. Gratis parkering på utsiden og ligger litt utenfor "sentrum" av Strømmen for de som ønsker en litt mer privat inngang. Siter Lenke til kommentar
Tassen63 Skrevet Januar 13, 2024 Share Skrevet Januar 13, 2024 På 4.4.2022 den 17.15, Frolk skrev: Sabaidee og Sophit er veldig bra steder, har ikke prøvd Nana, om noen andre har. "strømmen Thai og Aroma", er det "Su Thai Aroma" ? Hvert på Arometherapi, men fikk ikke noe ekstra når jeg var der i fjor Får man noe ekstra av Sophit? Siter Lenke til kommentar
Frolk Skrevet Januar 15, 2024 Share Skrevet Januar 15, 2024 På 13.1.2024 den 11.33, Tassen63 skrev: Får man noe ekstra av Sophit? Sist jeg var der så hadde de kanskje byttet ledelse, bare kun 2 jenter der, kun 1 av dem hadde litt ekstra, selv før så var det ikke HJ, ikke noe mer. Ikke vært der der siden August, hun nye (litt eldre) hadde veldig god massasje, men var KUN massasje, fikk ekstra fra hun andre yngre der. Aner ikke hva en kan få disse dager. Siter Lenke til kommentar
Tassen63 Skrevet Januar 19, 2024 Share Skrevet Januar 19, 2024 På 16.1.2024 den 0.27, Frolk skrev: Sist jeg var der så hadde de kanskje byttet ledelse, bare kun 2 jenter der, kun 1 av dem hadde litt ekstra, selv før så var det ikke HJ, ikke noe mer. Ikke vært der der siden August, hun nye (litt eldre) hadde veldig god massasje, men var KUN massasje, fikk ekstra fra hun andre yngre der. Aner ikke hva en kan få disse dager. Ok, men Sophit gir ikke noe ekstra ? Siter Lenke til kommentar
Frolk Skrevet Januar 20, 2024 Share Skrevet Januar 20, 2024 19 timer siden, Tassen63 skrev: Ok, men Sophit gir ikke noe ekstra ? Som sagt, var nye sist gang jeg var der, ikke vært der på halvt år, aner ikke tilstanden disse dager, kanskje tar en tur til uka. Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Januar 20, 2024 Share Skrevet Januar 20, 2024 (endret) Karer, jeg sier det samme her som i oslotråden: får vi flere registrerte brukere online samtidig så får vi oppdatert informasjon på spørsmålene våre. Del så snart du har noe som kan være til nytte for en annen horebukk*! *(eller en som kanskje kun nøyer seg med sensuell massasje) Endret Januar 20, 2024 av Tototre Siter Lenke til kommentar
willu Ding Skrevet Januar 26, 2024 Share Skrevet Januar 26, 2024 Dronninga i Lillestrøm er jeg bra erfaring med, litt kostbar med digg.. Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Januar 26, 2024 Share Skrevet Januar 26, 2024 1 time siden, willu Ding skrev: Dronninga i Lillestrøm er jeg bra erfaring med, litt kostbar med digg.. Interessant at du sier dette. For en som kanskje ikke vet hvem dette er, fins det en aktiv link til annonse? Og fortell gjerne litt om hva det koster oxo, sånn at vi andre kan ta kvalifiserte valg på forhånd. Siter Lenke til kommentar
Mrdick Skrevet Februar 9, 2024 Share Skrevet Februar 9, 2024 På 17.7.2023 den 23.50, Kobtrolleren skrev: Strømmen Tai og Aroma Var og besøkte der nå, holder absolutt opp standarden både på god massasje og avslutning. Noen som har adresse eller link? Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg