Gå til innhold

Sugardating Oslo

Bloggern

Anbefalte innlegg

40 minutter siden, brucew skrev:

Her er en "morsom en"

Ikke en profil jeg har sett på, dukket opp en DM helt ut av det blå🤣

image.png.190efd29b9a1d4655bf281c3a7f0b5a4.png

Det er veldig typisk! "bare kjøp masse ræl av meg først, så kan vi møtes etterhvert!" 

First rule of sugarclub : dont pay forskudd! 

• Like 4
Lenke til kommentar

https://sugardaters.com/no/profile/JKoeN1nDZw

Dette er jenta bak profilen lovergirl:

https://sugardaters.com/no/profile/bEZJ2Y71RJ

Tror hun har skjønt at de fleste har skjønt at hun er en scammer, så nå har hun laget en annen profil med et annet bilde.

Har snakket med flere andre som har nevnt at hun prøver å true deg med å ringe politiet og slikt når hun har fått pengene.

Her er vscoen hennes:

https://vsco.co/yeldamelgaard/gallery

• Thanks 2
Lenke til kommentar
På 3.2.2025 den 8.01, brucew skrev:

Her er en "morsom en"

Ikke en profil jeg har sett på, dukket opp en DM helt ut av det blå🤣

image.png.190efd29b9a1d4655bf281c3a7f0b5a4.png

Fått flere slike på SD. Frisør, ny veske etc. Gidder ikke å svare på de.

• Like 1
Lenke til kommentar
4 timer siden, Pipelort skrev:

var hun bra?

Ikke møtt, regner med at hun prøver å scamme siden hun vil ha pengene med engang, og at man skal dusje mens hun sitter der.

• Like 1
Lenke til kommentar
10 timer siden, bam86 skrev:

Jeg har ikke treff henne enda. Først ville hun 10 000 for treff. Nå er vi på 6000. Hvilket tilbud har du fått?

6000kr. 7k med anal.

• Like 1
  • Confused 1
Lenke til kommentar

Hei, har vært aktiv på sd par år tilbake og da var utvalget bra. Men er det verdt styret nå? Utfra det jeg leser er det mye svindel og useriøse jenter med ekstremt høye forventninger til pris. Hvordan er utvalget blant damer mellom 30-50? Erfaringsmessig er disse seriøse og ofte rett på sak. Personlig har jeg budsjett på max 5k i måneden til denne hobbyen. 

Endret av Daskeladden
  • Like 3
Lenke til kommentar
1 time siden, Daskeladden skrev:

Hei, har vært aktiv på sd par år tilbake og da var utvalget bra. Men er det verdt styret nå? Utfra det jeg leser er det mye svindel og useriøse jenter med ekstremt høye forventninger til pris. Hvordan er utvalget blant damer mellom 30-50? Erfaringsmessig er disse seriøse og ofte rett på sak. Personlig har jeg budsjett på max 5k i måneden til denne hobbyen. 

Dessve ikke mye du får for 5k lenger 😆kanskje en times tid eller to ...

Glanstidene er forbi...

• Like 2
  • Haha 1
Lenke til kommentar
1 time siden, Daskeladden skrev:

Til og med de støgge ber om 5k nå😅

• Haha 4
Lenke til kommentar
5 minutter siden, Por mi skrev:

Glanstidene er forbi...

Hva skal du ha, en hel natt for 5000? Bra jentene begynner å forstå at de kan ta mer.

Lenke til kommentar
13 minutter siden, Otono skrev:

Hva skal du ha, en hel natt for 5000? Bra jentene begynner å forstå at de kan ta mer.

Skal vi mødes når jig kömmer tilbage fra Dubai?

Lenke til kommentar
28 minutter siden, Por mi skrev:

Glanstidene er forbi...

2 timers 5000!!!

mere end 5000 tappar bara kunder%%%

Lenke til kommentar