Sandor Skrevet Mandag klokken 12:20 Share Skrevet Mandag klokken 12:20 Skulle gjerne hatt en skikkelig silikonbimbo sugarbabe. Vet noen om en? 1 Siter Lenke til kommentar
IrenaMi Skrevet Mandag klokken 17:06 Share Skrevet Mandag klokken 17:06 https://norges-dates.no/join Siter Lenke til kommentar
GeorgeClooney Skrevet Mandag klokken 19:30 Share Skrevet Mandag klokken 19:30 Har noen vært borti noen SB på Snapchat som kaller seg Kiara og bellaaayu? Lurer på om de er real eller scam. Siter Lenke til kommentar
Mhaal903 Skrevet Mandag klokken 20:45 Share Skrevet Mandag klokken 20:45 Interessant- de dukket begge opp på radaren min i går også. Har mine mistanker om at det er ekte, hun ene ser veldig kjent ut. Lett å komme i kontakt med. Jeg tror det er 59% sjanse for at det er OK. Siter Lenke til kommentar
N1rvana Skrevet Mandag klokken 21:18 Share Skrevet Mandag klokken 21:18 Mistenker at kompisen har det. Send PM til meg. Siter Lenke til kommentar
Pwhite Skrevet Mandag klokken 22:15 Share Skrevet Mandag klokken 22:15 2 timer siden, GeorgeClooney skrev: Har noen vært borti noen SB på Snapchat som kaller seg Kiara og bellaaayu? Lurer på om de er real eller scam. Er det hele navnet på SC? Siter Lenke til kommentar
Babehunter Skrevet Onsdag klokken 00:49 Share Skrevet Onsdag klokken 00:49 På 14.1.2025 den 18.32, Amir30 skrev: sugardatingnorge.com bedre end sugardaters Har sett på siden en ukes tid. Det er lav aktivitet der. Ikke tosifret aktive dame profiler i dag hvertfall. 1 Siter Lenke til kommentar
Pwhite Skrevet Onsdag klokken 01:06 Share Skrevet Onsdag klokken 01:06 16 minutter siden, Babehunter skrev: Har sett på siden en ukes tid. Det er lav aktivitet der. Ikke tosifret aktive dame profiler i dag hvertfall. Det er noe tull men jeg klarer å bli lokket tilbake igjen og igjen 1 Siter Lenke til kommentar
Amir30 Skrevet Onsdag klokken 04:36 Share Skrevet Onsdag klokken 04:36 3 timer siden, Babehunter skrev: Har sett på siden en ukes tid. Det er lav aktivitet der. Ikke tosifret aktive dame profiler i dag hvertfall. lav aktivitet ög noe tull Siter Lenke til kommentar
Amir30 Skrevet i går, 13:23 Share Skrevet i går, 13:23 denne tæve ligner en svindel kunne nogen kende hende? hu ær ret arrogant og spørger om det personlige liv!!! jig har blokeret hende https://sugardaters.com/us/profile/b8zgNpOMzE Siter Lenke til kommentar
Langbein Skrevet i går, 13:51 Share Skrevet i går, 13:51 På 22.1.2025 den 2.06, Pwhite skrev: Det er noe tull men jeg klarer å bli lokket tilbake igjen og igjen Dårlig selvkontroll? 😀 Siter Lenke til kommentar
nappe nappe Skrevet i går, 15:14 Share Skrevet i går, 15:14 (endret) På 28.8.2024 den 17.52, Mhaal903 skrev: For guds skyld ikke gi Mariekity penger. Ikke for filmer en gang. Fordi? Sendte hun fake/ingen bilder? Ghosta hun etter avtalt treff? Var det dårlig sex, eller likte du ikke utseende eller personlighet? Andre kan sette pris på det du ikke liker, men om du ikke forklarer litt nærmere hva som er problemet, har vi fortsatt null peiling på hvorfor vi bør holde oss unna, og innlegget ditt er sånn sett ganske verdiløst. Dette gjelder for såvidt generelt. Å bare nevne at noen er bra eller dårlig uten andre detaljer blir som å lese en filmanmeldelse som kun omtaler filmen som «god» eller «ræva». Det er som kjent høyst individuelt hva folk liker, så litt kontekst bør være et minimum når man først skal skrive noe. Endret i går, 15:16 av nappe nappe 4 1 Siter Lenke til kommentar
Pwhite Skrevet i går, 15:35 Share Skrevet i går, 15:35 1 time siden, Langbein skrev: Dårlig selvkontroll? 😀 Ja litt noen ganger😂 1 1 Siter Lenke til kommentar
IrenaMi Skrevet 1 time siden Share Skrevet 1 time siden https://norges-dates.no/join Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg