Amir30 Skrevet 14 timer siden Share Skrevet 14 timer siden 6 timer siden, James94 skrev: Har lagd en gratis bruker der, og jeg syns alle profilene ser fake ut jeg 🤷♂️ Send mig PM får men i begge sukker-identiteter er pigerne fra Tinder Siter Lenke til kommentar
Babehunter Skrevet 13 timer siden Share Skrevet 13 timer siden 7 timer siden, Amir30 skrev: sugardatingnorge.com bedre end sugardaters Ser da bra ut. Har du gjennomført dater via den siden ennå? Siter Lenke til kommentar
Amir30 Skrevet 9 timer siden Share Skrevet 9 timer siden 3 timer siden, Babehunter skrev: Ser da bra ut. Har du gjennomført dater via den siden ennå? i begge men på sugar.....norge har jig trukket efter det de fleste af dem ær på tinder!! tøser og tæver 100% send mig en PM jeg sender dig disse træver snapchat konti Siter Lenke til kommentar
Mhaal903 Skrevet 5 timer siden Share Skrevet 5 timer siden Ærlig talt. SD er jo full av hyggelige jenter og kvinner. Jada, en del scammere og purunge bimbos som ikke vet hva de holder på med. Men klarer du ikke gjennom normal samtale å få til å treffe minst et par hyggelige jenter som du kan ha det gjensidig veldig gøy med, ja da bør du virkelig revurdere dine egne sosiale ferdigheter. Dropp de mest åpenbare fake-profilene, la 19-åringene vokse litt og snakk ordentlig og høglig (og kanskje ørlite originalt) til de litt mer mentalt voksne jentene. Men ikke forvent noe gratis eller veldig billig. Å besøke noen fra RE vil ALLTID være enklere og raskere, rent fysisk. Med SD kan du faktisk treffe noen som har litt under topplokket også - så lengr du har det selv, da. 5 Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg