Amir30 Skrevet Januar 7 Share Skrevet Januar 7 10 minutter siden, alex skrev: Because must of norwegian girls prefer norwegian guys and when i was singel i used Tinder and yes some of them says i loocks cute but they just dont want to meet. And i dont have a 6paks like many girls likes and after made a familly i tried now for a year ago RE whith some of norwegian and they even wanted to meet spanish , they think we are from a bad country. Bery strange . And then i contacted to one norwegian and finally i could meet up and it was very positiv until a bad menn her destroyed everything. Bad menn ? Jig ær batman din tosk Jig vidste at du er en grim gammel mand. ingen norskekvinder accepterer dig ikke eskorter heller😆😆 Siter Lenke til kommentar
alex Skrevet Januar 7 Share Skrevet Januar 7 På 6.1.2025 den 3.07, Suliet skrev: It is normal to send picture of the girl showing the face? It can be our neigthbor, girlfriend from our childs, etc. its my opinion Siter Lenke til kommentar
Amir30 Skrevet Januar 7 Share Skrevet Januar 7 24 minutter siden, alex skrev: Tusen takk det var søt å høre 🙏 Jeg vidste, at du er en grim gammel mand ingen norskekvinde accepterer dig ingen eskorte heller Tror du at denne pige tænker sådan om dig? Hu vil bare have nemme penge hu spiller med sine kunder du er ikke længere hennes klient glem hende Jig er klient Siter Lenke til kommentar
Amir30 Skrevet Januar 7 Share Skrevet Januar 7 5 timer siden, Otono skrev: Jeg mener også at det ikke gir mening. Han kontakter på en veldig ordentlig og høflig måte. @Otono @alex Jeg vidste, at du er en grim gammel mand ingen norskekvinde accepterer dig ingen eskorte heller Tror du at denne pige tænker sådan om dig? Hu vil bare have nemme penge hu spiller med sine kunder du er ikke længere hennes klient Glem hende Jig er klient skal levere blomst Siter Lenke til kommentar
Amir30 Skrevet Januar 7 Share Skrevet Januar 7 er der nogen der har erfaringer med denne pige? Blir møtte i morgon https://sugardaters.com/us/profile/ELzL1dKJZp 1 Siter Lenke til kommentar
Påsan Skrevet Januar 7 Share Skrevet Januar 7 28 minutter siden, Amir30 skrev: er der nogen der har erfaringer med denne pige? Blir møtte i morgon https://sugardaters.com/us/profile/ELzL1dKJZp Da gleder vi oss til tilbakemeldingen. Have fun. Siter Lenke til kommentar
Amir30 Skrevet Januar 7 Share Skrevet Januar 7 5 minutter siden, Påsan skrev: Da gleder vi oss til tilbakemeldingen. Have fun. Jig er ikke sikker på at pigen er ekte hun har haft flere profiler men hun virker som en god sbabehore 10000 3 timer Siter Lenke til kommentar
Amir30 Skrevet Januar 7 Share Skrevet Januar 7 pigen er meget bitchy enbefales? https://sugardaters.com/us/profile/gARr9pgBWG Siter Lenke til kommentar
jegern Skrevet Januar 7 Share Skrevet Januar 7 3 timer siden, Amir30 skrev: Jig er ikke sikker på at pigen er ekte hun har haft flere profiler men hun virker som en god sbabehore 10000 3 timer Ikke rart det er så dyrt med taxi i Norge 4 Siter Lenke til kommentar
JoeRoganJosh Skrevet Januar 8 Share Skrevet Januar 8 5 timer siden, jegern skrev: Ikke rart det er så dyrt med taxi i Norge Her burde mann vell slå sammen 2 markeder. Bli kjørt hjem av taxi, inkludert happy ending i baksetet. 2 2 Siter Lenke til kommentar
Amir30 Skrevet Januar 8 Share Skrevet Januar 8 1 time siden, JoeRoganJosh skrev: Her burde mann vell slå sammen 2 markeder. Bli kjørt hjem av taxi, inkludert happy ending i baksetet. Flere fylla i natt 😁 Siter Lenke til kommentar
Amir30 Skrevet Januar 8 Share Skrevet Januar 8 1 time siden, JoeRoganJosh skrev: Her burde mann vell slå sammen 2 markeder. Bli kjørt hjem av taxi, inkludert happy ending i baksetet. @Otono Du er så fylla i natt at du ikke kan huske at du fjernede blokeringen af mig for at sende mig en PM at sige !bringe mig blomster og gå! Norske piger jobber ikkje sent på natta fylla? der er noget galt i pigen hoved. Norske piger sover om natten eller? Siter Lenke til kommentar
JoeRoganJosh Skrevet Januar 8 Share Skrevet Januar 8 5 minutter siden, Amir30 skrev: @Otono Du er så fylla i natt at du ikke kan huske at du fjernede blokeringen af mig for at sende mig en PM at sige !bringe mig blomster og gå! Norske piger jobber ikkje sent på natta fylla? der er noget galt i pigen hoved. Norske piger sover om natten eller? Jeg tror du misforstod. Jeg mente at du skulle gi meg meg happy ending. Du kan få all kebab sausen min i munnen din. 1 Siter Lenke til kommentar
Amir30 Skrevet Januar 8 Share Skrevet Januar 8 3 minutter siden, JoeRoganJosh skrev: Jeg tror du misforstod. Jeg mente at du skulle gi meg meg happy ending. Du kan få all kebab sausen min i munnen din. Fikk du ikke nok i fitta hennes i kveld? Jig elskær kebab sausen mye curry. Siter Lenke til kommentar
Amir30 Skrevet Januar 8 Share Skrevet Januar 8 Anbefales? Tar outcall https://sugardaters.com/us/inbox/bEZJ3Jd_zJ Siter Lenke til kommentar
Puttern Skrevet Januar 8 Share Skrevet Januar 8 3 timer siden, Amir30 skrev: Anbefales? Tar outcall https://sugardaters.com/us/inbox/bEZJ3Jd_zJ Eller incall..? Siter Lenke til kommentar
Oleoki Skrevet Januar 8 Share Skrevet Januar 8 På 3.1.2025 den 16.31, Amir30 skrev: Fant ut at Norske anine er NordiskVera 😁😁 Ny tur til hu snart Hvordan vet du at det er henne? Jeg så bildene, men jeg ser ikke helt likheten Siter Lenke til kommentar
Amir30 Skrevet Januar 8 Share Skrevet Januar 8 2 timer siden, Puttern skrev: Eller incall..? Incall på hotel jig ser du hær vært med hende Siter Lenke til kommentar
elmann43 Skrevet Januar 8 Share Skrevet Januar 8 7 timer siden, Amir30 skrev: Anbefales? Tar outcall https://sugardaters.com/us/inbox/bEZJ3Jd_zJ Hvor mye sukker? Siter Lenke til kommentar
Amir30 Skrevet Januar 8 Share Skrevet Januar 8 24 minutter siden, elmann43 skrev: Hvor mye sukker? 7000 3 timer hu tar analt inkludert i prisen owo,svelging,creampie,anal pakke av 4 Siter Lenke til kommentar
leandro74 Skrevet Januar 8 Share Skrevet Januar 8 På 6.1.2025 den 2.21, Suliet skrev: Denne personen her ga meg en adresse hvor jeg skulle plukke hun opp. Kjørte trikset til folk her inne med å parkere litt skjult unna for å se hvor hun kom ut. Hun gikk av en bil hvor det var 3 andre menn. https://sugardaters.com/no/profile/bEZJ2Y71RJ Jeg nevnte det her akkurat for henne. Ble blokkert rimelig fort da ja. Så denne bør man nok holde seg langt unna og helst rapportere 3 1 Siter Lenke til kommentar
Amir30 Skrevet Januar 9 Share Skrevet Januar 9 15 timer siden, Amir30 skrev: 7000 3 timer hu tar analt inkludert i prisen owo,svelging,creampie,anal pakke av 4 Hu har Airbnb på Bjørvika kjent plass Siter Lenke til kommentar
Amir30 Skrevet Januar 9 Share Skrevet Januar 9 Spurte jig.......Korfor andre kan sove hos dig og drikke alkohol? Jig henter altid fulde klienter op der taler om den samme norske pige Du kan bare bringe mig blomster og tage afsted!!!! Okej? Jig betaler godt Siter Lenke til kommentar
leandro74 Skrevet Januar 9 Share Skrevet Januar 9 Vil bare nevne at lill123 på sugardaters også er ute etter forskuddsbetaling. Får ikke lagt til link lenger da hun har blokkert meg allerede. Snakket med en annen av gutta her inne som opplevde det samme. Vi prøvde begge å få til videocall med henne. Gjett hvem som aldri dukket opp på det😂😂 så hvis noen som har tilgang vil legge ut link så er det flott. Viktig å få stoppet businessen til disse asap. Jeg tenker egentlig at man bør boikotte sugardaters fullstendig frem til de skjønner at de må jobbe mer for de betalende kundene sin skyld. Det er jo bare fake og elendighet over hele linja inne der, gjelder jo på profiler fra alle land, jeg har kontaktet hundrevis av jenter der inne fra hele Europa. Er jo nesten bare bullshit alt. Har faktisk langt mer suksess med å finne sugarbabes via snap. Ingen norske men jenter fra feks England og København, verifisert gjennom videocall. 1 2 Siter Lenke til kommentar
Leo Skrevet Januar 9 Share Skrevet Januar 9 2 timer siden, leandro74 skrev: Vil bare nevne at lill123 på sugardaters også er ute etter forskuddsbetaling. Får ikke lagt til link lenger da hun har blokkert meg allerede. Snakket med en annen av gutta her inne som opplevde det samme. Vi prøvde begge å få til videocall med henne. Gjett hvem som aldri dukket opp på det😂😂 så hvis noen som har tilgang vil legge ut link så er det flott. Viktig å få stoppet businessen til disse asap. Jeg tenker egentlig at man bør boikotte sugardaters fullstendig frem til de skjønner at de må jobbe mer for de betalende kundene sin skyld. Det er jo bare fake og elendighet over hele linja inne der, gjelder jo på profiler fra alle land, jeg har kontaktet hundrevis av jenter der inne fra hele Europa. Er jo nesten bare bullshit alt. Har faktisk langt mer suksess med å finne sugarbabes via snap. Ingen norske men jenter fra feks England og København, verifisert gjennom videocall. Ingen ved det navnet nå 1 Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg