Gå til innhold

Sugardating Oslo

Bloggern

Anbefalte innlegg

13 minutter siden, Leo skrev:

Da jeg spurte henne om hvordan det gikk i Australien Open og hvordan hennes mann hadde det....ble tonen litt annerledes. 

Hehehe, sjakk matt

• Haha 2
Lenke til kommentar
4 timer siden, Leo skrev:

Dem er i Oslo for å gjøre ferdig kles-kolleksjonen sin eller noen siste investeringer. Og alle skal reise hjem "dagen etter".

En gang sa jeg at "jeg er i Oslo sentrum nå, skal vi møtes for en kaffe?"... da ble jeg blokkert.... hehe

Hehe..det er sant..helt patetisk!Flere har klage av noen dama vil ha 6k bare for møtes for kaffi.😂

• Like 1
  • Haha 4
Lenke til kommentar
22 minutter siden, ZezeeRealBack skrev:

Hehe..det er sant..helt patetisk!Flere har klage av noen dama vil ha 6k bare for møtes for kaffi.😂

Hun som utga seg for å være en profilert golf-utøver er denne:
https://sugardaters.com/no/profile/w7R3m1g_W.

Og da jeg fikk bilder var det av en flott og søt blondine med langt hår. 

Vi hadde til og med video-telefon samtale når jeg spurte om verifisering av hvem hun var. Hun satt foran en stasjonær pc, litt langt unna kamera og lignet veldig på denne golf-dama. Men jeg syns det hakket litt i bilde. Ble ikke overbevist. Og det er sikker mange som ligner veldig. Sånn standard blond USA-idrettsdame...

Men det var aldri snakk om å betale for noe eller spørre om penger.

Ville bare prate og "se om vi kunne bli et seriøst par".... Ikke faen om hun har 200 reisedager i året.... om det var henne da.

Finner liksom ikke helt frem til hvilken motivasjon dem har for å prate i dagesvis.....

Endret av Leo
  • Like 1
Lenke til kommentar
15 minutter siden, Leo skrev:

Finner liksom ikke helt frem til hvilken motivasjon dem har for å prate i dagesvis.....

Kanskje på den måten de finner ut hvem de kan klare å svindle på en eller annen måte.

Bygge tillit før spørsmålene om penger etterhvert kommer

Lenke til kommentar
4 minutter siden, SolanGundersen skrev:

Kanskje på den måten de finner ut hvem de kan klare å svindle på en eller annen måte.

Ja, mulig det. Blir litt trigget til å skyte med for å se hvor langt den tar det... Men hopper av når tolmodigheten er brukt opp....

• Like 1
Lenke til kommentar
3 minutter siden, Leo skrev:

Ja, mulig det. Blir litt trigget til å skyte med for å se hvor langt den tar det... Men hopper av når tolmodigheten er brukt opp....

Ikke alle som er svindle 

Finnes nye Sbabene nu i 2025 løp og kjøp. Trenger dere taxi ikveld 30% rabatt maks 30km fra oslo sentrum

Lenke til kommentar
17 minutter siden, SolanGundersen skrev:

Men det som er så jævlig rart  med enkelte profiler der er at du klikker på profilen og du ser det lyser grønt og profil er "online". Men det er da dama som tar første kontakt. For hvis ikke syns ikke profil for meg.

Å så legger man inn et søk på sted og alder men profil kommer aldri opp i resultat lista

Mistenker noen som kanskje jobber i systemet der.....??

Lenke til kommentar
4 minutter siden, Leo skrev:

Men det som er så jævlig rart  med enkelte profiler der er at du klikker på profilen og du ser det lyser grønt og profil er "online". Men det er da dama som tar første kontakt. For hvis ikke syns ikke profil for meg.

Å så legger man inn et søk på sted og alder men profil kommer aldri opp i resultat lista

Mistenker noen som kanskje jobber i systemet der.....??

Ja, det kan jo også være å holde deg motivert til å være medlem. Det koster jo en del kroner per uke å være medlem også. Ved å holde kontakt med deg vil du kanskje fornye abonnementer med to uker til eller i månedsvis for den saks skyld.

Endret av SolanGundersen
  • Like 1
Lenke til kommentar
Akkurat nå, SolanGundersen skrev:

Ja, det kan jo også være å holde deg motivert til å være medlem. Det koster jo en del kroner per uke å være medlem også. Hvis de gjennom å holde kontakt med deg vil du kanskje fornye abonnementer med to uker til eller i månedsvis for den saks skyld.

Da legger dem ned jævlig mye jobb for en hundrings i uka.... Hehe.. 

• Like 1
Lenke til kommentar
6 minutter siden, Leo skrev:

Som du selv skriver, det er vanskelig å skjønne hva motivasjonen deres er

Lenke til kommentar
3 timer siden, Leo skrev:

Ikke hvis man ganger det med antall brukere

• Like 2
Lenke til kommentar

Min erfaring med SD er bra.Fa 2 til 3 treff fra der,95% ga kjempe bra.RE er bare kast av penger og mye rart som ringer,be om video og gratis bilde.

Saaa,jeg er helt ferdig med RE.Skal annonsere av og til bare for promotering min AI onlyfans model.

I RE det er ikke nok med fine bilde med sexy lingerie,du må vise fitta og en zoom shot fra uterus..😂

Men Ai model er en bra passiv intekt 😊

Lenke til kommentar
11 timer siden, ZezeeRealBack skrev:

Fritt marked, så det gir ikke mening når kunder klager over priser. Da er det jo bare å heller velge noen andre.

• Like 2
Lenke til kommentar
59 minutter siden, ZezeeRealBack skrev:

Min erfaring med SD er bra.Fa 2 til 3 treff fra der,95% ga kjempe bra.RE er bare kast av penger og mye rart som ringer,be om video og gratis bilde.

Saaa,jeg er helt ferdig med RE.Skal annonsere av og til bare for promotering min AI onlyfans model.

I RE det er ikke nok med fine bilde med sexy lingerie,du må vise fitta og en zoom shot fra uterus..😂

bedre nye SB i 2025 de fleste har sted

• Like 1
Lenke til kommentar
6 timer siden, ZezeeRealBack skrev:

RE fungerer bra for alle andre. Om du annonserer i flere dager og ikke får en eneste seriøs kunde, er problemet deg/annonsen din.

• Like 1
Lenke til kommentar
5 minutter siden, Otono skrev:

RE fungerer bra for alle andre. Om du annonserer i flere dager og ikke får en eneste seriøs kunde, er problemet deg/annonsen din.

RE fungerer bra Enig med dig !!! men 3 ganger dukker dig ikke opp og blir kaldt ute. Kordan tar du treff med HIV? Sier du til kundene eller?

Lenke til kommentar
6 timer siden, Otono skrev:

Fritt marked, så det gir ikke mening når kunder klager over priser. Da er det jo bare å heller velge noen andre.

6000 kaffi? Bare tull 

Seriøsse sb tar 4000-6000 opp til 3 timer treff. Inkluderts vin ,prat,kos og knull og de fleste gjør full pakke Svelging,anal,creampie 

De andre sier 6000 kaffi styrr bare unna disse

Lenke til kommentar
2 minutter siden, Amir30 skrev:

6000 kaffi? Bare tull 

Seriøsse sb tar 4000-6000 opp til 3 timer treff. Inkluderts vin ,prat,kos og knull og de fleste gjør full pakke Svelging,anal,creampie 

De andre sier 6000 kaffi styrr bare unna disse

"Seriøse SBs"... dette er ungjenter som godtar grusomt lave priser fordi de nekter å akseptere at de er eskorter.

Lenke til kommentar
7 minutter siden, Otono skrev:

"Seriøse SBs"... dette er ungjenter som godtar grusomt lave priser fordi de nekter å akseptere at de er eskorter.

De fleste er mellom 25-40 ingen ungjenter tar du vin,prat,ut å spise? Eller bare hei dusj ligge i senga og sex? Sb ikke samme som eskorte

• Like 1
Lenke til kommentar
8 minutter siden, Amir30 skrev:

De fleste er mellom 25-40 ingen ungjenter tar du vin,prat,ut å spise? Eller bare hei dusj ligge i senga og sex? Sb ikke samme som eskorte

Ja, men ikke til de slaveprisene. Å dra ut og spise middag sammen for så å bli dratt med inn på et hotell er ikke annet enn en typisk eskortedate. 

Dette er eskorter som liker å late som de blir skjemt bort som sugar babies, og horekunder som liker å late som de er sugar daddies. Kall ting for det de faktisk er.

En ekte SB/SD date inkluderer f.eks middag og en sosial aktivitet, der hun får betalt enten i form av penger eller gaver. Det er ikke å bli dratt inn på Citybox i 4 timer for 3000 kr.

Endret av Otono
  • Like 1
Lenke til kommentar
3 minutter siden, Otono skrev:

Ja, men ikke til de slaveprisene. Å dra ut og spise middag sammen for så å bli dratt med inn på et hotell er ikke annet enn en typisk eskortedate. 

Dette er eskorter som liker å late som de blir skjemt bort som sugar babies, og horekunder som liker å late som de er sugar daddies. Kall ting for det de faktisk er.

godt svar

Jig er imponert over hvordan du forklarer forskjellen

Du fikk PM

Lenke til kommentar

Best sted for SB møte? Jig tar hjemme eller hotel  hver gang men tenkte mig å gjøre noe en bare sextreff. Anbefales noe interessant?

Lenke til kommentar