Gå til innhold

Sugardating Oslo

Bloggern

Anbefalte innlegg

På 28.12.2024 den 7.29, Otono skrev:

Jeg ville aldri delt nummeret til en kunde, og Amir har ikke møtt meg, men liker å late som han har vært fast kunde. Han sprer løgner som f.eks at jeg møter opp full(?!), men innrømmer privat at han skriver disse løgnene for å skremme vekk kunder. Det fører til at jeg får WhatsApp-meldinger fra kunder og potensielle kunder som leser forumet og lurer på hvor alt det negative kommer fra.

Expand  

dere fikser nu @Otono og @alex  er du glad nu @jegern?   Alle venner nu her? 

Lenke til kommentar
  På 31.12.2024 den 15.34, Amir30 skrev:

dere fikser nu @Otono og @alex  er du glad nu @jegern?   Alle venner nu her? 

Expand  

Nei da @alex hun kommer alldri til å fikse noe med dig jig fikk avtale med @Otono 4 timer i dag

Endret av Amir30
Lenke til kommentar
  På 1.1.2025 den 9.01, Amir30 skrev:

Expand  

Godt nytt år til alle

Someone can tell me how i can block that person? He still sending me very bad messages on my mailboks and writing things that i do not trust from who are coming thouse messages. I can not more this atacking me all the time. 

Thanks🙏

• Like 1
Lenke til kommentar
  På 1.1.2025 den 11.06, alex skrev:

Godt nytt år til alle

Someone can tell me how i can block that person? He still sending me very bad messages on my mailboks and writing things that i do not trust from who are coming thouse messages. I can not more this atacking me all the time. 

Thanks🙏

Expand  

taper jig skal til hun snart

Lenke til kommentar
  På 1.1.2025 den 9.01, Amir30 skrev:

Expand  

Otono vil alldri dele privat info av sine kunder. Get a life and let people live in peace. I should never have same name on RE and on Noresk but never in life i will think how bad people are out there

Lenke til kommentar
  På 1.1.2025 den 8.12, Puttern skrev:

Hun holder til i Molde, og tar gjerne imot noen kroner til diverse gode formål. Har forsøkt å få henne til Oslo i «forretninger». Flere som kan foreslå dette for henne?

Expand  

Tenkt en tur til Molde for å smake ho😁😁😁😁 

Lenke til kommentar

Anbefaler alle her inne til å legge enkelte brukere i denne tråden inn på ignorelisten i innstillingene.

Tråden blir mye mer ryddig og man slipper å forholde seg til det fjaset de spyr ut hver dag.

• Like 10
  • Thanks 1
Lenke til kommentar

Jeg har møtt mange jenter siden sist sommer fra sugardaters.com. 8 av 10 har falske bilder. De som stikker ansiktet sitt frem kan du regne med bruker bilder som "ligner" på seg selv. De som er nøye med å skjule ansikt har som regel rett bilde av selg selv.

Og flere stikker halen mellom beina å enten sletter sin profil eller blokkerer en, fordi det holder på å bli alvor. Disse tror jeg bare leker med tanken om å treffe noen fordi det er spennende å prate med oss menn, men har aldri intensjonen på rett plass.

• Like 6
Lenke til kommentar
  På 2.1.2025 den 12.09, Amir30 skrev:

Hu spør om telegram styr unna

https://sugardaters.com/us/profile/qGWK1w.2oE

Expand  

De aller fleste som...... I'm looking for someone who's as interested in a long-term relationship  

Er stort sett scam. Har pratet med flere. De vil ha Telegram eller WhatsApp nr. Nå har jeg flere hemmelige numre og pratet med 3-4 av disse. For å se hvor langt dem drar det. 

Men finner egentlig aldri ut hva som er motivasjonen for å lage fake profil....

Dem bor i UK eller USA. 

Dem er i Oslo for å gjøre ferdig kles-kolleksjonen sin eller noen siste investeringer. Og alle skal reise hjem "dagen etter".

En gang sa jeg at "jeg er i Oslo sentrum nå, skal vi møtes for en kaffe?"... da ble jeg blokkert.... hehe

Ei har også utgitt seg for å være en særs høyt profilert golf-spiller. Fant henne fort på Instagram.

Da jeg spurte henne om hvordan det gikk i Australien Open og hvordan hennes mann hadde det....ble tonen litt annerledes. 

Nei, bare å holde seg unna.

• Like 2
Lenke til kommentar