Norse Skrevet Mai 22, 2023 Share Skrevet Mai 22, 2023 The_sweetbaby er bare lureri... Avtalte treff...så ville ho ha litt cash for nye negler...mot litt dirtysnap...var litt skeptisk..fikk noe...men ikke alt som avtalen var.. har også blokka meg på Sugardaters... The Sweet_baby på Snap og Frøken Bella, 96974168 Styr unna henne.. eller chatt og lat som dere er med.. Siter Lenke til kommentar
Babehunter Skrevet Mai 23, 2023 Share Skrevet Mai 23, 2023 (endret) På 22.5.2023 den 13.27, Norse skrev: The_sweetbaby er bare lureri... Avtalte treff...så ville ho ha litt cash for nye negler...mot litt dirtysnap...var litt skeptisk..fikk noe...men ikke alt som avtalen var.. har også blokka meg på Sugardaters... The Sweet_baby på Snap og Frøken Bella, 96974168 Styr unna henne.. eller chatt og lat som dere er med.. Folk lærer aldri. Penger i hånda før en har møtt hverandre, det er stort sett scam. Dessverre er det mange slike profiler på sugardaters og andre tilsvarende sider. Endret Mai 23, 2023 av Babehunter Siter Lenke til kommentar
Norse Skrevet Mai 23, 2023 Share Skrevet Mai 23, 2023 Jepp. men av og til må en knekke noen egg... Fikk en melding fra en som også har blitt lurt...av ei Ophelia.. hadde vistnok en bruker til på Sugardaters Lille Ophelia 941 35 862 Det burde vore en egen seksjon for svindlere😅 Siter Lenke til kommentar
Babehunter Skrevet Mai 23, 2023 Share Skrevet Mai 23, 2023 (endret) En bekjent fikk tilbud om hun her for 5000kr visst. Møtes på hans hotell. https://sugardaters.com/no/profile/k2zbBQAeZb Ps er over et år siden, men da var det aldri snakk om noe forskudd sa han. Endret Mai 23, 2023 av Babehunter Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Mai 27, 2023 Share Skrevet Mai 27, 2023 AXNA777 nøyer seg med 15000 for 2 timer. Siter Lenke til kommentar
Geronimo9 Skrevet Juni 1, 2023 Share Skrevet Juni 1, 2023 På 30.4.2023 den 6.04, TommyB skrev: Det er emka93, les tidligere hva som er skrevet om hun/de. Oki Siter Lenke til kommentar
Lukas Skrevet Juni 7, 2023 Share Skrevet Juni 7, 2023 Brazilianhot på Sugardaters. Opprinnelig fra Bergen, men på besøk i Oslo. 33 år (står 37 på SD), vakker med nydelig kropp. Skriver meget bra norsk. Tar bare treff sier hun, for 5k. Noen som har vært borti henne? https://sugardaters.com/no/profile/w-R_J._8ZL Siter Lenke til kommentar
Geronimo9 Skrevet Juni 7, 2023 Share Skrevet Juni 7, 2023 Mann 53 gir massasje kun de neste 2 dagene Siter Lenke til kommentar
nelson2 Skrevet Juni 8, 2023 Share Skrevet Juni 8, 2023 7 timer siden, Geronimo9 skrev: Mann 53 gir massasje kun de neste 2 dagene Kan du ikke være snill å lage deg en egen tråd her i stedet for å spamme rundt over alt? Siter Lenke til kommentar
Norse Skrevet Juni 14, 2023 Share Skrevet Juni 14, 2023 På 23.5.2023 den 22.49, Babehunter skrev: En bekjent fikk tilbud om hun her for 5000kr visst. Møtes på hans hotell. https://sugardaters.com/no/profile/k2zbBQAeZb Ps er over et år siden, men da var det aldri snakk om noe forskudd sa han. Ho har også profil på Onlyfans... https://onlyfans.com/lima.kp Siter Lenke til kommentar
Babehunter Skrevet Juni 14, 2023 Share Skrevet Juni 14, 2023 8 timer siden, Norse skrev: Ho har også profil på Onlyfans... https://onlyfans.com/lima.kp Hadde vel livesendinger på tiktok også. Uvisst om hun gjør det nå. Siter Lenke til kommentar
Norse Skrevet Juni 15, 2023 Share Skrevet Juni 15, 2023 Nora_99 er ei luremus...kommuniserer kun på Sugardaters..chatter i en uke....når treff nærmer seg slutter hun å svare...og blokkerer deg...(gjerne send inn anmerkning på henne så de skipper henne ut.... Heldigvis lukta jeg lunta og hadde backup planen klar😎 Siter Lenke til kommentar
Babehunter Skrevet Juni 15, 2023 Share Skrevet Juni 15, 2023 3 timer siden, Norse skrev: Nora_99 er ei luremus...kommuniserer kun på Sugardaters..chatter i en uke....når treff nærmer seg slutter hun å svare...og blokkerer deg...(gjerne send inn anmerkning på henne så de skipper henne ut.... Heldigvis lukta jeg lunta og hadde backup planen klar😎 Er smart å få minst få igang en samtale med stemme i tidlig fase. Så en føler seg nogenlunde sikker på at en prater med vedkommende på bildet. Siter Lenke til kommentar
Kneipp Skrevet Juni 15, 2023 Share Skrevet Juni 15, 2023 4 timer siden, Norse skrev: Nora_99 er ei luremus...kommuniserer kun på Sugardaters..chatter i en uke....når treff nærmer seg slutter hun å svare...og blokkerer deg...(gjerne send inn anmerkning på henne så de skipper henne ut.... Heldigvis lukta jeg lunta og hadde backup planen klar😎 Hmmm…. Jeg har møtt henne flere ganger siden mars Siter Lenke til kommentar
Norse Skrevet Juni 16, 2023 Share Skrevet Juni 16, 2023 Tomine...veksler mellom Sandnes og Oslo.... Ville ha forskudd før treff Siter Lenke til kommentar
Babehunter Skrevet Juni 18, 2023 Share Skrevet Juni 18, 2023 På 16.6.2023 den 15.18, Norse skrev: Tomine...veksler mellom Sandnes og Oslo.... Ville ha forskudd før treff Mange inne der forsøker på det. Det er en del som lover gull og grønne skoger bare en sender penger, kjent svindelfenomen. Gi aldri annet en cash til noen du aldri har møtt. I noen tilfeller kan flybilletter bestilt av deg selv være aktuelt. Da du får refundert de til egen konto, om ikke brukt. 1 Siter Lenke til kommentar
Por mi Skrevet Juni 18, 2023 Share Skrevet Juni 18, 2023 Styr unna hu der ja! Bare ei useriøs luremus som ikke stiller når treff faktisk står for tur. Aldri greid å lure meg dog. Hu og flere i gjengen hennes vil ha penger up front. Styr unna, dette er en timewaster! Siter Lenke til kommentar
Norse Skrevet Juni 22, 2023 Share Skrevet Juni 22, 2023 Bbooty22 er bare å styre unna... Avtalte treff med trønderske frøken Langås...alt var på stell...dagen før treff sendte jeg ny Snap...da ville ho vite betingelsene (cash) og fikk de...da sa ho at ho kom til å få mer med en annen...Jeg takket høflig for samtalen Siter Lenke til kommentar
Pwhite Skrevet Juni 22, 2023 Share Skrevet Juni 22, 2023 3 minutter siden, Norse skrev: Bbooty22 er bare å styre unna... Avtalte treff med trønderske frøken Langås...alt var på stell...dagen før treff sendte jeg ny Snap...da ville ho vite betingelsene (cash) og fikk de...da sa ho at ho kom til å få mer med en annen...Jeg takket høflig for samtalen Hva heter hun på snap? Siter Lenke til kommentar
Joshua Skrevet Juni 22, 2023 Share Skrevet Juni 22, 2023 sigridselger på snap 3000.- for treff i Oslo og gjør alt utenom avføring, blod og smerte. Skal ha 500.- i forskudd for å vite at kunden er seriøs… Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Juni 22, 2023 Share Skrevet Juni 22, 2023 (endret) Kjøpte video av henne for noen hundrelapper. Betalte via Paypal. Fikk ikke noe, nekter svare etterpå. Snakker om Sigrid selger/treff Endret Juni 22, 2023 av BigRoller Siter Lenke til kommentar
Babehunter Skrevet Juni 23, 2023 Share Skrevet Juni 23, 2023 Må vel snart forstå at forskudd er scam opplegg. Siter Lenke til kommentar
TattooedMF Skrevet Juni 23, 2023 Share Skrevet Juni 23, 2023 ms.naughty lover gull og grønne skoger, men vil ha halvparten av summen på forskudd. Har uansett ikke bilder. Siter Lenke til kommentar
Norse Skrevet Juni 23, 2023 Share Skrevet Juni 23, 2023 55 minutter siden, TattooedMF skrev: ms.naughty lover gull og grønne skoger, men vil ha halvparten av summen på forskudd. Har uansett ikke bilder. Jeg rapporterer konsekvent alle babes på SD som vil ha forskudd...det burde alle gjøre..kansje de blir blokkert av Sugardaters til slutt 1 Siter Lenke til kommentar
TattooedMF Skrevet Juni 23, 2023 Share Skrevet Juni 23, 2023 5 timer siden, Norse skrev: Jeg rapporterer konsekvent alle babes på SD som vil ha forskudd...det burde alle gjøre..kansje de blir blokkert av Sugardaters til slutt Det er slettes ikke dumt. 1 Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg