Gå til innhold

Sugardating Oslo

Bloggern

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, LoveOWO skrev:

Det virket litt suspekt hele greia, så jeg avlyste en drøy time før avtalt tid. Da haglet det inn meldinger om at dette måtte jeg betale for osv osv. Hun har faktisk funnet adressen og diverse. Hva tenker dere at jeg bør gjøre? 

Uggent. Spørs på livssituasjonen din vil jeg tro, men jeg ville nok bare ignorert dette. Lang vei fra å være ubehagelig til å gjennomføre hva hun måtte true med. Hva er kallenavnet på sd? Jeg har visst blokert profilen

Lenke til kommentar

Sbssarah eller noe lignende. 

Hun har ringt kjærringa en hel haug av ganger i dag. Og jeg prøver alt jeg kan å si at jeg ikke skjønner noe av dette. Jeg vet snart ikke hva jeg skal svare hjemme. 

• Sad 2
Lenke til kommentar
11 minutter siden, Por mi skrev:

Ville ha ringt henne opp med skjult og gitt hu ei lekse

Hun ringer med skjult nummer selv. Så jeg har ikke peiling hvordan jeg skulle gjøre det. Hun sa at hun skulle sende vipps nummer, men det har jeg ikke fått. 

Lenke til kommentar
31 minutter siden, LoveOWO skrev:

Hun har ringt kjærringa en hel haug av ganger i dag. Og jeg prøver alt jeg kan å si at jeg ikke skjønner noe av dette. Jeg vet snart ikke hva jeg skal svare hjemme. 

Henne ?

Lenke til kommentar
1 time siden, LoveOWO skrev:

Hun ringer med skjult nummer selv. Så jeg har ikke peiling hvordan jeg skulle gjøre det. Hun sa at hun skulle sende vipps nummer, men det har jeg ikke fått. 

Hadde du planer om å betale henne før dere traff hverandre?🤔

• Like 1
Lenke til kommentar
2 timer siden, LoveOWO skrev:

Prøver så godt jeg kan å ignorere hele greia. 

Jeg har møtt henne et par ganger, hun er seriøs og veldig snill, men jeg har merket at hun ikke liker når man avlyser siste sekund, er det kanskje det som har skjedd? 

Lenke til kommentar
2 timer siden, LoveOWO skrev:

Ja hun heter Sara og jobber som frisør på Skøyen. Jeg har møtt henne ett par ganger. veldig seriøs og snill.  Kompisen  min anbefalte meg henne så jeg prøvde og det var ikke noe scam 

Lenke til kommentar
40 minutter siden, Mrlover skrev:

Ja hun heter Sara og jobber som frisør på Skøyen. Jeg har møtt henne ett par ganger. veldig seriøs og snill.  Kompisen  min anbefalte meg henne så jeg prøvde og det var ikke noe scam 

For et sammentreff at du ble medlem her akkurat når dette skjedde da. Dere må være ment for hverandre :)

• Like 2
Lenke til kommentar
På 11.12.2024 den 0.18, Lasse6969 skrev:

Noen møtt HOTTIE1999??

Ja. Ingen match. Men mindre du liker noen som er mer interessert i Spotify-lista si eller snusboksen når ho ligg i senga...

Et ikke den hun utgir seg for når du får bilder. Hyggelig prat da.

• Thanks 2
Lenke til kommentar
26 minutter siden, James94 skrev:

Hey noen som har erfaring med

lisa11235 fra sugardaters.com ? 

Annonsen ser jo mega fake ut, men snapper litt med hun og det er noe som skurrer her.

Hatt litt kontakt med henne. Her var det eneste hun gikk med på var max 1 time, aldri mer. Krever 6000.

Må også leie hotellrom.

Har hatt mange ulike profil-navn.

"Jeg vet hvor mye jeg er verdt"... Noe som mange bruker..haha.

Endret av Lukas666
Lenke til kommentar
8 minutter siden, Lukas666 skrev:

Hatt litt kontakt med henne. Her var det eneste hun gikk med på var max 1 time, aldri mer. Krever 6000.

Må også leie hotellrom.

Har hatt mange ulike profil-navn.

"Jeg vet hvor mye jeg er verdt"... Noe som mange bruker..haha.

Ja okay, så det er ingen som har møtt hun enda?

Lenke til kommentar