Por mi Skrevet Desember 20, 2024 Share Skrevet Desember 20, 2024 Se rlitt halv fake ut Siter Lenke til kommentar
LoveOWO Skrevet Desember 20, 2024 Share Skrevet Desember 20, 2024 Har en plan om å treffe henne lørdag. Siter Lenke til kommentar
LoveOWO Skrevet Desember 21, 2024 Share Skrevet Desember 21, 2024 16 timer siden, LoveOWO skrev: Noen som har møtt denne jenta? https://sugardaters.com/no/profile/q1o5qM9Lol Det virket litt suspekt hele greia, så jeg avlyste en drøy time før avtalt tid. Da haglet det inn meldinger om at dette måtte jeg betale for osv osv. Hun har faktisk funnet adressen og diverse. Hva tenker dere at jeg bør gjøre? Siter Lenke til kommentar
FFrank Skrevet Desember 21, 2024 Share Skrevet Desember 21, 2024 1 minutt siden, LoveOWO skrev: Det virket litt suspekt hele greia, så jeg avlyste en drøy time før avtalt tid. Da haglet det inn meldinger om at dette måtte jeg betale for osv osv. Hun har faktisk funnet adressen og diverse. Hva tenker dere at jeg bør gjøre? Uggent. Spørs på livssituasjonen din vil jeg tro, men jeg ville nok bare ignorert dette. Lang vei fra å være ubehagelig til å gjennomføre hva hun måtte true med. Hva er kallenavnet på sd? Jeg har visst blokert profilen Siter Lenke til kommentar
LoveOWO Skrevet Desember 21, 2024 Share Skrevet Desember 21, 2024 Sbssarah eller noe lignende. Hun har ringt kjærringa en hel haug av ganger i dag. Og jeg prøver alt jeg kan å si at jeg ikke skjønner noe av dette. Jeg vet snart ikke hva jeg skal svare hjemme. 2 Siter Lenke til kommentar
Por mi Skrevet Desember 21, 2024 Share Skrevet Desember 21, 2024 Ved nærmere betraktning så OSER det jo fake av hele profilen Anmeld ved trusler! Aldri finn dere i dette Har hu no svart hvitt frå samtalen dere i mellom Siter Lenke til kommentar
LoveOWO Skrevet Desember 21, 2024 Share Skrevet Desember 21, 2024 Kanskje noe på Snap hun har tatt bilde av. Jeg har blokkert hun der. Men jeg har ikke sett at hun har tatt skjermbilde av Snap. Men det er vel mulig at hun har tatt bilder med en annen telefon. Siter Lenke til kommentar
Por mi Skrevet Desember 21, 2024 Share Skrevet Desember 21, 2024 Ville ha ringt henne opp med skjult og gitt hu ei lekse Siter Lenke til kommentar
Por mi Skrevet Desember 21, 2024 Share Skrevet Desember 21, 2024 Eventuelt bare ignorer helt, hu kommer nok ikk særlig langt uansett Personlig liker jeg å svare offensivt mot mulige utpressere eller folk som prøver seg med bullshit Siter Lenke til kommentar
LoveOWO Skrevet Desember 21, 2024 Share Skrevet Desember 21, 2024 11 minutter siden, Por mi skrev: Ville ha ringt henne opp med skjult og gitt hu ei lekse Hun ringer med skjult nummer selv. Så jeg har ikke peiling hvordan jeg skulle gjøre det. Hun sa at hun skulle sende vipps nummer, men det har jeg ikke fått. Siter Lenke til kommentar
LoveOWO Skrevet Desember 21, 2024 Share Skrevet Desember 21, 2024 Prøver så godt jeg kan å ignorere hele greia. 1 Siter Lenke til kommentar
ArilR Skrevet Desember 21, 2024 Share Skrevet Desember 21, 2024 31 minutter siden, LoveOWO skrev: Sbssarah eller noe lignende. Hun har ringt kjærringa en hel haug av ganger i dag. Og jeg prøver alt jeg kan å si at jeg ikke skjønner noe av dette. Jeg vet snart ikke hva jeg skal svare hjemme. Henne ? Siter Lenke til kommentar
ArilR Skrevet Desember 21, 2024 Share Skrevet Desember 21, 2024 25 minutter siden, ArilR skrev: Henne ? lm1_lm snappen hennes Siter Lenke til kommentar
Mrlover Skrevet Desember 21, 2024 Share Skrevet Desember 21, 2024 (endret) Jeg har møtt denne person, sara heter hun. Veldig hyggelig, kan bekrefte at det ikke er scam Endret Desember 21, 2024 av Mrlover Siter Lenke til kommentar
Mrlover Skrevet Desember 21, 2024 Share Skrevet Desember 21, 2024 24 minutter siden, ArilR skrev: lm1_lm snappen hennes Sara heter hun. Jeg har møtt henne. Veldig hyggelig og snill ung jente. Du har kanskje vært veldig uheldig ? Siter Lenke til kommentar
Lasse6969 Skrevet Desember 21, 2024 Share Skrevet Desember 21, 2024 1 time siden, LoveOWO skrev: Hun ringer med skjult nummer selv. Så jeg har ikke peiling hvordan jeg skulle gjøre det. Hun sa at hun skulle sende vipps nummer, men det har jeg ikke fått. Hadde du planer om å betale henne før dere traff hverandre?🤔 1 Siter Lenke til kommentar
Mrlover Skrevet Desember 21, 2024 Share Skrevet Desember 21, 2024 2 timer siden, LoveOWO skrev: Prøver så godt jeg kan å ignorere hele greia. Jeg har møtt henne et par ganger, hun er seriøs og veldig snill, men jeg har merket at hun ikke liker når man avlyser siste sekund, er det kanskje det som har skjedd? Siter Lenke til kommentar
Mrlover Skrevet Desember 21, 2024 Share Skrevet Desember 21, 2024 2 timer siden, LoveOWO skrev: Sbssarah eller noe lignende. Hun har ringt kjærringa en hel haug av ganger i dag. Og jeg prøver alt jeg kan å si at jeg ikke skjønner noe av dette. Jeg vet snart ikke hva jeg skal svare hjemme. Ja hun heter Sara og jobber som frisør på Skøyen. Jeg har møtt henne ett par ganger. veldig seriøs og snill. Kompisen min anbefalte meg henne så jeg prøvde og det var ikke noe scam Siter Lenke til kommentar
FFrank Skrevet Desember 21, 2024 Share Skrevet Desember 21, 2024 40 minutter siden, Mrlover skrev: Ja hun heter Sara og jobber som frisør på Skøyen. Jeg har møtt henne ett par ganger. veldig seriøs og snill. Kompisen min anbefalte meg henne så jeg prøvde og det var ikke noe scam For et sammentreff at du ble medlem her akkurat når dette skjedde da. Dere må være ment for hverandre 2 Siter Lenke til kommentar
Lukas666 Skrevet Desember 21, 2024 Share Skrevet Desember 21, 2024 På 11.12.2024 den 0.18, Lasse6969 skrev: Noen møtt HOTTIE1999?? Ja. Ingen match. Men mindre du liker noen som er mer interessert i Spotify-lista si eller snusboksen når ho ligg i senga... Et ikke den hun utgir seg for når du får bilder. Hyggelig prat da. 2 Siter Lenke til kommentar
IrenaMi Skrevet Desember 21, 2024 Share Skrevet Desember 21, 2024 https://norges-dates.no/join Siter Lenke til kommentar
James94 Skrevet Desember 22, 2024 Share Skrevet Desember 22, 2024 Hey noen som har erfaring med lisa11235 fra sugardaters.com ? Annonsen ser jo mega fake ut, men snapper litt med hun og det er noe som skurrer her. Siter Lenke til kommentar
Lukas666 Skrevet Desember 22, 2024 Share Skrevet Desember 22, 2024 (endret) 26 minutter siden, James94 skrev: Hey noen som har erfaring med lisa11235 fra sugardaters.com ? Annonsen ser jo mega fake ut, men snapper litt med hun og det er noe som skurrer her. Hatt litt kontakt med henne. Her var det eneste hun gikk med på var max 1 time, aldri mer. Krever 6000. Må også leie hotellrom. Har hatt mange ulike profil-navn. "Jeg vet hvor mye jeg er verdt"... Noe som mange bruker..haha. Endret Desember 22, 2024 av Lukas666 Siter Lenke til kommentar
James94 Skrevet Desember 22, 2024 Share Skrevet Desember 22, 2024 8 minutter siden, Lukas666 skrev: Hatt litt kontakt med henne. Her var det eneste hun gikk med på var max 1 time, aldri mer. Krever 6000. Må også leie hotellrom. Har hatt mange ulike profil-navn. "Jeg vet hvor mye jeg er verdt"... Noe som mange bruker..haha. Ja okay, så det er ingen som har møtt hun enda? Siter Lenke til kommentar
Lukas666 Skrevet Desember 22, 2024 Share Skrevet Desember 22, 2024 Akkurat nå, James94 skrev: Ja okay, så det er ingen som har møtt hun enda? Er vel kanskje henne krav som gjør at det ikke er så mange... Hehe Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg