Gå til innhold

Sugardating Oslo

Bloggern

Anbefalte innlegg

Det blir litt spesielt når (godt) voksne menn slår knyttneven i bordet og skal samarbeide for å avsløre ungjenter med fullt navn og bilder bare fordi de prøver å lure dere for noen hundrelapper.

• Like 2
  • Haha 4
Lenke til kommentar
42 minutter siden, Otono skrev:

Det blir litt spesielt når (godt) voksne menn slår knyttneven i bordet og skal samarbeide for å avsløre ungjenter med fullt navn og bilder bare fordi de prøver å lure dere for noen hundrelapper.

Du har på en måte et poeng her. Tenker det er helt greit å si i fra om jenter som svindler og lurer, enten det er hundrelapper eller tusenlapper. Men å oute fullt navn etc er unødvendig. Vi får holde oss til nick og profilbilde fra SD

• Thanks 3
Lenke til kommentar

Nå har denne jenta ikke svindlet noen enda. I og for seg ikke unaturlig å kreve et mindre forskudd ved denne typen avtaler. Så jeg synes det var galt å legge ut profilbildet fra SD her. Denne siden er åpen for alle, det er ikke SD

Endret av Norge35
  • Like 1
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
1 time siden, Por mi skrev:

Tipper bildene også er fake

Bare minner om at det er straffbart å publisere bilder uten samtykke.

Ugreit etisk også når du ikke vet om det er falske eller ekte bilder som er brukt.

Til slutt: her på forumet er det ikke muligheter til å angre om du publiserer noe. Etter 60 minutter kan du ikke slette eller endre noe av det du legger ut.

Det er fint at dere advarer om svindel og hvilke brukere det gjelder, men

Styr unna å publisere ekte navn og bilder.

• Like 4
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
28 minutter siden, Por mi skrev:

Har ikke publisert noe som helst bilder om noen jeg vel

Jeg vil finne ut vippsnr slik man vet hvem dette er i tilfelle svindel. Og nei hadde ikke postet her på hovedsiden

Takker for din/deres advarsel om svindel.

Det er nyttig og lærerikt å se hvordan de prøver å svindle. Takk for at dere deler!

Tenkte bare jeg ville advare om publisering sånn generelt og forumet her spesielt, og at det har gått en kule varmt når noen tidligere har publisert bilder og navn. Faktisk så varmt at hele forumet har holdt på å gå dukken.

• Like 4
Lenke til kommentar
2 timer siden, Otono skrev:

Litt info av deg?😆

Lenke til kommentar
2 timer siden, Otono skrev:

Det blir litt spesielt når (godt) voksne menn slår knyttneven i bordet og skal samarbeide for å avsløre ungjenter med fullt navn og bilder bare fordi de prøver å lure dere for 

Info av deg? De fleste på forumndiskuteres på bordet om deg. 

Fylla😆🤪 fortel oss 

• Sad 1
Lenke til kommentar
10 timer siden, SolanGundersen skrev:

Takker for din/deres advarsel om svindel.

Det er nyttig og lærerikt å se hvordan de prøver å svindle. Takk for at dere deler!

Tenkte bare jeg ville advare om publisering sånn generelt og forumet her spesielt, og at det har gått en kule varmt når noen tidligere har publisert bilder og navn. Faktisk så varmt at hele forumet har holdt på å gå dukken.

Solangundersen for Noresk President💫👀

• Thanks 2
Lenke til kommentar
16 timer siden, Lukas666 skrev:

Tror ikke det er lenge før hun lager ny profil om vi er mange som har tatt kontakt med henne.

Klarte ikke å la være jeg heller.

Ble blokkert etter at jeg sendte mld. Haha

Screenshot_20241217-164611.png

Screenshot_20241217-164537.png

Hvilken app er dette?

• Like 1
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
1 time siden, Amir30 skrev:

Løp og kjøp Justme2024 er verifisert!!!

Søker dere taxi ikveld?Send PM+Info kjører maks(30km fra byen)

Anbefales ikke å bruke Amir. Han rævpuler alt inkludert kunder hvis han får lov. 

Lenke til kommentar