Gå til innhold

Sugardating Oslo

Bloggern

Anbefalte innlegg

2 timer siden, Nissemann skrev:

34 år stemmer ikke. Men fantastisk kropp!

Krever mye💰 og er begrenset på hva hun er med på. Men er definitivt reell og ekte. 

Ba om 6k fra meg. Da hoppet jeg fort av😅 
Begrenset som i kondom, ikke anal osv? Eller enda verre?😅

• Like 2
Lenke til kommentar
På 23.11.2024 den 15.21, Por mi skrev:

Ja sd er jo full av kjipe horer for tiden!

Det er åpenbart at de fleste menn som søker slike forhold egentlig kun ser etter en billigere (og mer naiv) versjon av en eskorte, og jeg tror mange av disse SB-ene begynner å skjønne dette, derfor høyere krav og priser. Ikke noe å trasse over.

• Like 2
Lenke til kommentar
På 23.11.2024 den 12.03, Letsgo skrev:

Lite innlevelse...styr unna

Legit. Ikke enig i manglende innlevelse. Men kanskje litt ruset(??) og betydelig høyere vekt enn på bildet på SD, og de hun sendte på Snap før treff. Langt fra noe problem, men nå man forventer Rolls Royce og får Mercedes, så gjøre det noe ørlite med stemningen. Fortsatt såpass bra at jeg vurderer en gjenvisitt. Bare kjøpe litt Ozempic til henne først.

• Like 2
Lenke til kommentar
4 timer siden, GeorgeClooney skrev:

En annen veldig lik annonse 😅

image.thumb.png.cc449fcc1bb3abb1d30272e1a7ea3312.png

Samma dame på begge de to profilene. Brasiliansk bergens dame. Ikke hun på bildene, men ser veldig bra ut. Tar 5k, alt med kondom, mye mas på penger. Hadde henne på snap, der hun la ut mye. Også fra turer med SD. Fikk sikkert tigge snapper hver mnd fra henne. Svarte alltid nei, da blokkerte hun meg til slutt...

• Like 2
Lenke til kommentar
På 24.11.2024 den 18.16, Klokkero skrev:

Noen som vet om raso/rasofiel er legit?

Hadde henne på snap. Ser veldig bra ut. Skulle ha 8k- da takket jeg av... 

• Like 3
Lenke til kommentar
20 minutter siden, GeorgeClooney skrev:

Noen erfaringer med OSLOBABE17 ?

Ja. Har vel vært aktiv i noen år, chubby+, søt og snill, ikke veldig avansert. Tar imot besøk. 

• Like 2
Lenke til kommentar

Cecilieandrea skal man holde seg langt unna. Har fine bilder og forteller kjapt at hun har et sted å møtes, men vil møte deg utenfor og "telle pengene". Stinker røyk, tydelig rusmisbrukerpreg - langt, langt unna bildene på SD. Sterk advarsel.

• Like 2
Lenke til kommentar
1 time siden, Mhaal903 skrev:

Cecilieandrea skal man holde seg langt unna. Har fine bilder og forteller kjapt at hun har et sted å møtes, men vil møte deg utenfor og "telle pengene". Stinker røyk, tydelig rusmisbrukerpreg - langt, langt unna bildene på SD. Sterk advarsel.

Har vært litt i kontakt, takk

• Like 2
Lenke til kommentar
3 timer siden, Pwhite skrev:

Hva mener du med det?😂

Nei hva skal man si. Passiv, ikke veldig kåt, pliktløp som man kanskje føler noen ganger med langt proffere damer...

• Like 2
Lenke til kommentar
5 timer siden, Jorg42 skrev:

Mira46

https://sugardaters.com/us/profile/ELzLjBp9zp

Østeuropeisk dame bosatt på Jessheim. Kåt og med som fy. Knuller som bare det. 3k alt uten. Eneste minuset er at hun røyker og tror hun etter hvert møter veldig mange....

Er nok for sent å ta jomfrudommen her ja 😄 

Men enig i at det går unna og er absolutt ikke det verste du kan møte nei, hun vet hva hun gjør og gjør det gjerne. Men uten? Tror heller jeg hadde hatt på hatten. 

• Like 3
  • Haha 1
Lenke til kommentar