Gå til innhold

Sugardating Oslo

Bloggern

Anbefalte innlegg

11 minutter siden, Thermos skrev:

På ingen måte. Ser i ettertid at jeg glemte et "ikke" i svaret tidligere, og det beklager jeg for det er sikkert lest ordrett.

Først og fremst så unngår jeg slike situasjoner ved å være forsiktig med treff som gir den muligheten, og der er nok Sugarbabes størst risiko, Thai-salonger tryggest, og RE-damer et sted midt i mellom etter mitt syn. Har selv truffet en nydelig skapning via SD for noen år siden som jeg angrer på at jeg brøt med. Gikk også fast til en nydelig dame som kalte seg Jasmin fra RE.

Videre så behøver man ikke kunne kampsport for å forsvare seg, men ha et såkalt voldspotensiale og mot. Det er vel mer ironien i at du skryter av materiell velstand, og skal kose deg med noe ettertraktet, og så løper du for å unngå konfrontasjon. Jeg mener ikke du skal ta opp kampen for det store problemet dukker først opp i uniform, og da er nok vi et yndet objekt for samfunnet å "ta tak i" så slipper man de som utnytter velferdsystemet, eller det politiske systemet.

Min økonomi er min og ikke oppe til debatt her.

Vet du hva, du har helt rett. Takk for en utfyllende og oppklarende kommentar. Er det mulig at du og vennegjengen nå kan gå tilbake til thaitråden, slik at denne ikke spammes ned? Samtidig kan du bruke ignorer funksjonen, så slipper du idioter som meg vettu. 

• Like 4
  • Haha 1
Lenke til kommentar
9 timer siden, Savitar skrev:

Vet du hva, du har helt rett. Takk for en utfyllende og oppklarende kommentar. Er det mulig at du og vennegjengen nå kan gå tilbake til thaitråden, slik at denne ikke spammes ned? Samtidig kan du bruke ignorer funksjonen, så slipper du idioter som meg vettu. 

Ja, det skal jeg gjøre, godt jeg har et tastatur som gjør 0-100 på 3 sek.

Og husk...hvis du blir litt redd SÅ LØP!

Endret av Thermos
  • Like 1
Lenke til kommentar
26 minutter siden, Thermos skrev:

Ja, det skal jeg gjøre, godt jeg har et tastatur som gjør 0-100 på 3 sek.

Og husk...hvis du blir litt redd SÅ LØP!

For en mislykket tulling du er😂 men kan man forvente noe mer av en som tror thai damer kun puler han? 

• Like 2
  • Haha 1
Lenke til kommentar
12 timer siden, jegern skrev:

Tror @shawty lo vinner over moraknulleren (bokstavelig talt, lol). Jeg har ignorert @Savitar eller Apeesel++, men ser fortsatt hva han skriver når han blir sitert 😞

Har du huket av alle fire boksene på ignoreringen?

• Like 3
Lenke til kommentar
På 30.10.2024 den 20.18, Starkad skrev:

Jeg prater med henne nå på snap, kan du utdype? 

Sett bildene tidligere hos en annen bruker som oppførte seg annerledes.

• Like 3
Lenke til kommentar
På 28.10.2024 den 21.55, Savitar skrev:
På 28.10.2024 den 21.47, Klokkero skrev:

Noen som har erfaring med Korneliathoresen?

Scam.

Vil du utdype hvordan de kjører scam her?

• Like 2
Lenke til kommentar
Akkurat nå, GeorgeClooney skrev:

Vil du utdype hvordan de kjører scam her?

Nei, men flere andre med samme erfaring. Bare kontakt hun så ser du. Regner med du skjønner hvorfor noen detaljer uteblir. Relativt fersk samtale, og mange av oss ønsker ikke å bli gjenkjent. 

• Like 2
Lenke til kommentar
2 timer siden, Pipelort skrev:

Noen av dere SD travere som har vært borti Kelly1203 på SD?

Pipelort. 

Samtale med henne fører liksom ikke noe sted.

De er som regel på SD for å tjene penger på et vis, og endeløse samtaler uten at noe slikt kommer frem er røde flagg i min håndbok for musejegere .

• Like 2
Lenke til kommentar

Vil anta jeg har møtt ca totalt 32 jenter fra SD de siste årene, men relasjonen er kortvarig siden de fleste slutter når de finner seg type, er ferdig utdannet osv. Jeg tenker det er på tide å pensjonere seg fra hobbyen og gå tilbake til tradisjonelle eskorter. Min mening er at det er bortkasta tid i lengden, bedre å bare ta fly ned til London og finne flotte eskorter der.  De jentene som er på sd nå er ikke i nærheten av kvaliteten man så i 2019-2020 og tidligere. En ting som er en gjenganger er hvor elendige norske jenter er på å suge, da tenker jeg på tenner og generelt elendig teknikk, ingen sloppytoppy som våre kjære latinaer gir. Mann finner noen gullkorn, men slik som markedet har blitt, hvor alene mødre med 3 unger forventer 10k for et treff, ja da får noen andre ta hodebryet. Heioghå

• Like 8
Lenke til kommentar

Følger Savitar sine inputs her. Sd er ganske bad om dagen. MYE useriøst faenskap etc. Hold godt på lommebøkene dere. Vil si det er veldig få der inne nå som er verdt særlig mer enn 2-3k 

• Like 2
Lenke til kommentar

Sd er blitt en katastrofe det siste året ja, noe helt annet tidligere. Nå er det stort sett scams og annet fjas.

Det beste er som sagt å finne en fra en annen by eller noe som du lan ordne en flybillett til og ha hos deg en helg for 3-4 lapper. Er nok mulig å få fikset det fra Sverige og Danmark også, kvaliteten der er noe helt annet enn i Norge.

• Like 3
Lenke til kommentar
  • 2 weeks later...

Det var lett.

For dem som er nysgjerrige på hva som skjedde: problemet er av en art som kan feies bort. Ganske bokstavelig talt. Burde tatt betalt for å fikse Oslo-emnet.

Endret av xzrhg
  • Like 3
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
På 16.11.2024 den 17.02, LoveOWO skrev:

Hoppet på en 4 ukers premium i går. Noen sikre tips i området rundt Oslo, Asker, Drammen? 

J.adore på sd

• Like 2
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
På 7.9.2024 den 10.09, Savitar skrev:

Scam, ustabil psykisk drittunge om du titter på instagram. Hadde aldri i livet puttet kukken i den skapningen der. Hun har også kjæreste. Edit: navnet er «stellajensen» på sd. Ser det ikke kom med siteringen

Stellajensen har endret brukernavn til Goodgirl00, til alles informasjon. Glad jeg tok turen innom her før jeg fulgte det sporet 🙂

• Like 3
  • Thanks 1
  • Haha 1
Lenke til kommentar
2 timer siden, Letsgo skrev:

Lite innlevelse...styr unna

På 18.11.2024 den 18.55, Por mi skrev:

J.adore på sd

Snejana er temmelig sikkert akkurat samme jente som står bak...

• Like 2
Lenke til kommentar