Savitar Skrevet November 1 Share Skrevet November 1 11 minutter siden, Thermos skrev: På ingen måte. Ser i ettertid at jeg glemte et "ikke" i svaret tidligere, og det beklager jeg for det er sikkert lest ordrett. Først og fremst så unngår jeg slike situasjoner ved å være forsiktig med treff som gir den muligheten, og der er nok Sugarbabes størst risiko, Thai-salonger tryggest, og RE-damer et sted midt i mellom etter mitt syn. Har selv truffet en nydelig skapning via SD for noen år siden som jeg angrer på at jeg brøt med. Gikk også fast til en nydelig dame som kalte seg Jasmin fra RE. Videre så behøver man ikke kunne kampsport for å forsvare seg, men ha et såkalt voldspotensiale og mot. Det er vel mer ironien i at du skryter av materiell velstand, og skal kose deg med noe ettertraktet, og så løper du for å unngå konfrontasjon. Jeg mener ikke du skal ta opp kampen for det store problemet dukker først opp i uniform, og da er nok vi et yndet objekt for samfunnet å "ta tak i" så slipper man de som utnytter velferdsystemet, eller det politiske systemet. Min økonomi er min og ikke oppe til debatt her. Vet du hva, du har helt rett. Takk for en utfyllende og oppklarende kommentar. Er det mulig at du og vennegjengen nå kan gå tilbake til thaitråden, slik at denne ikke spammes ned? Samtidig kan du bruke ignorer funksjonen, så slipper du idioter som meg vettu. 4 1 Siter Lenke til kommentar
Thermos Skrevet November 1 Share Skrevet November 1 (endret) 9 timer siden, Savitar skrev: Vet du hva, du har helt rett. Takk for en utfyllende og oppklarende kommentar. Er det mulig at du og vennegjengen nå kan gå tilbake til thaitråden, slik at denne ikke spammes ned? Samtidig kan du bruke ignorer funksjonen, så slipper du idioter som meg vettu. Ja, det skal jeg gjøre, godt jeg har et tastatur som gjør 0-100 på 3 sek. Og husk...hvis du blir litt redd SÅ LØP! Endret November 1 av Thermos 1 Siter Lenke til kommentar
Savitar Skrevet November 1 Share Skrevet November 1 26 minutter siden, Thermos skrev: Ja, det skal jeg gjøre, godt jeg har et tastatur som gjør 0-100 på 3 sek. Og husk...hvis du blir litt redd SÅ LØP! For en mislykket tulling du er😂 men kan man forvente noe mer av en som tror thai damer kun puler han? 2 1 Siter Lenke til kommentar
JoeRoganJosh Skrevet November 1 Share Skrevet November 1 Dere er begge mislykkede tullinger som sitter å krangler på internett. skamme dere burde dere. 2 2 1 Siter Lenke til kommentar
Plogen Skrevet November 1 Share Skrevet November 1 12 timer siden, jegern skrev: Tror @shawty lo vinner over moraknulleren (bokstavelig talt, lol). Jeg har ignorert @Savitar eller Apeesel++, men ser fortsatt hva han skriver når han blir sitert 😞 Har du huket av alle fire boksene på ignoreringen? 3 Siter Lenke til kommentar
Suliet Skrevet November 1 Share Skrevet November 1 På 30.10.2024 den 20.18, Starkad skrev: Jeg prater med henne nå på snap, kan du utdype? Sett bildene tidligere hos en annen bruker som oppførte seg annerledes. 3 Siter Lenke til kommentar
GeorgeClooney Skrevet November 1 Share Skrevet November 1 På 28.10.2024 den 21.55, Savitar skrev: På 28.10.2024 den 21.47, Klokkero skrev: Noen som har erfaring med Korneliathoresen? Scam. Vil du utdype hvordan de kjører scam her? 2 Siter Lenke til kommentar
Savitar Skrevet November 1 Share Skrevet November 1 Akkurat nå, GeorgeClooney skrev: Vil du utdype hvordan de kjører scam her? Nei, men flere andre med samme erfaring. Bare kontakt hun så ser du. Regner med du skjønner hvorfor noen detaljer uteblir. Relativt fersk samtale, og mange av oss ønsker ikke å bli gjenkjent. 2 Siter Lenke til kommentar
Telemarkmann1 Skrevet November 3 Share Skrevet November 3 (endret) .. Endret November 3 av Telemarkmann1 2 Siter Lenke til kommentar
Pipelort Skrevet November 3 Share Skrevet November 3 Noen av dere SD travere som har vært borti Kelly1203 på SD? Pipelort. 2 Siter Lenke til kommentar
sex42 Skrevet November 3 Share Skrevet November 3 2 timer siden, Pipelort skrev: Noen av dere SD travere som har vært borti Kelly1203 på SD? Pipelort. Samtale med henne fører liksom ikke noe sted. De er som regel på SD for å tjene penger på et vis, og endeløse samtaler uten at noe slikt kommer frem er røde flagg i min håndbok for musejegere . 2 Siter Lenke til kommentar
Savitar Skrevet November 4 Share Skrevet November 4 Vil anta jeg har møtt ca totalt 32 jenter fra SD de siste årene, men relasjonen er kortvarig siden de fleste slutter når de finner seg type, er ferdig utdannet osv. Jeg tenker det er på tide å pensjonere seg fra hobbyen og gå tilbake til tradisjonelle eskorter. Min mening er at det er bortkasta tid i lengden, bedre å bare ta fly ned til London og finne flotte eskorter der. De jentene som er på sd nå er ikke i nærheten av kvaliteten man så i 2019-2020 og tidligere. En ting som er en gjenganger er hvor elendige norske jenter er på å suge, da tenker jeg på tenner og generelt elendig teknikk, ingen sloppytoppy som våre kjære latinaer gir. Mann finner noen gullkorn, men slik som markedet har blitt, hvor alene mødre med 3 unger forventer 10k for et treff, ja da får noen andre ta hodebryet. Heioghå 8 Siter Lenke til kommentar
Por mi Skrevet November 5 Share Skrevet November 5 Følger Savitar sine inputs her. Sd er ganske bad om dagen. MYE useriøst faenskap etc. Hold godt på lommebøkene dere. Vil si det er veldig få der inne nå som er verdt særlig mer enn 2-3k 2 Siter Lenke til kommentar
Suliet Skrevet November 5 Share Skrevet November 5 Sd er blitt en katastrofe det siste året ja, noe helt annet tidligere. Nå er det stort sett scams og annet fjas. Det beste er som sagt å finne en fra en annen by eller noe som du lan ordne en flybillett til og ha hos deg en helg for 3-4 lapper. Er nok mulig å få fikset det fra Sverige og Danmark også, kvaliteten der er noe helt annet enn i Norge. 3 Siter Lenke til kommentar
xzrhg Skrevet November 14 Share Skrevet November 14 (endret) Det var lett. For dem som er nysgjerrige på hva som skjedde: problemet er av en art som kan feies bort. Ganske bokstavelig talt. Burde tatt betalt for å fikse Oslo-emnet. Endret November 14 av xzrhg 3 1 Siter Lenke til kommentar
Suliet Skrevet November 14 Share Skrevet November 14 Godt at tråden og Oslo-kategorien er oppe og går igjen. Mange nye sd-babes den siste uka som har registrert seg. 3 Siter Lenke til kommentar
LoveOWO Skrevet November 16 Share Skrevet November 16 Hoppet på en 4 ukers premium i går. Noen sikre tips i området rundt Oslo, Asker, Drammen? 2 Siter Lenke til kommentar
Por mi Skrevet November 18 Share Skrevet November 18 Noen som har erfaring med Annahot99 på Sd siste tiden? 2 Siter Lenke til kommentar
Por mi Skrevet November 18 Share Skrevet November 18 På 16.11.2024 den 17.02, LoveOWO skrev: Hoppet på en 4 ukers premium i går. Noen sikre tips i området rundt Oslo, Asker, Drammen? J.adore på sd 2 1 Siter Lenke til kommentar
Letsgo Skrevet November 22 Share Skrevet November 22 VIKKCEECII ønsket 3k på vipps for verifisering før treff😅..ho ga jo gladelig ut vippsnr😉...hva ho ønsker for treff aner jeg ikke 1 5 Siter Lenke til kommentar
Wongraven Skrevet November 23 Share Skrevet November 23 På 7.9.2024 den 10.09, Savitar skrev: Scam, ustabil psykisk drittunge om du titter på instagram. Hadde aldri i livet puttet kukken i den skapningen der. Hun har også kjæreste. Edit: navnet er «stellajensen» på sd. Ser det ikke kom med siteringen Stellajensen har endret brukernavn til Goodgirl00, til alles informasjon. Glad jeg tok turen innom her før jeg fulgte det sporet 🙂 3 1 1 Siter Lenke til kommentar
Letsgo Skrevet November 23 Share Skrevet November 23 På 18.11.2024 den 18.55, Por mi skrev: J.adore på sd Lite innlevelse...styr unna 2 1 Siter Lenke til kommentar
GeorgeClooney Skrevet November 23 Share Skrevet November 23 Polly12 På SD krever forskuddsbetaling. Styr unna. 2 1 Siter Lenke til kommentar
Letsgo Skrevet November 23 Share Skrevet November 23 2 timer siden, Letsgo skrev: Lite innlevelse...styr unna På 18.11.2024 den 18.55, Por mi skrev: J.adore på sd Snejana er temmelig sikkert akkurat samme jente som står bak... 2 Siter Lenke til kommentar
Letsgo Skrevet November 23 Share Skrevet November 23 Elise "Alex"babyx selger kun over nett.. Prøver du å antyde treff blir du blokkert tvert...bitch 2 Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg