Gå til innhold

Sugardating Oslo

Bloggern

Anbefalte innlegg

53 minutter siden, Thermos skrev:

Den siste sa nettopp "big boy", og var en Thai-dame på 23 år jeg beholder for meg selv.

Synd å måtte si det til deg, big boy, men den thai-dama du vil "beholde for deg selv" har blitt rævkjørt av 1378 menn allerede og blir grisepult av tre niggere og to pensjonister om dagen- 365!

Det er det som er poenget med horer, er det ikke? At ynkelige menn som ikke får seg noe, kan stille seg i kø og kjøpe seg nærkontakt med en kvinne som ikke verken eier selvrespekt, grenser eller skamfølelse?

For all del - noen kule og attraktive menn kan nok vippe opp litt lommerusk for å få seg et kjapt ligg når de er på ferie eller ikke orker alt maset som ofte følger med en ONS. Men de knuller vel ikke thai-damer i Norge?

Endret av Oslomann77
  • Like 1
  • Confused 4
Lenke til kommentar

Poenget med gledespiker for meg, er no strings attached sex til planlagt tidspunkt, varighet og innhold. Og man kan velge gledespike basert på alder, etnisitet, og en rekke andre parametere.

Når man drar på buksene er det farvel,  og kanskje vi ses igjen. Det får du ikke på byen, på tinder, med gode venner eller svigermor 

• Like 6
  • Thanks 1
Lenke til kommentar

Ser at sitatboksen ble tom i mitt forrige innlegg, av en eller annen grunn. Mitt innlegg var et svar til dette sitatet - som nå er lagt inn på nytt.

• Like 2
Lenke til kommentar
43 minutter siden, Oslomann77 skrev:

Synd å måtte si det til deg, big boy, men den thai-dama du vil "beholde for deg selv" har blitt rævkjørt av 1378 menn allerede og blir grisepult av tre niggere og to pensjonister om dagen- 365!

Det er det som er poenget med horer, er det ikke? At ynkelige menn som ikke får seg noe, kan stille seg i kø og kjøpe seg nærkontakt med en kvinne som ikke verken eier selvrespekt, grenser eller skamfølelse?

For all del - noen kule og attraktive menn kan nok vippe opp litt lommerusk for å få seg et kjapt ligg når de er på ferie eller ikke orker alt maset som ofte følger med en ONS. Men de knuller vel ikke thai-damer i Norge?

du er på mitt "bully" list.

hvis poster ei hore du er interessert i så skal jeg besøke henne out of spite 😠, opp til deg om du vil gå etter meg da🤠.

• Like 2
  • Thanks 1
  • Haha 1
Lenke til kommentar
1 time siden, shawty lo skrev:

hvis poster ei hore du er interessert i så skal jeg besøke henne out of spite 😠, opp til deg om du vil gå etter meg da🤠.

Oi, oi! Der fikk jeg den! 😂

For det første så puler jeg ikke horer, og om jeg skulle gjort det så ville jeg ikke brydd meg. Man får da ikke følelser for en jævla hore! Hun er jo et sexleketøy som alle kan få - omtrent som å bestille en pizza! 😆

• Like 2
  • Confused 1
Lenke til kommentar
20 minutter siden, Oslomann77 skrev:

Oi, oi! Der fikk jeg den! 😂

For det første så puler jeg ikke horer, og om jeg skulle gjort det så ville jeg ikke brydd meg. Man får da ikke følelser for en jævla hore! Hun er jo et sexleketøy som alle kan få - omtrent som å bestille en pizza! 😆

Oslomann, opplys meg litt her. Du puler ikke horer, men følger kontinuerlig med på et horeforum? Er det bare jeg som ramler av her?

Endret av Påsan
  • Like 3
Lenke til kommentar
9 minutter siden, Påsan skrev:

Oslomann, opplys meg litt her. Du puler ikke horer, men følger kontinuerlig med på et horeforum? Er det bare jeg som ramler av her?

Stemmer!

Jeg har matchet med flere på datingapper som jeg har mistenkt at er sugarbabies og slikt. Greit å søke her inne for å se om jeg finner noen jeg har spist middag med. IGJEN! 

Tenk hvis jeg hadde endt opp med en hore på armen i en formell setting, eller et familieselskap. Da må man jo dø av skam, da! 

• Like 1
  • Confused 2
  • Sad 1
Lenke til kommentar
1 minutt siden, Oslomann77 skrev:

Stemmer!

Jeg har matchet med flere på datingapper som jeg har mistenkt at er sugarbabies og slikt. Greit å søke her inne for å se om jeg finner noen jeg har spist middag med. IGJEN! 

Tenk hvis jeg hadde endt opp med en hore på armen i en formell setting, eller et familieselskap. Da må man jo dø av skam, da! 

Tja, da måtte det være en av de andre gjestene som visste at det var en gledespike, og da dør du vel ikke alene i den skammen ihvertfall 😄

• Like 2
  • Haha 3
Lenke til kommentar
4 timer siden, Thermos skrev:

Typisk argument fra en som skryter er jo "misunnelse". Jeg har ingen ønsker om det du har, men håper du har et speil i vidunderet så hvis du tør å stoppe opp litt så kan du se ryggraden din ligge igjen utenfor hos henne du måtte stikke ifra.

De Thai-damene jeg besøker er ikke slitne selv om utvalget er mye dårligere enn før. Den siste sa nettopp "big boy", og var en Thai-dame på 23 år jeg beholder for meg selv.

Jeg ønsker at du får juling av tre nye landsmenn, men du må jo se ironien i dette. Litt som Norvegia-reklamen "...da MÅ jeg ringe min far som Må ringe sin advokat...".

Jada bestefar, poenget er at andre kan slippe å gå i samme felle. Ha en fin dag videre ☺️

• Like 2
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
3 timer siden, shawty lo skrev:

Det er få eskorter som tar imot shitne somalere som deg. Ta en dusj og stell deg, hadde aldri stappet kukken min i en dame du har vært i nærheten av. 

• Like 2
  • Haha 1
Lenke til kommentar
11 minutter siden, Savitar skrev:

Det er få eskorter som tar imot shitne somalere som deg. Ta en dusj og stell deg, hadde aldri stappet kukken min i en dame du har vært i nærheten av. 

du var jo fornøyd med å knulle en somalsk alenemor med uten klitt, når bruker du somalier som en slur 😄

Screenshot2024-11-01000053.thumb.png.318b94922ce2075c1cad7a9bd2fc4199.png

hva sier du til at vi møtes ved Oslo S for en liten fistfight? @Tototre kan filme kampen og vi kjører rundt litt betting her i noresk? vi donerer pengene til veldedighet

• Like 2
Lenke til kommentar
1 time siden, Påsan skrev:

Tja, da måtte det være en av de andre gjestene som visste at det var en gledespike, og da dør du vel ikke alene i den skammen ihvertfall 😄

Kan også være en nabo som har sett hora få besøk på døra støtt og stadig. Eventuelt en hotellgjest som har sett henne by seg frem i en hotellbar.

• Like 2
Lenke til kommentar
5 minutter siden, shawty lo skrev:

du var jo fornøyd med å knulle en somalsk alenemor med uten klitt, når bruker du somalier som en slur 😄

Screenshot2024-11-01000053.thumb.png.318b94922ce2075c1cad7a9bd2fc4199.png

hva sier du til at vi møtes ved Oslo S for en liten fistfight? @Tototre kan filme kampen og vi kjører rundt litt betting her i noresk? vi donerer pengene til veldedighet

Traff en nerve broke boy? Fokuser på økonomien din. Du er en shitten somaler som ingen eskorter vil møte, det er samme grunnen til at jenta du kontakta på snap blocka deg etter fine bilde du sendte av trynet ditt. Jeg skjønner dere løser ting med vold i hjemlandet ditt, men her i Norge oppfører vi oss som siviliserte mennesker, men det er vel kanskje mye å forvente av en trygda shitten somaler? Fokuser på regningene dine og hygiene din. Vær takknemlig jeg betaler skatt og finansiere nav oppholdet ditt. 

• Like 2
  • Haha 2
Lenke til kommentar
3 minutter siden, Savitar skrev:

Traff en nerve broke boy? Fokuser på økonomien din. Du er en shitten somaler som ingen eskorter vil møte, det er samme grunnen til at jenta du kontakta på snap blocka deg etter fine bilde du sendte av trynet ditt. Jeg skjønner dere løser ting med vold i hjemlandet ditt, men her i Norge oppfører vi oss som siviliserte mennesker, men det er vel kanskje mye å forvente av en trygda shitten somaler? Fokuser på regningene dine og hygiene din. Vær takknemlig jeg betaler skatt og finansiere nav oppholdet ditt. 

regnet med det.

bruker ikke snapchat og har fulltidsjobb 🙂.  må være en annen somalier du sikter til. jeg må innrømme det er litt sexy at du er så giret, jeg vet ikke hva jeg har gjort mot deg. alt jeg husker er jeg sa la være å gå etter @ZezeeRealBack når hun legger igjen innlegg, slutt å kalle denne dama alt mulig dårlige ting.

siviliert my ass. lykke til, vet ikke hva jeg skal si mer.

• Like 2
  • Haha 1
Lenke til kommentar
19 minutter siden, shawty lo skrev:

regnet med det.

bruker ikke snapchat og har fulltidsjobb 🙂.  må være en annen somalier du sikter til. jeg må innrømme det er litt sexy at du er så giret, jeg vet ikke hva jeg har gjort mot deg. alt jeg husker er jeg sa la være å gå etter @ZezeeRealBack når hun legger igjen innlegg, slutt å kalle denne dama alt mulig dårlige ting.

siviliert my ass. lykke til, vet ikke hva jeg skal si mer.

Det er utrolig hvor  stille dere guttakrutt fra u-land blir når mann innser at en ikke er så anonym som man skulle tro hehe. Nei du bruker ikke snapchat, sikkert ikke internett heller. Hold deg til Oslo s sammen med trygde gjengen din. Fortsett simpingen din for rabatter, mr somalia. Fulltidsjobb som den lokale narkolangeren på grønland? Tydeligvis betaler ikke jobben din noe særlig når du må rævslikke eskorter for lav pris. Ps, ikke glem å logge inn på de 3 andre brukerne dine her 😂 

Endret av Savitar
  • Like 2
  • Haha 1
Lenke til kommentar
4 minutter siden, jegern skrev:

Tror @shawty lo vinner over moraknulleren (bokstavelig talt, lol). Jeg har ignorert @Savitar eller Apeesel++, men ser fortsatt hva han skriver når han blir sitert 😞

Usikker på hva du legger i apeesel.  Men der ser man andre brukeren din. Helt utrolig hvordan dere raringer har 3 forskjellige brukere og later som om dere er noe annet. Oppsøk hjelp. Litt usikker på hvorfor dere henger på sd tråden? Du har uansett ikke råd til å møte noen av damene. Neste steg blir å legge ut nr og bilde deres. Så får man se hvor lenge dere holder på😂

• Like 2
Lenke til kommentar
31 minutter siden, Savitar skrev:

Usikker på hva du legger i apeesel.  Men der ser man andre brukeren din. Helt utrolig hvordan dere raringer har 3 forskjellige brukere og later som om dere er noe annet. Oppsøk hjelp. Litt usikker på hvorfor dere henger på sd tråden? Du har uansett ikke råd til å møte noen av damene. Neste steg blir å legge ut nr og bilde deres. Så får man se hvor lenge dere holder på😂

Det er jo åpenbart du som trenger å oppsøke hjelp. 

• Like 2
Lenke til kommentar
33 minutter siden, tutti skrev:

Det er jo åpenbart du som trenger å oppsøke hjelp. 

Synes hele denne heiagjengen her er morsomme. Er det slik at dere sitter sammen i en gruppechat å planlegger hva dere skal si og skrive? Det er en grunn til at 99% av dere verken får møtt damer eller får svar. Raringer med 3-4 kontoer som sitter på et forum og innhøster «likes» og støtter hverandre opp. Hvorfor ikke bare ignorere ting? Har verken skrevet noe til deg eller naverne, men du er vel en del av thai salong gjengen og «hvor får jeg billig sex uten gummi». Ignorer og move on din trygda løk.  Jeg deler erfaringer med ulike sd kontoer, har verken spurt om meningen din eller shitne somalerens meninger. Fokuser på økonomien din og å komme deg ut av sosialhjelp. Og hva er greia med at dere sitter å forsvarer eskorter for rabatter? Står det virkelig så ille til? Whiteknights og simps er det nok av.

Endret av Savitar
  • Like 2
Lenke til kommentar
10 timer siden, Savitar skrev:

Jada bestefar, poenget er at andre kan slippe å gå i samme felle. Ha en fin dag videre ☺️

Du skryter av å eie noe som er bedre enn det andre eier, og kaller en du ikke kjenner "bestefar", dette på en nedlatende måte.

Du vet jo ikke hva jeg kjører rundt i, og hvis du ikke blir overrasket av nok en gjeng innvandrergutter med blikket på en gangsterkarriere så kanskje du blir bestefar, en flott tittel jeg ikke er i nærheten av å inneha.

Har ikke mot til å stå for det du gjør, og blir jaget av ei tulle som vanker med kommende gangstere. Det er sikkert mye å mene om meg, men jeg fremstår ikke i hvertfall ikke som ynkelig type som løper med "halen" mellom bena. De må jo ha ledd av deg.

• Like 3
Lenke til kommentar
Akkurat nå, Thermos skrev:

Du skryter av å eie noe som er bedre enn det andre eier, og kaller en du ikke kjenner "bestefar", dette på en nedlatende måte.

Du vet jo ikke hva jeg kjører rundt i, og hvis du ikke blir overrasket av nok en gjeng innvandrergutter med blikket på en gangsterkarriere så kanskje du blir bestefar, en flott tittel jeg ikke er i nærheten av å inneha.

Har ikke mot til å stå for det du gjør, og blir jaget av ei tulle som vanker med kommende gangstere. Det er sikkert mye å mene om meg, men jeg fremstår ikke i hvertfall ikke som ynkelig type som løper med "halen" mellom bena. De må jo ha ledd av deg.

Ser jeg traff en nerve bestefar. Kan du utdype hva en erfaren kar som deg gjør når han blir utsatt for et utpressningsforsøk? Du har vel sikkert svart belte i jiui jitsu og er norges mester i thaiboxing? Som jeg skrev utelater jeg en del detaljer for å åpenbare grunner, men det tror jeg ikke verken du eller trygdegjengen har nok hjerneceller til å forstå. Hold deg til thaimassasje. Skal du første trekke inn økonomi, ikke bli fornærma når man sier fakta, du er blakk. 

• Like 2
Lenke til kommentar
14 timer siden, Oslomann77 skrev:

Jeg er klar over hva en prostituert er, og fungerer. Grunnen til å jeg skrev at jeg vil beholde henne for meg selv er for ikke å dra henne inn i denne dialogen. Tror ikke hun "er min" på noen måte. Jeg ser videre ikke på denne "hobbyen" som ynkelig for det er noe jeg har valgt selv, og har utover det ikke problemer med å treffe jenter på den mer vanlige måten. Det er som beskrevet tidligere av @jegern bl.a fravær av forpliktelser som trekker samt at du kan velge alder, etnisitet osv som gjør at dette er et valg for meg. Mangel på selvrespekt finner jeg også hos politikere, samfunnstopper, og egne kolleger så der er nok mange av Thai-damene bedre inkl. de RE-damene jeg har møtt.

• Like 3
Lenke til kommentar
33 minutter siden, Savitar skrev:

Ser jeg traff en nerve bestefar. Kan du utdype hva en erfaren kar som deg gjør når han blir utsatt for et utpressningsforsøk? Du har vel sikkert svart belte i jiui jitsu og er norges mester i thaiboxing? Som jeg skrev utelater jeg en del detaljer for å åpenbare grunner, men det tror jeg ikke verken du eller trygdegjengen har nok hjerneceller til å forstå. Hold deg til thaimassasje. Skal du første trekke inn økonomi, ikke bli fornærma når man sier fakta, du er blakk. 

På ingen måte. Ser i ettertid at jeg glemte et "ikke" i svaret tidligere, og det beklager jeg for det er sikkert lest ordrett.

Først og fremst så unngår jeg slike situasjoner ved å være forsiktig med treff som gir den muligheten, og der er nok Sugarbabes størst risiko, Thai-salonger tryggest, og RE-damer et sted midt i mellom etter mitt syn. Har selv truffet en nydelig skapning via SD for noen år siden som jeg angrer på at jeg brøt med. Gikk også fast til en nydelig dame som kalte seg Jasmin fra RE.

Videre så behøver man ikke kunne kampsport for å forsvare seg, men ha et såkalt voldspotensiale og mot. Det er vel mer ironien i at du skryter av materiell velstand, og skal kose deg med noe ettertraktet, og så løper du for å unngå konfrontasjon. Jeg mener ikke du skal ta opp kampen for det store problemet dukker først opp i uniform, og da er nok vi et yndet objekt for samfunnet å "ta tak i" så slipper man de som utnytter velferdsystemet, eller det politiske systemet.

Min økonomi er min og ikke oppe til debatt her.

Endret av Thermos
  • Like 3
  • Thanks 1
Lenke til kommentar