Gå til innhold

Sugardating Oslo

Bloggern

Anbefalte innlegg

På 2.10.2024 den 15.18, Avenger skrev:

Hyggelig i samtale/chat. Vet ikke om «sne» refererer til kokain, men utover det ingen røde flagg hittil. :)

Noen som har hatt treff med Snejana enda?

• Like 4
Lenke til kommentar
21 minutter siden, GeorgeClooney skrev:

Noen som har hatt treff med Snejana enda?

Samtalen døde ut for min del, så fort det begynte å bli spesifikt. Sluttet å svare.. 

• Like 4
Lenke til kommentar
42 minutter siden, Avenger skrev:

Samtalen døde ut for min del, så fort det begynte å bli spesifikt. Sluttet å svare.. 

samme erfaring, adda på snap og deretter leser hun bare meldinger og svarer ikke. Ser ut som en bot

• Like 5
Lenke til kommentar

Littlegirl05 (hun er 19 forresten, bare et teit navn). Avtalte møte, ble møtt av 3 stk, guttakrutt hadde på fake gucci bags og hettegensere. Horeungen var med dem. Jeg tok klassiske feil adresse trikset og slapp unna. Fikk noen morsomme meldinger i ettertid av henne. Forsiktig gutter, utelater noen detaljer pga personvern. Heldigvis går bilen 0-100 på 3,2 sekunder. 

• Like 7
  • Thanks 3
  • Haha 1
Lenke til kommentar

Hvis du har en bil som går fra 0-100 på 3,2 sekunder så er du midt i målgruppen til den yngre delen av nye nordmenns servicebedrifter.

• Like 2
Lenke til kommentar
46 minutter siden, Thermos skrev:

Hvis du har en bil som går fra 0-100 på 3,2 sekunder så er du midt i målgruppen til den yngre delen av nye nordmenns servicebedrifter.

Hold deg til thai massasje og pruting. 

• Like 2
Lenke til kommentar
17 timer siden, Savitar skrev:

Littlegirl05 (hun er 19 forresten, bare et teit navn). Avtalte møte, ble møtt av 3 stk, guttakrutt hadde på fake gucci bags og hettegensere. Horeungen var med dem. Jeg tok klassiske feil adresse trikset og slapp unna. Fikk noen morsomme meldinger i ettertid av henne. Forsiktig gutter, utelater noen detaljer pga personvern. Heldigvis går bilen 0-100 på 3,2 sekunder. 

Har du ett bilde av henne?

• Like 2
Lenke til kommentar
1 time siden, Pwhite skrev:

Har du ett bilde av henne?

Nei, det på sd er fake. Er ikke av henne. Hun er mix av asiater og norsk tror jeg. Oversminka med fake vipper

Endret av Savitar
  • Like 2
Lenke til kommentar
11 timer siden, Savitar skrev:

Hold deg til thai massasje og pruting. 

Ja, det har jeg ingen planer å forandre på. Jeg beveger meg i miljø jeg håndterer, og har oversikt over. Dermed fremstår jeg ikke som en vel finansiert svakhet som ikke kan ta vare på egen sikkerhet.

Endret av Thermos
  • Like 2
  • Haha 1
Lenke til kommentar
1 time siden, Thermos skrev:

Ja, det har jeg ingen planer å forandre på. Jeg beveger meg i miljø jeg håndterer, og har oversikt over. Dermed fremstår jeg ikke som en vel finansiert svakhet som ikke kan ta vare på egen sikkerhet.

Jeg har klart meg selv i ganske mange år med denne hobbyen. Underveis har jeg også lært å håndtere både svindel og utpressing, det følger med en viss risiko vettu. Din karakteristikk av «en velfinansiert svakhet» bærer dog preg av en viss misunnelse, om jeg skal være ærlig. Men, men, du får kose deg med slitne thaidamer og «miljøer du kjenner».byebyesuckysucky big boy  😘

• Like 2
Lenke til kommentar

Jeg pratet nettop med sbbbbsssss, og ganske riktig, hun skulle ha 3k for treff, men 1500 i forskudd. Jeg fortalte henne et par Pauli ord og ba henne ryke og reise. 

• Like 2
Lenke til kommentar
3 minutter siden, Puttern skrev:

Er det noen som har truffet sbbbbsssss IRL?

Har hatt kontakt på SD, men aldri fått et «gjennombrudd»…

Forskudd scam

• Like 3
Lenke til kommentar
21 timer siden, Savitar skrev:

Jeg har klart meg selv i ganske mange år med denne hobbyen. Underveis har jeg også lært å håndtere både svindel og utpressing, det følger med en viss risiko vettu. Din karakteristikk av «en velfinansiert svakhet» bærer dog preg av en viss misunnelse, om jeg skal være ærlig. Men, men, du får kose deg med slitne thaidamer og «miljøer du kjenner».byebyesuckysucky big boy  😘

Typisk argument fra en som skryter er jo "misunnelse". Jeg har ingen ønsker om det du har, men håper du har et speil i vidunderet så hvis du tør å stoppe opp litt så kan du se ryggraden din ligge igjen utenfor hos henne du måtte stikke ifra.

De Thai-damene jeg besøker er ikke slitne selv om utvalget er mye dårligere enn før. Den siste sa nettopp "big boy", og var en Thai-dame på 23 år jeg beholder for meg selv.

Jeg ønsker at du får juling av tre nye landsmenn, men du må jo se ironien i dette. Litt som Norvegia-reklamen "...da MÅ jeg ringe min far som Må ringe sin advokat...".

• Like 2
  • Thanks 1
Lenke til kommentar