GeorgeClooney Skrevet Oktober 28 Share Skrevet Oktober 28 På 2.10.2024 den 15.18, Avenger skrev: Hyggelig i samtale/chat. Vet ikke om «sne» refererer til kokain, men utover det ingen røde flagg hittil. Noen som har hatt treff med Snejana enda? 4 Siter Lenke til kommentar
Avenger Skrevet Oktober 28 Share Skrevet Oktober 28 21 minutter siden, GeorgeClooney skrev: Noen som har hatt treff med Snejana enda? Samtalen døde ut for min del, så fort det begynte å bli spesifikt. Sluttet å svare.. 4 Siter Lenke til kommentar
Klokkero Skrevet Oktober 28 Share Skrevet Oktober 28 Noen som har erfaring med Korneliathoresen? 4 Siter Lenke til kommentar
Savitar Skrevet Oktober 28 Share Skrevet Oktober 28 7 minutter siden, Klokkero skrev: Noen som har erfaring med Korneliathoresen? Scam. 4 Siter Lenke til kommentar
Savitar Skrevet Oktober 28 Share Skrevet Oktober 28 42 minutter siden, Avenger skrev: Samtalen døde ut for min del, så fort det begynte å bli spesifikt. Sluttet å svare.. samme erfaring, adda på snap og deretter leser hun bare meldinger og svarer ikke. Ser ut som en bot 5 Siter Lenke til kommentar
Savitar Skrevet Oktober 28 Share Skrevet Oktober 28 @223 altså… nå fikk jeg 78 varsler fra deg som driver å liker innleggene mine… er det nødvendig? 2 Siter Lenke til kommentar
223 Skrevet Oktober 28 Share Skrevet Oktober 28 Chrissy81, ekte men kun online. 3 1 Siter Lenke til kommentar
Savitar Skrevet Oktober 29 Share Skrevet Oktober 29 Littlegirl05 (hun er 19 forresten, bare et teit navn). Avtalte møte, ble møtt av 3 stk, guttakrutt hadde på fake gucci bags og hettegensere. Horeungen var med dem. Jeg tok klassiske feil adresse trikset og slapp unna. Fikk noen morsomme meldinger i ettertid av henne. Forsiktig gutter, utelater noen detaljer pga personvern. Heldigvis går bilen 0-100 på 3,2 sekunder. 7 3 1 Siter Lenke til kommentar
Thermos Skrevet Oktober 30 Share Skrevet Oktober 30 Hvis du har en bil som går fra 0-100 på 3,2 sekunder så er du midt i målgruppen til den yngre delen av nye nordmenns servicebedrifter. 2 Siter Lenke til kommentar
Savitar Skrevet Oktober 30 Share Skrevet Oktober 30 46 minutter siden, Thermos skrev: Hvis du har en bil som går fra 0-100 på 3,2 sekunder så er du midt i målgruppen til den yngre delen av nye nordmenns servicebedrifter. Hold deg til thai massasje og pruting. 2 Siter Lenke til kommentar
Pwhite Skrevet Oktober 30 Share Skrevet Oktober 30 17 timer siden, Savitar skrev: Littlegirl05 (hun er 19 forresten, bare et teit navn). Avtalte møte, ble møtt av 3 stk, guttakrutt hadde på fake gucci bags og hettegensere. Horeungen var med dem. Jeg tok klassiske feil adresse trikset og slapp unna. Fikk noen morsomme meldinger i ettertid av henne. Forsiktig gutter, utelater noen detaljer pga personvern. Heldigvis går bilen 0-100 på 3,2 sekunder. Har du ett bilde av henne? 2 Siter Lenke til kommentar
Por mi Skrevet Oktober 30 Share Skrevet Oktober 30 Ja, vil også ha bilde av scumbaggen 2 Siter Lenke til kommentar
Pwhite Skrevet Oktober 30 Share Skrevet Oktober 30 6 minutter siden, Suliet skrev: Takk, er det kun ett bilde hun har til profilen? Vansklig å se henne ordentlig 1 1 Siter Lenke til kommentar
Savitar Skrevet Oktober 30 Share Skrevet Oktober 30 27 minutter siden, Suliet skrev: Er ikke henne på bilde, lignet ikke. 1 1 Siter Lenke til kommentar
Savitar Skrevet Oktober 30 Share Skrevet Oktober 30 (endret) 1 time siden, Pwhite skrev: Har du ett bilde av henne? Nei, det på sd er fake. Er ikke av henne. Hun er mix av asiater og norsk tror jeg. Oversminka med fake vipper Endret Oktober 30 av Savitar 2 Siter Lenke til kommentar
Suliet Skrevet Oktober 30 Share Skrevet Oktober 30 (endret) Henriettexx er falsk profil Endret Oktober 30 av Suliet 2 Siter Lenke til kommentar
Thermos Skrevet Oktober 30 Share Skrevet Oktober 30 (endret) 11 timer siden, Savitar skrev: Hold deg til thai massasje og pruting. Ja, det har jeg ingen planer å forandre på. Jeg beveger meg i miljø jeg håndterer, og har oversikt over. Dermed fremstår jeg ikke som en vel finansiert svakhet som ikke kan ta vare på egen sikkerhet. Endret Oktober 30 av Thermos 2 1 Siter Lenke til kommentar
Starkad Skrevet Oktober 30 Share Skrevet Oktober 30 21 minutter siden, Suliet skrev: Henriettexx er falsk profil Jeg prater med henne nå på snap, kan du utdype? 2 Siter Lenke til kommentar
Savitar Skrevet Oktober 30 Share Skrevet Oktober 30 1 time siden, Thermos skrev: Ja, det har jeg ingen planer å forandre på. Jeg beveger meg i miljø jeg håndterer, og har oversikt over. Dermed fremstår jeg ikke som en vel finansiert svakhet som ikke kan ta vare på egen sikkerhet. Jeg har klart meg selv i ganske mange år med denne hobbyen. Underveis har jeg også lært å håndtere både svindel og utpressing, det følger med en viss risiko vettu. Din karakteristikk av «en velfinansiert svakhet» bærer dog preg av en viss misunnelse, om jeg skal være ærlig. Men, men, du får kose deg med slitne thaidamer og «miljøer du kjenner».byebyesuckysucky big boy 😘 2 Siter Lenke til kommentar
Savitar Skrevet Oktober 30 Share Skrevet Oktober 30 2 timer siden, Starkad skrev: Jeg prater med henne nå på snap, kan du utdype? Tror det er en mann. 2 Siter Lenke til kommentar
Starkad Skrevet Oktober 31 Share Skrevet Oktober 31 Jeg pratet nettop med sbbbbsssss, og ganske riktig, hun skulle ha 3k for treff, men 1500 i forskudd. Jeg fortalte henne et par Pauli ord og ba henne ryke og reise. 2 Siter Lenke til kommentar
Puttern Skrevet Oktober 31 Share Skrevet Oktober 31 Er det noen som har truffet sbbbbsssss IRL? Har hatt kontakt på SD, men aldri fått et «gjennombrudd»… 2 Siter Lenke til kommentar
Savitar Skrevet Oktober 31 Share Skrevet Oktober 31 3 minutter siden, Puttern skrev: Er det noen som har truffet sbbbbsssss IRL? Har hatt kontakt på SD, men aldri fått et «gjennombrudd»… Forskudd scam 3 Siter Lenke til kommentar
Thermos Skrevet Oktober 31 Share Skrevet Oktober 31 21 timer siden, Savitar skrev: Jeg har klart meg selv i ganske mange år med denne hobbyen. Underveis har jeg også lært å håndtere både svindel og utpressing, det følger med en viss risiko vettu. Din karakteristikk av «en velfinansiert svakhet» bærer dog preg av en viss misunnelse, om jeg skal være ærlig. Men, men, du får kose deg med slitne thaidamer og «miljøer du kjenner».byebyesuckysucky big boy 😘 Typisk argument fra en som skryter er jo "misunnelse". Jeg har ingen ønsker om det du har, men håper du har et speil i vidunderet så hvis du tør å stoppe opp litt så kan du se ryggraden din ligge igjen utenfor hos henne du måtte stikke ifra. De Thai-damene jeg besøker er ikke slitne selv om utvalget er mye dårligere enn før. Den siste sa nettopp "big boy", og var en Thai-dame på 23 år jeg beholder for meg selv. Jeg ønsker at du får juling av tre nye landsmenn, men du må jo se ironien i dette. Litt som Norvegia-reklamen "...da MÅ jeg ringe min far som Må ringe sin advokat...". 2 1 Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg