sex42 Skrevet Mars 4, 2023 Share Skrevet Mars 4, 2023 På 21.1.2023 den 10.37, Møringen66 skrev: Er det noen som har møtt BLUE-BELL, 44sugardates. Jaaa, noen har nok det, et deilig og hyggelig bekjentskap. Rå dame 😉 1 Siter Lenke til kommentar
Suliet Skrevet April 14, 2023 Share Skrevet April 14, 2023 Ja, det er flere scam profiler der. Bare å holde seg unna brukere som: - Frøken strøken - Melani - Julie88 - Tomine - Vildesugar - Selmatveit - Curvybabe 2 Siter Lenke til kommentar
pererher Skrevet April 15, 2023 Share Skrevet April 15, 2023 På 4.3.2023 den 0.26, Babehunter skrev: Hun virker merkverdig opptatt i å ta kontakt for å invitere deg hjem til henne. Så spørs om de ikke kjører en scam operation. Det gjelder også profilen sara_92 som muligens er den samme. 6. etasje i Sorgenfrigata. Profilene burde vært rapportert, men virker som de kommer og går. Dama snakker perfekt norsk, men er østeuropeisk Siter Lenke til kommentar
Pwhite Skrevet April 15, 2023 Share Skrevet April 15, 2023 3 timer siden, pererher skrev: Det gjelder også profilen sara_92 som muligens er den samme. 6. etasje i Sorgenfrigata. Profilene burde vært rapportert, men virker som de kommer og går. Dama snakker perfekt norsk, men er østeuropeisk Hvor i Sorgenfrigata? Og hvilken av leilighetene i 6 egt? Siter Lenke til kommentar
pererher Skrevet April 16, 2023 Share Skrevet April 16, 2023 21 timer siden, Pwhite skrev: Hvor i Sorgenfrigata? Og hvilken av leilighetene i 6 egt? Det står i innlegget til Danskem 3. mars Siter Lenke til kommentar
Suliet Skrevet April 24, 2023 Share Skrevet April 24, 2023 Noen som har møtt på søkerspenning? Virker litt for godt til å være sant. Siter Lenke til kommentar
Suliet Skrevet April 26, 2023 Share Skrevet April 26, 2023 Styr unna sbbbbsssss og Asatan. Begge to spør om penger på forskudd. Siter Lenke til kommentar
hammer Skrevet April 26, 2023 Share Skrevet April 26, 2023 Noen som har vært borti Oslokk? Siter Lenke til kommentar
heidu Skrevet April 29, 2023 Share Skrevet April 29, 2023 Noen som har møtt Isabel.97? Hun tilbyr trekant sammen med ei venninne. Siter Lenke til kommentar
TommyB Skrevet April 30, 2023 Share Skrevet April 30, 2023 6 timer siden, heidu skrev: Noen som har møtt Isabel.97? Hun tilbyr trekant sammen med ei venninne. Det er emka93, les tidligere hva som er skrevet om hun/de. Siter Lenke til kommentar
Askherm Skrevet Mai 4, 2023 Share Skrevet Mai 4, 2023 Har vært inne litt på SD og er en del Jenter som typisk kommer med «Vil bli med treff etterhvert men øsnker å starte online først». Pleier aldri å gå med på dette da jeg antar at de bare vil skvise ut det de kan ved å sende bilder/video og ikke har noen intensjon om å møtes, har noen noe erfaring med dette? Noen som faktisk har endt opp med å møte noen de har startet online med? Siter Lenke til kommentar
Suliet Skrevet Mai 4, 2023 Share Skrevet Mai 4, 2023 5 timer siden, Askherm skrev: Har vært inne litt på SD og er en del Jenter som typisk kommer med «Vil bli med treff etterhvert men øsnker å starte online først». Pleier aldri å gå med på dette da jeg antar at de bare vil skvise ut det de kan ved å sende bilder/video og ikke har noen intensjon om å møtes, har noen noe erfaring med dette? Noen som faktisk har endt opp med å møte noen de har startet online med? Stå over slikt, prøvde én gang, og der fikk jeg som svar hele veien: "jeg er ikke trygg på deg enda, mer tid". Siter Lenke til kommentar
Suliet Skrevet Mai 4, 2023 Share Skrevet Mai 4, 2023 Hadde vært fint om noen kunne gitt mer info rundt søkerspenning? Noen som har møtt hun og er det reellt opplegg? Siter Lenke til kommentar
sexyguttoslo Skrevet Mai 4, 2023 Share Skrevet Mai 4, 2023 1 time siden, Suliet skrev: Hadde vært fint om noen kunne gitt mer info rundt søkerspenning? Noen som har møtt hun og er det reellt opplegg? Det lurer jeg også på. Hun svarer og ønsker lek, men blir plutselig borte etter det. Siter Lenke til kommentar
TommyB Skrevet Mai 5, 2023 Share Skrevet Mai 5, 2023 Jeg finner ikke den profilen der? Link/bilde? Siter Lenke til kommentar
Møringen66 Skrevet Mai 5, 2023 Share Skrevet Mai 5, 2023 https://sugardaters.com/no/profile/yDZ6lYVGWe 1 Siter Lenke til kommentar
Suliet Skrevet Mai 6, 2023 Share Skrevet Mai 6, 2023 Hun sendte meg snap og nummer, og når jeg ringte hun så sa hun at noen hadde brukt bilder av hun og gitt ut nummeret hennes. Da er spørsmålet: er det mulig å sende en snap med et bilde av noen andre direkte? Ser ikke for meg at det går. Merkelig hele greia med hun der, og hadde vært interessant å høre om noen faktisk har klart å møte på hun. Siter Lenke til kommentar
TommyB Skrevet Mai 7, 2023 Share Skrevet Mai 7, 2023 Har prøvd, null suksess😩. Er et par andre profiler med nesten samme tekst som resultatet er det samme på Siter Lenke til kommentar
Suliet Skrevet Mai 7, 2023 Share Skrevet Mai 7, 2023 Ja, virker helt useriøst. Ser ikke ut som om noen har klart å få møtt på hun. Forøvrig en annen bruker som er med på det meste, men hun krever spinnville summer. Trakk meg når hun nevnte summen hun ville ha. Dette gjelder brukeren TKS. Siter Lenke til kommentar
Suliet Skrevet Mai 15, 2023 Share Skrevet Mai 15, 2023 CazX er en ganske snasen liten jente. Vill og digg i senga. Siter Lenke til kommentar
Pwhite Skrevet Mai 16, 2023 Share Skrevet Mai 16, 2023 18 timer siden, Suliet skrev: CazX er en ganske snasen liten jente. Vill og digg i senga. Hva måtte du ut med for det? Siter Lenke til kommentar
Suliet Skrevet Mai 18, 2023 Share Skrevet Mai 18, 2023 På 16.5.2023 den 18.57, Pwhite skrev: Hva måtte du ut med for det? 3K for en hel kveld. Siter Lenke til kommentar
Ned Skrevet Mai 18, 2023 Share Skrevet Mai 18, 2023 På 6.5.2023 den 22.02, Suliet skrev: Hun sendte meg snap og nummer, og når jeg ringte hun så sa hun at noen hadde brukt bilder av hun og gitt ut nummeret hennes. Da er spørsmålet: er det mulig å sende en snap med et bilde av noen andre direkte? Ser ikke for meg at det går. Merkelig hele greia med hun der, og hadde vært interessant å høre om noen faktisk har klart å møte på hun. Har hatt flere profiler med ganske lik treff, og alltid forsvunnet før man har rukket å gjøre avtale. Prisen hun nevnte var også så lav at man stusset. Forøvrig nesten samme tekst av en i Bergen. Siter Lenke til kommentar
Pwhite Skrevet Mai 18, 2023 Share Skrevet Mai 18, 2023 11 timer siden, Suliet skrev: 3K for en hel kveld. Var det rett på sak greier eller måtte du bruke tid først før det skjedde noe? Siter Lenke til kommentar
Suliet Skrevet Mai 21, 2023 Share Skrevet Mai 21, 2023 På 19.5.2023 den 0.12, Pwhite skrev: Var det rett på sak greier eller måtte du bruke tid først før det skjedde noe? Rett på sak. Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg