Por mi Skrevet September 28, 2024 Share Skrevet September 28, 2024 Så sant så sant. 😜 de gjør ikke mer enn de må de heller, mtp ressursbruk 2 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet September 28, 2024 Share Skrevet September 28, 2024 (endret) 1 time siden, Tototre skrev: Et par ting til @Por mi og @GeorgeClooney: Vi har alle et vern mot selvinkriminering. Så vi må ikke forklare oss om ting som gjør at vi selv kan bli domfelt. Anmelder jeg en pengeutpresser så er det hen som blir satt under etterforskning. Og skjer dette så er jo skaden antakelig skjedd allerede, ved at trusselen er gjennomført fordi jeg ikke har betalt. Men pengeutpresseren blir tatt. Og får en strengere dom enn bot på 25k. Automatisk sletting er et must, og noe alle bør gjøre. Utfordringen er bare at svindlerne sitter og filmer/tar bilder av chatten på mobilen med et annet kamera. Så de som driver med dette har chatten uansett. Det fins mange varianter av denne svindelmetoden. Viktigste rådet er å være anonym så lenge som mulig. Og selv om du gjør som @Por mi skriver og snakker om sexen, så er det de som gjør lydopptak av dette. Først vil jeg si at tonen på dette forumet er veldig negativ overfor SD jenter. SD jentene krever god betaling, det er sant. Men de gir seg selv, gjør de ikke? Jeg synes egentlig prisen er lav. Når det er sagt, er det helt riktig at forbudet mot selv inkriminering vil beskytte en sexkjøper som blir utsatt for utpressing fra sexselgeren. Jeg siterer fra jusinfo: Det er Påtalemyndigheten som på egen hånd skal bevise straffeskyld, og en mistenkt skal ikke gjennom å forklare seg til Politi, domstol eller andre myndigheter bli tvunget til å bidra til egen domfellelse i en straffesak, såkalt selvinkriminering. En mistenkt eller siktet har således rett til å forholde seg taus, og skal ikke tvinges i en straffesak eller andre saker til å gi opplysninger som kan medføre at han blir funnet skyldig i et straffbart forhold. Det kan likevel tale mot ham, dersom han ikke vil bidra til å klare opp mistanken mot ham. I straffeprosessloven § 90 er det uttrykkelig fastslått at siktede ikke har plikt til å forklare seg for retten, selv om det kan tale mot ham at han ikke gjør det. Tilsvarende gjelder for mistenkte under etterforskningen etter straffeprosessloven § 232. Det fremgår ikke uttrykkelig av EMK art. 6 nr. 1, men EMD har innfortolket et vern mot selvinkriminering i bestemmelsen. Endret September 29, 2024 av Sommerdate24 Siter Lenke til kommentar
Idioten Skrevet September 29, 2024 Share Skrevet September 29, 2024 3 timer siden, Sommerdate24 skrev: Først vil jeg si at tonen på dette forumet er veldig negativ overfor SD jenter. SD jentene krever god betaling, det er sant. Men de gir seg selv, gjør de ikke? Jeg synes egentlig prisen er lav. Den negative tonen overfor SD-jenter handler vel mer om at de ikke "gir seg selv". Det virker som det handler om at det er en stor andel som er ren svindel der de ikke har noen planer om å faktisk møte noen for sex. Iht rapporteringen her inne er det ikke sjelden man t.o.m blir utsatt for utpressing jmf praten her de siste timene. Prisen er ikke noe å sutre over. Det regulerer seg selv. Tilbud og etterspørsel. Er det for dyrt sier du bare nei takk. Jeg har null erfaring med SD. Virker som bortkastet tid og penger. Tar jeg feil? 4 Siter Lenke til kommentar
FFrank Skrevet September 29, 2024 Share Skrevet September 29, 2024 Det er greit å merke seg at negative kommentarer først og fremst er rettet mot scammere av forskjellige slag. Når du først finner en reell SB, så er det sjelden noe å klage på. Det er hvertfall min erfaring. Dessverre er det vel rundt 90% av brukerne på sd som ikke er reelle. Kvalifisert synsing. 6 Siter Lenke til kommentar
heidu Skrevet September 30, 2024 Share Skrevet September 30, 2024 Noen som har truffet Malibu201? Utgir seg for å være åpen for det meste. https://sugardaters.com/us/profile/nQzwObB4zB 3 Siter Lenke til kommentar
Por mi Skrevet September 30, 2024 Share Skrevet September 30, 2024 På 29.9.2024 den 8.15, FFrank skrev: Det er greit å merke seg at negative kommentarer først og fremst er rettet mot scammere av forskjellige slag. Når du først finner en reell SB, så er det sjelden noe å klage på. Det er hvertfall min erfaring. Dessverre er det vel rundt 90% av brukerne på sd som ikke er reelle. Kvalifisert synsing. Stemmer😀 min kvalifiserte synsing sier: 95-98pros 😬😬 5 Siter Lenke til kommentar
Lukas Skrevet September 30, 2024 Share Skrevet September 30, 2024 7 timer siden, heidu skrev: Noen som har truffet Malibu201? Utgir seg for å være åpen for det meste. https://sugardaters.com/us/profile/nQzwObB4zB Nei, men skulle gjerne visst om hun er legit. Etter å ha chattet med henne på Kik i lang tid ble det plutselig dødt. Utga seg for å være filippinsk au-pair i Holmenkollen. 3 Siter Lenke til kommentar
thorm Skrevet September 30, 2024 Share Skrevet September 30, 2024 9 timer siden, heidu skrev: Noen som har truffet Malibu201? Utgir seg for å være åpen for det meste. https://sugardaters.com/us/profile/nQzwObB4zB Hun er med på det meste 4 Siter Lenke til kommentar
Avenger Skrevet Oktober 2, 2024 Share Skrevet Oktober 2, 2024 Noen erfaringer med «Snejana.» https://sugardaters.com/us/profile/5PZP_5GYZb Hyggelig i samtale/chat. Vet ikke om «sne» refererer til kokain, men utover det ingen røde flagg hittil. 3 Siter Lenke til kommentar
dealern Skrevet Oktober 2, 2024 Share Skrevet Oktober 2, 2024 1 minutt siden, Avenger skrev: Noen erfaringer med «Snejana.» https://sugardaters.com/us/profile/5PZP_5GYZb Hyggelig i samtale/chat. Vet ikke om «sne» refererer til kokain, men utover det ingen røde flagg hittil. Hun har hatt flere, nå er det visst denne. Dog, aldri møtt henne. 3 1 Siter Lenke til kommentar
Avenger Skrevet Oktober 2, 2024 Share Skrevet Oktober 2, 2024 8 minutter siden, dealern skrev: Hun har hatt flere, nå er det visst denne. Dog, aldri møtt henne. Hatt flere profiler, men samme bilde mener du? 2 Siter Lenke til kommentar
Pwhite Skrevet Oktober 2, 2024 Share Skrevet Oktober 2, 2024 Noen som vil dele bilde her? 2 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Oktober 2, 2024 Share Skrevet Oktober 2, 2024 Noen som har møtt eller kjennskap til Helen,28 år jobber i barnehage? Siter Lenke til kommentar
Jespersen Skrevet Oktober 4, 2024 Share Skrevet Oktober 4, 2024 Noen som har vært borti rasofiel? 3 Siter Lenke til kommentar
sex42 Skrevet Oktober 6, 2024 Share Skrevet Oktober 6, 2024 Hva med denne jenta? https://sugardaters.com/no/profile/nQzw83edWB 3 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Oktober 7, 2024 Share Skrevet Oktober 7, 2024 16 timer siden, sex42 skrev: Hva med denne jenta? https://sugardaters.com/no/profile/nQzw83edWB Linken funker ikke. Nicket hennes ? Siter Lenke til kommentar
Starkad Skrevet Oktober 8, 2024 Share Skrevet Oktober 8, 2024 Jente? 🙈🙈 2 1 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Oktober 8, 2024 Share Skrevet Oktober 8, 2024 På 4.10.2024 den 23.38, Jespersen skrev: Noen som har vært borti rasofiel? Kontaktet ho...ønsket 12k for treff🤮 Takket høflig nei...så blokkerte ho meg Siter Lenke til kommentar
Suliet Skrevet Oktober 8, 2024 Share Skrevet Oktober 8, 2024 4 timer siden, Letsgo skrev: Kontaktet ho...ønsket 12k for treff🤮 Takket høflig nei...så blokkerte ho meg Er jo helt galskap noen av de jentene. Var en som ville ha 20K liksom. 3 Siter Lenke til kommentar
Smurfen Skrevet Oktober 8, 2024 Share Skrevet Oktober 8, 2024 12` og 20` for hva slags treff da? Kan jo være interresant det med rette dama og treffet. 3 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Oktober 8, 2024 Share Skrevet Oktober 8, 2024 37 minutter siden, Smurfen skrev: 12` og 20` for hva slags treff da? Kan jo være interresant det med rette dama og treffet. Vel, det er vel ofte fantasipriser som noen damer drømmer om. Og om hun er heldig, ser bra ut, og tilbyr det meste, så kan det være en kar som er villig til å betale dette for en møte på 3-5 timer. For egen del er dette omtrent det morobudsjettet ligger på hver måned. Og med god utnyttelse så får jeg fem forskjellige damer totalt, fra 10 til 16 timer med moro. Timeprisen er aldri over 2k. Siter Lenke til kommentar
Smurfen Skrevet Oktober 8, 2024 Share Skrevet Oktober 8, 2024 12-20 for et vanlig møte er det vel ingen som får. Om en tilbyr noe spesielt som en helaften, overnatting eller langhelg så kan vi snakkes. 4 Siter Lenke til kommentar
GeorgeClooney Skrevet Oktober 8, 2024 Share Skrevet Oktober 8, 2024 Har noen prøvd seg på treff på Snapchat? Ser det er en del «treff og selger» type kontoer der. Men vet jo aldri hva man får. 3 Siter Lenke til kommentar
sex42 Skrevet Oktober 8, 2024 Share Skrevet Oktober 8, 2024 1 time siden, GeorgeClooney skrev: Har noen prøvd seg på treff på Snapchat? Ser det er en del «treff og selger» type kontoer der. Men vet jo aldri hva man får. Ja, i Bergen. Ei som kalte seg noe med xxx og ikke salg/treff Men det drev hun med på si fikk jeg vite. Aldri noe spm om kjøp av bilder elns. Hun pleide legge ut noen deilige dansevideoer i undertøy. Jeg skulle på noe jobbrelatert og avtalte besøk. Det angrer jeg ennå ikke på at jeg gjorde. Deilig, superslank, trent dame, veeeldig mørk, og kosete som få. Jeg ble helt betatt 🤗🤗 3 Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg