Gå til innhold

Sugardating Oslo


Bloggern

Anbefalte innlegg

1 time siden, jakt77 skrev:

Hei, noen som har vært i kontakt med sugarjenta?. Står hun holder til i Oslo.

Gjør ett søk i forumet her. Varierende tilbakemelding og med de bildene i profilen tror jeg dette er en tvilsom konto, men go for it 😊

  • Like 1
Lenke til kommentar

Anbefaler dere som bor i Oslo om å prøve å få flydd ned noen av jentene fra en annen by for en hel helg. Jeg hadde en fra Bergen, og hun tok 4K for en hel helg. Fredag, lørdag og søndag frem til hun dro. Nå har hun dessverre fått kjæreste, men dette er faktisk en bra og fin måte.

  • Thanks 2
Lenke til kommentar
6 timer siden, Jespersen skrev:

Noen erfaring med skinnybabe11? Virket veldig ivrig på å få til møte, nesten litt desperat etter penger..?

Prøvd å få til treff med henne, men hun krever forskudds betaling. Droppa det 🤷

  • Like 1
Lenke til kommentar

Dette er @Suliet, og han er ikke så troverdig som alle skal ha det til. Han deler bilder og videoer av andre uten samtykke. Ikke stol på han her. Vi har blitt lurt selv uten å få noe tilbake. 

Har møtt han før, så derfor har jeg nummeret og navnet hans. 

navn: Arshad Dahir Shihab Al-Derawi

nr: 47800495

IMG_0272.png

  • Haha 1
Lenke til kommentar
31 minutter siden, BlackVelvet skrev:

Vi har blitt lurt selv uten å få noe tilbake. 

Har møtt han før, så derfor har jeg nummeret og navnet hans.

Merkelig, du har møtt han før, så møter du han igjen og ble lurt plutselig? 😂

Lenke til kommentar
8 minutter siden, Suliet skrev:

Haha, dette er jo ikke meg. Stakkars person som du legger info om, finner han ut av dette så kan han anmelde deg.

Bare å gjøre det @Suliet, men du vet selv det er ulovlig av deg å spre nakenbilder og videoer. Vi vet hvem du er. Slutt å tulle. 

Lenke til kommentar
13 timer siden, JoeRoganJosh skrev:

@BlackVelvet, @Suliet prøvde å slette tråden og få bildene fjernet.
Han gjorde en feil, prøvde å rette opp i feilen.
Ikke hugg hode av han, la han leve til å se en ny dag.

Vis det stemmer at dette ikke er @Suliet, Så syntes jeg synd på Arshad.
 

Det stemmer alt som er blitt sagt. Hold dere unna. Bare lureri. Bildet som er lagt ut er profilbildet han har på sd. Har også møtt han og ble lurt. Ikke møtt han etter det. Brukeren er også han. Kun han som hadde tilgang på bildene og videoene. Saken er anmeldt.

Endret av Ulsten
Lenke til kommentar
14 minutter siden, Ulsten skrev:

Det stemmer alt som er blitt sagt. Hold dere unna. Bare lureri. Bildet som er lagt ut er profilbildet han har på sd. Har også møtt han og ble lurt. Ikke møtt han etter det. Brukeren er også han. Kun han som hadde tilgang på bildene og videoene. Saken er anmeldt.

Anmeldte dere saken før eller etter dere begikk et lovbrudd her? Straffen for å spre personopplysninger slik dere har gjort er større enn det han angivelig skal ha gjort😅
Er dere heldig så blir saken fort henlagt og glemt🙂

Lenke til kommentar
2 minutter siden, Dag_driver skrev:

Anmeldte dere saken før eller etter dere begikk et lovbrudd her? Straffen for å spre personopplysninger slik dere har gjort er større enn det han angivelig skal ha gjort😅
Er dere heldig så blir saken fort henlagt og glemt🙂

Dette er nok samme person som har laget to brukere for å få ting til å virke mer troverdig😂. Ikke tilfeldig at denne brukeren sine innlegg her inne samsvarer med det samme som den andre 😂

Endret av Suliet
Lenke til kommentar
5 minutter siden, Suliet skrev:

Dette er nok samme person som har laget to brukere for å få ting til å virke mer troverdig😂. Ikke tilfeldig at denne brukeren sine innlegg her inne samsvarer med det samme som den andre 😂

Man kan vel se når brukere ble opprettet? Og som du kan se er det innlegg fra min bruker som ble lagt ut før den andre brukeren ble opprettet.

Lenke til kommentar
4 minutter siden, Ulsten skrev:

Man kan vel se når brukere ble opprettet? Og som du kan se er det innlegg fra min bruker som ble lagt ut før den andre brukeren ble opprettet.

Ja, ingenting av dette avkrefter det jeg skriver😂.

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...