Jespersen Skrevet September 13, 2024 Share Skrevet September 13, 2024 Noen erfaring med skinnybabe11? Virket veldig ivrig på å få til møte, nesten litt desperat etter penger..? 3 Siter Lenke til kommentar
jakt77 Skrevet September 13, 2024 Share Skrevet September 13, 2024 Hei, noen som har vært i kontakt med sugarjenta?. Står hun holder til i Oslo. 3 Siter Lenke til kommentar
RegularDude Skrevet September 13, 2024 Share Skrevet September 13, 2024 1 time siden, jakt77 skrev: Hei, noen som har vært i kontakt med sugarjenta?. Står hun holder til i Oslo. Gjør ett søk i forumet her. Varierende tilbakemelding og med de bildene i profilen tror jeg dette er en tvilsom konto, men go for it 😊 3 Siter Lenke til kommentar
viking86 Skrevet September 13, 2024 Share Skrevet September 13, 2024 Heisann, ny her inne men lurer på om noen har noen kjennskap til Emmmy9988 på SD ? https://sugardaters.com/no/profile/KVzkpnkKzq 3 Siter Lenke til kommentar
Suliet Skrevet September 13, 2024 Share Skrevet September 13, 2024 Anbefaler dere som bor i Oslo om å prøve å få flydd ned noen av jentene fra en annen by for en hel helg. Jeg hadde en fra Bergen, og hun tok 4K for en hel helg. Fredag, lørdag og søndag frem til hun dro. Nå har hun dessverre fått kjæreste, men dette er faktisk en bra og fin måte. 2 1 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet September 13, 2024 Share Skrevet September 13, 2024 6 timer siden, Jespersen skrev: Noen erfaring med skinnybabe11? Virket veldig ivrig på å få til møte, nesten litt desperat etter penger..? Prøvd å få til treff med henne, men hun krever forskudds betaling. Droppa det 🤷 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet September 13, 2024 Share Skrevet September 13, 2024 Dette er @Suliet, og han er ikke så troverdig som alle skal ha det til. Han deler bilder og videoer av andre uten samtykke. Ikke stol på han her. Vi har blitt lurt selv uten å få noe tilbake. Har møtt han før, så derfor har jeg nummeret og navnet hans. navn: Arshad Dahir Shihab Al-Derawi nr: 47800495 Siter Lenke til kommentar
Suliet Skrevet September 13, 2024 Share Skrevet September 13, 2024 Haha, dette er jo ikke meg. Stakkars person som du legger info om, finner han ut av dette så kan han anmelde deg. 2 Siter Lenke til kommentar
Suliet Skrevet September 13, 2024 Share Skrevet September 13, 2024 31 minutter siden, BlackVelvet skrev: Vi har blitt lurt selv uten å få noe tilbake. Har møtt han før, så derfor har jeg nummeret og navnet hans. Merkelig, du har møtt han før, så møter du han igjen og ble lurt plutselig? 😂 2 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet September 13, 2024 Share Skrevet September 13, 2024 8 minutter siden, Suliet skrev: Haha, dette er jo ikke meg. Stakkars person som du legger info om, finner han ut av dette så kan han anmelde deg. Bare å gjøre det @Suliet, men du vet selv det er ulovlig av deg å spre nakenbilder og videoer. Vi vet hvem du er. Slutt å tulle. Siter Lenke til kommentar
JoeRoganJosh Skrevet September 14, 2024 Share Skrevet September 14, 2024 @BlackVelvet, @Suliet prøvde å slette tråden og få bildene fjernet. Han gjorde en feil, prøvde å rette opp i feilen. Ikke hugg hode av han, la han leve til å se en ny dag. Vis det stemmer at dette ikke er @Suliet, Så syntes jeg synd på Arshad. 2 Siter Lenke til kommentar
Ulsten Skrevet September 14, 2024 Share Skrevet September 14, 2024 (endret) 13 timer siden, JoeRoganJosh skrev: @BlackVelvet, @Suliet prøvde å slette tråden og få bildene fjernet. Han gjorde en feil, prøvde å rette opp i feilen. Ikke hugg hode av han, la han leve til å se en ny dag. Vis det stemmer at dette ikke er @Suliet, Så syntes jeg synd på Arshad. Det stemmer alt som er blitt sagt. Hold dere unna. Bare lureri. Bildet som er lagt ut er profilbildet han har på sd. Har også møtt han og ble lurt. Ikke møtt han etter det. Brukeren er også han. Kun han som hadde tilgang på bildene og videoene. Saken er anmeldt. Endret September 14, 2024 av Ulsten 2 Siter Lenke til kommentar
Dag_driver Skrevet September 14, 2024 Share Skrevet September 14, 2024 14 minutter siden, Ulsten skrev: Det stemmer alt som er blitt sagt. Hold dere unna. Bare lureri. Bildet som er lagt ut er profilbildet han har på sd. Har også møtt han og ble lurt. Ikke møtt han etter det. Brukeren er også han. Kun han som hadde tilgang på bildene og videoene. Saken er anmeldt. Anmeldte dere saken før eller etter dere begikk et lovbrudd her? Straffen for å spre personopplysninger slik dere har gjort er større enn det han angivelig skal ha gjort😅 Er dere heldig så blir saken fort henlagt og glemt🙂 2 Siter Lenke til kommentar
Suliet Skrevet September 14, 2024 Share Skrevet September 14, 2024 (endret) 2 minutter siden, Dag_driver skrev: Anmeldte dere saken før eller etter dere begikk et lovbrudd her? Straffen for å spre personopplysninger slik dere har gjort er større enn det han angivelig skal ha gjort😅 Er dere heldig så blir saken fort henlagt og glemt🙂 Dette er nok samme person som har laget to brukere for å få ting til å virke mer troverdig😂. Ikke tilfeldig at denne brukeren sine innlegg her inne samsvarer med det samme som den andre 😂 Endret September 14, 2024 av Suliet 1 Siter Lenke til kommentar
Ulsten Skrevet September 14, 2024 Share Skrevet September 14, 2024 5 minutter siden, Suliet skrev: Dette er nok samme person som har laget to brukere for å få ting til å virke mer troverdig😂. Ikke tilfeldig at denne brukeren sine innlegg her inne samsvarer med det samme som den andre 😂 Man kan vel se når brukere ble opprettet? Og som du kan se er det innlegg fra min bruker som ble lagt ut før den andre brukeren ble opprettet. 2 Siter Lenke til kommentar
Suliet Skrevet September 14, 2024 Share Skrevet September 14, 2024 4 minutter siden, Ulsten skrev: Man kan vel se når brukere ble opprettet? Og som du kan se er det innlegg fra min bruker som ble lagt ut før den andre brukeren ble opprettet. Ja, ingenting av dette avkrefter det jeg skriver😂. 1 Siter Lenke til kommentar
Ulsten Skrevet September 14, 2024 Share Skrevet September 14, 2024 6 minutter siden, Suliet skrev: Ja, ingenting av dette avkrefter det jeg skriver😂. Hvordan kan jeg bekrefte det da? 1 Siter Lenke til kommentar
viking86 Skrevet September 22, 2024 Share Skrevet September 22, 2024 Noen kjennskap til Juliebaben ? - https://sugardaters.com/no/profile/w7R3OneBW. Etter lagt til på snap.. veldig direkte på vipps og "mangler til husleie". 1 Siter Lenke til kommentar
Pwhite Skrevet September 22, 2024 Share Skrevet September 22, 2024 1 time siden, viking86 skrev: Noen kjennskap til Juliebaben ? - https://sugardaters.com/no/profile/w7R3OneBW. Etter lagt til på snap.. veldig direkte på vipps og "mangler til husleie". Hvordan ser hun ut? 2 Siter Lenke til kommentar
Suliet Skrevet September 23, 2024 Share Skrevet September 23, 2024 Emmy9988 krever 5k for 30 min, ba hun om å lete videre. 2 1 Siter Lenke til kommentar
Style Skrevet September 24, 2024 Share Skrevet September 24, 2024 På 7.9.2024 den 19.05, Savitar skrev: Tina1, frempå men fikk dårlig vibes. Avslutta samtalen. Var med på alt og litt merkelig type. Vær forsiktig om dere skal dyppe laksen her, jeg stoler på magefølelsen Skjønner hva du mener, men er det noen som har truffet henne? 2 Siter Lenke til kommentar
Style Skrevet September 25, 2024 Share Skrevet September 25, 2024 23 timer siden, Style skrev: Skjønner hva du mener, men er det noen som har truffet henne? Tok en for laget, og kan melde at Tina1 er seriøs og det var faktisk så moro at det blir gjenbesøk. 3 Siter Lenke til kommentar
jakt77 Skrevet September 26, 2024 Share Skrevet September 26, 2024 Hva tok Tina1 i pris?. 3 Siter Lenke til kommentar
dealern Skrevet September 26, 2024 Share Skrevet September 26, 2024 På 11.4.2024 den 22.16, Lukas skrev: Får svare på denne selv. Polsk jente med mastergrad i pedagogikk som er på besøk i Oslo hos venninne. 24 år, slank og stram som en 18-åring. 3500 for treff - dusj sammen, klining, OWO og sex med kondom. Så det finnes, om ikke gullkorn, så i hvert fall sølv. Flott opplevelse. For meg virker det scam deluxe. Hun ville ha 2k for et treff. Kom til hotellet, men heldigvis for meg, så slet hun med å finne rommet. Ba henne vente ved resesjonen, og da jeg kom dit var det to damer plutselig. Hun andre skulle visst være gratis. Jeg stakk fra hotellet uten mer 'møte' med dem. 3 Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg