Gå til innhold

Sugardating Oslo


Bloggern

Anbefalte innlegg

Forresten noen som har vært i kontakt med Lnn? Sist aktiv for mer enn en måned siden, så her er det lite von om svar. Men når det var snakk om en afrikansk damer i 50 årene som søkte menn over 40 år for kos så måtte jeg bare sende noen ord likevel.

  • Like 2
Lenke til kommentar
25 minutter siden, Assman skrev:

Klarte ikke å ligge unna, så det ble et kort premium abonnement....Men så langt har det vært smått med interssante profiler. Ikke så mange pluss 40 av interesse i Oslo og omegn synes jeg.

Jeg skrev til Raukel, men hun gadd ikke engang å svare. En annen av interesse har ikke eget sted så da er det vanskelig å få til noe. Men får lete så lenge abonnementet varer.

Det spørs også på alderen din, mange av damene i 40 årene søker ikke jevnaldrende. Du kan endre alderen din så mye du vil, prøv deg litt frem der, da dukker det opp mye forskjellig;)

Endret av Savitar
  • Like 2
Lenke til kommentar

Min erfaring er at man skal ha god tid for å gidde å være på sd i disse tider. Et stort flertall er scammere, timewastere eller vil selge bilder/videoer for fantasi priser. Det er til og med noen som forventer at man bare skal gi dem penger uten noen motytelse. Fornyet ikke abo da det løp ut.

  • Like 4
Lenke til kommentar
5 timer siden, Jespersen skrev:

Uff ja, det høres ikke riktig ut nei. Noen tips til å skille ut de useriøse? Og hvordan fungerer det typisk hvis man f.eks møtes på hotell? Møter de opp i flertall eller hva er greia

Om du vil tenke på egen sikkerhet møter du henne utenfor hotellet, eller i lobbyen.  Ikke oppgi romnummer.  Vent med betaling til hun er naken og du vet hvordan hun ser ut. 

  • Like 3
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
18 minutter siden, Tototre skrev:

Om du vil tenke på egen sikkerhet møter du henne utenfor hotellet, eller i lobbyen.  Ikke oppgi romnummer.  Vent med betaling til hun er naken og du vet hvordan hun ser ut. 

Det siler ut de fleste useriøse også. Jeg ber alltid dama kle av seg før pengene skal overgis. De som ikke gidder er scammere og det har jeg erfart. Men den feilen gjør jeg ikke igjen

  • Like 4
Lenke til kommentar

« Kaan20». Ønsker kjemi møte først, hun vil at jeg spanderer middag på utvalgt restaurant i Oslo, dette er en michelin stjerne restaurant. Jeg foreslo bislet kebab istedet,  hun blokkerte meg.

  • Haha 8
Lenke til kommentar

Milf1 ekte dame men prisene er på bærtur. Med all respekt, hadde ikke gitt mer en 800kr men hun krever 6500. Samtidig må jeg dekke flykostnadene enten ned dit eller fly henne til Oslo, krever også forskudd.

  • Like 2
Lenke til kommentar
4 timer siden, Savitar skrev:

Det spørs også på alderen din, mange av damene i 40 årene søker ikke jevnaldrende. Du kan endre alderen din så mye du vil, prøv deg litt frem der, da dukker det opp mye forskjellig;)

Joda, jeg ser den og har tenkt at en del av de voksne damene nok vil ha en yngre mann med bedre kropp sammenlignet med en vis, moden, kultivert og hensynsfull mann på rundt 50 med en kropp som er sånn rundt.... 50. Kanskje. Det kan og være at eldre damer ikke orker unge, men fremdeles umodne, barnslige og egosentriske menn selv om kroppen er aldri så lekker. Uansett, jeg bare konstaterte at utvalget av pluss 40 er magert i Oslo. Jeg har ikke sendt så mange meldinger at jeg har grunnlag for en påstand om at manglede interesse fra de få som har svart, skyldes for høy alder.

 

  • Like 3
Lenke til kommentar

Vært i kontakt med Smula og hun virker som en av de mer seriøse jeg har snublet over på SD.. Skuffelsen var stor da jeg leste innlegget om hun her inne.. noen andre som har andre erfaringer enn at det er svindel?

  • Like 2
Lenke til kommentar

Julie Forfot; selger gamle videoer uten tatoveringer, og sier de er fra i dag. Blokkerer så fort man ber om treff. Og sier man ikke er interessert i videoer.

  • Like 2
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
55 minutter siden, Bonus skrev:

Livermorium? Noen erfaringer?

Spar deg, juger og leverer ikke som avtalt. Også rus inn i bilde. Virker helt fjern i chat og i person som par stk har erfart.

  • Like 3
Lenke til kommentar
4 timer siden, Jespersen skrev:

Vært i kontakt med Smula og hun virker som en av de mer seriøse jeg har snublet over på SD.. Skuffelsen var stor da jeg leste innlegget om hun her inne.. noen andre som har andre erfaringer enn at det er svindel?

Hun scammer, usikker på hva målet hennes er. Når jeg snakket med henne brukte hun sin ekte snap med fornavn og etternavn, og er relativt søkbar. Merkelig dame som driver eget firma. 

  • Like 1
  • Thanks 2
Lenke til kommentar
1 time siden, Suliet skrev:

Oslo03 er fake profil. Null anelse hvordan hun har fått profilbilde bekreftet. 

Hvordan er egentlig prosessen for det på sd?

  • Like 2
Lenke til kommentar
2 timer siden, FFrank skrev:

Hvordan er egentlig prosessen for det på sd?

tar et bilde med en lapp, må være nådagens dato og brukernavn. Lett å fake.

  • Like 2
Lenke til kommentar
6 timer siden, Savitar skrev:

Spar deg, juger og leverer ikke som avtalt. Også rus inn i bilde. Virker helt fjern i chat og i person som par stk har erfart.

har ikke den erfaringen - snarere tvert imot. Er hu som er i filmen @Suliet la ut om GB

  • Like 3
Lenke til kommentar
2 timer siden, le123 skrev:

har ikke den erfaringen - snarere tvert imot. Er hu som er i filmen @Suliet la ut om GB

Ja, suliet er legit og leverer bra med info. Men andre kilder har dårlige/merkelig erfaringer med henne nylig. En ting til felles er at det varierer fra dag til dag. Folk for ta sin egen risikovurdering. Er enkelte detaljer som utelates for åpenbare grunner. 

  • Like 2
Lenke til kommentar

Ps et tips, mange av disse jentene tar bilde med en annen mobil av selfien som blir sendt, da får man ikke varsel. Bruk utklipp eller filter for å sende live snap som ser ekte ut, velg ut en annens selfie i tilfelle det er noe svindel. 

  • Like 2
Lenke til kommentar
11 minutter siden, Savitar skrev:

Bruk utklipp eller filter for å sende live snap som ser ekte ut, velg ut en annens selfie i tilfelle det er noe svindel. 

Skjønner ikke helt hva du mener her? Kan du forklare litt?

  • Like 2
Lenke til kommentar
21 timer siden, REfan skrev:

Skjønner ikke helt hva du mener her? Kan du forklare litt?

Bruk fake bilde er hva Savitar mener. Alternativ er å ikke bruke ett nærbilde av deg selv og ikke noe som ligger åpent på typ  Instagram eller facebook.

  • Like 2
Lenke til kommentar

Sugar_oslo332 er fake, ber om forskudd og forsøker å selge bilder. Antyder til treff men må bevise at en er «seriøs» for å møte. Ser profilen nå er borte, jeg rapporterte den, mulig hun har blokkert meg også.  Edit: navnet var noe med sugar_oslo32 eller 3/332/32, husker ikke helt. 

Endret av Savitar
  • Like 2
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...