sex42 Skrevet Desember 19, 2022 Share Skrevet Desember 19, 2022 14 timer siden, DizzKneeLand skrev: Imponerende av Suliet som har vært medlem på sugardatingsiden i 2 uker og allerede treffer 3 piker fast. Og i tillegg har oversikt over hvem som er useriøs. Effektiv! Imponerende teft, ikke minst 😁 1 Siter Lenke til kommentar
Pwhite Skrevet Desember 24, 2022 Share Skrevet Desember 24, 2022 Hei er det noen som kan veilede meg litt på hvem jeg burde ha kontakt med? har fått litt forskjellige, så ville vært fint om noen kunne hjulpet meg litt😁 Siter Lenke til kommentar
DizzKneeLand Skrevet Desember 24, 2022 Share Skrevet Desember 24, 2022 Slenger meg på denne. Tilnærmet ingen suksess her. Kun skada jo Siter Lenke til kommentar
Suliet Skrevet Desember 27, 2022 Share Skrevet Desember 27, 2022 På 18.12.2022 den 10.57, NorskeSimen skrev: Veldig bra innlegg. Ser du skriver Royalty og Angeldust er svindlere mens det var litt mer diffust på Emka93. Hun har begynt å skrive til meg på snap og sender snaps av seg og venninnen som er tatt live. De er ekte i hverrt fall. Lurte på om du har noe mer info om hvorfor dette er helt bortkastede penger og man ikke får noe igjen for pengene. Hørtes ut som svindel det også, men du brukte ikke ordet. Så lurte bare på hva som legges i bortkastede penger. Er det svindel eller bare at den som har møtt dem syns det var dårlig levert mtp tjenester? Litt sent svar, beklager. Når det gjelder Emka93, så har jeg spurt to andre som har møtt på de, og der er gjennomgangsmelodien at tjenestene de utfører ikke er verdt prisen i det hele tatt. Ikke svindel, men rett og slett en ripoff. Siter Lenke til kommentar
Suliet Skrevet Desember 27, 2022 Share Skrevet Desember 27, 2022 SARALXOXO ASATAN EMKA93 ROYALTY0_0 og ANGELDUST222 NORASECRET VICTORIAMARIE B Dette var de jeg listet opp sist gang. Til den lista, så kan man legge til: Francine Silje Emmysugar Norasecret Vildesugar 1 Siter Lenke til kommentar
DizzKneeLand Skrevet Desember 27, 2022 Share Skrevet Desember 27, 2022 19 minutter siden, Suliet skrev: SARALXOXO ASATAN EMKA93 ROYALTY0_0 og ANGELDUST222 NORASECRET VICTORIAMARIE B Dette var de jeg listet opp sist gang. Til den lista, så kan man legge til: Francine Silje Emmysugar Norasecret Vildesugar Jeg synes ingen av disse er interesserte å ta kontakt meg. Uten noe forkunnskaper tror jeg ifå av disse ville stått på min liste. De fleste er lite aktive og svarer knapt, fordi de ikke er pålogget Siter Lenke til kommentar
Suliet Skrevet Desember 27, 2022 Share Skrevet Desember 27, 2022 Akkurat nå, DizzKneeLand skrev: Jeg synes ingen av disse er interesserte å ta kontakt meg. Uten noe forkunnskaper tror jeg ifå av disse ville stått på min liste. De fleste er lite aktive og svarer knapt, fordi de ikke er pålogget Joda, de fleste er aktive. Du må bare sende en ordentlig melding, så får man svar. Men du må være innom siden flere ganger om dagen og sende melding til de som er online. Da får du som oftest svar. Så hjelper det å ha to-tre ordentlige bilder selv. Siter Lenke til kommentar
Pwhite Skrevet Desember 27, 2022 Share Skrevet Desember 27, 2022 Noen her som har møtt fitover45? veldig interessert i å høre hvis noen ønsker å fortelle😁 takk for info om emka93 fikk høre at de skulle ha 4 hver så hvis det ikke er noe bra så gidder jeg ikke det. Siter Lenke til kommentar
Pwhite Skrevet Desember 28, 2022 Share Skrevet Desember 28, 2022 Hun tror virkelig hun får 15-20 K🤣🤣🤣 hun mere det er vanlig i hennes krets🤣🤣🤣 2 Siter Lenke til kommentar
Pwhite Skrevet Desember 28, 2022 Share Skrevet Desember 28, 2022 Noen som vet om Opheliia er til å stole på? Eller har møtt henne? Noen tanker? Siter Lenke til kommentar
Ringkeper86 Skrevet Desember 28, 2022 Share Skrevet Desember 28, 2022 Karin 32. Fra Trondheim er i Oslo. Flott Latina, som er svært flink på Bj. Store silikon bryst og deilig sprettrumpe. Denisa_90latina på snapp 2 Siter Lenke til kommentar
super74 Skrevet Desember 29, 2022 Share Skrevet Desember 29, 2022 På 27.12.2022 den 23.54, Pwhite skrev: Noen her som har møtt fitover45? veldig interessert i å høre hvis noen ønsker å fortelle😁 takk for info om emka93 fikk høre at de skulle ha 4 hver så hvis det ikke er noe bra så gidder jeg ikke det. Hun sier hun er lei av å levere varene gratis, men sier ikke noe om hva, virker litt prippen, hadde hun vært in it hadde hun ikke tatt seg nær av litt kommentarer 😂 Siter Lenke til kommentar
DizzKneeLand Skrevet Desember 29, 2022 Share Skrevet Desember 29, 2022 Skjønner ikke at man gidder å holde på med 45 år gamle kjerringer. Er selv 49 og det er så forfriskende å møte noen midt på 20 tallet. Skal man sponse osv må man få noe igjen. Just my 2 cents 1 Siter Lenke til kommentar
Pwhite Skrevet Desember 29, 2022 Share Skrevet Desember 29, 2022 Se hva hun som skulle ha 15-20 K svarte🤣🤣🤣 etter at jeg fortalte at det mest vanlige var 2-5K. 1 Siter Lenke til kommentar
Tinituss Skrevet Desember 30, 2022 Share Skrevet Desember 30, 2022 På 28.12.2022 den 23.19, Ringkeper86 skrev: Karin 32. Fra Trondheim er i Oslo. Flott Latina, som er svært flink på Bj. Store silikon bryst og deilig sprettrumpe. Denisa_90latina på snapp Hvordan er hun. Noe som har testet. Har tenkt å besøke henne Siter Lenke til kommentar
Pwhite Skrevet Desember 31, 2022 Share Skrevet Desember 31, 2022 Men hvis noen har bilde av hun fitover45 send det gjerne på pm😋😁 1 Siter Lenke til kommentar
Møringen66 Skrevet Januar 21, 2023 Share Skrevet Januar 21, 2023 Er det noen som har møtt BLUE-BELL, 44sugardates. Siter Lenke til kommentar
Suliet Skrevet Februar 4, 2023 Share Skrevet Februar 4, 2023 Julie88 er det bare å holde seg unna. Krever sinnsyke priser, og av det jeg har hørt, så er servicen heller ikke noe bra. Noen som har møtt CazX? Virker bra. Siter Lenke til kommentar
TommyB Skrevet Februar 17, 2023 Share Skrevet Februar 17, 2023 Vil man ha seg en real runde og ha noe kjapt så er RE enklere å lykkes med. Har man is i magen så kan man finne en juvel på SD siden. Har trålet siden en stund og vært noe bra og mye dårlig der. Mange av de profilene som er der så skal man jammen være glad for at de studerer for det er virkelig mange tafatte svar å få. 10k for en time, 3k for middag. Bare å se videre. Har to faste jeg treffer nå og de er midten av 20 årene, ene jobber og andre studerer og denne løsningen passer meg bra Siter Lenke til kommentar
Pwhite Skrevet Februar 17, 2023 Share Skrevet Februar 17, 2023 19 minutter siden, TommyB skrev: Vil man ha seg en real runde og ha noe kjapt så er RE enklere å lykkes med. Har man is i magen så kan man finne en juvel på SD siden. Har trålet siden en stund og vært noe bra og mye dårlig der. Mange av de profilene som er der så skal man jammen være glad for at de studerer for det er virkelig mange tafatte svar å få. 10k for en time, 3k for middag. Bare å se videre. Har to faste jeg treffer nå og de er midten av 20 årene, ene jobber og andre studerer og denne løsningen passer meg bra Hva er navne på de du har? Og hva betaler du? Siter Lenke til kommentar
Allwaysthere Skrevet Februar 24, 2023 Share Skrevet Februar 24, 2023 På 17.2.2023 den 17.37, TommyB skrev: Vil man ha seg en real runde og ha noe kjapt så er RE enklere å lykkes med. Har man is i magen så kan man finne en juvel på SD siden. Har trålet siden en stund og vært noe bra og mye dårlig der. Mange av de profilene som er der så skal man jammen være glad for at de studerer for det er virkelig mange tafatte svar å få. 10k for en time, 3k for middag. Bare å se videre. Har to faste jeg treffer nå og de er midten av 20 årene, ene jobber og andre studerer og denne løsningen passer meg bra Enig med deg. Har funnet to faste jenter i tidlig 20-årene som fyller mine behov, og jeg hjelper de med det de trenger. Ikke så mye kontanter, men flyreiser, bensin på bilen, mobilregninger etc. Funker helt greit for alle. Siter Lenke til kommentar
Perryhansen Skrevet Februar 26, 2023 Share Skrevet Februar 26, 2023 Er der noen som kan bekrefte at Bellalolita er ekte og seriøs på SD?? Siter Lenke til kommentar
Babehunter Skrevet Februar 26, 2023 Share Skrevet Februar 26, 2023 10 timer siden, Perryhansen skrev: Er der noen som kan bekrefte at Bellalolita er ekte og seriøs på SD?? Hva skriver hun i din kommunikasjon med henne? Hovedregelen er vel ingen gaver før treff. Krever de forskudd, så er det som oftest muffens. Siter Lenke til kommentar
Danskem Skrevet Mars 3, 2023 Share Skrevet Mars 3, 2023 Vær obs på melani31 på SD, skulle møtes med hende i Sorgenfrigata 2, etter at ha bedt om pengene i heisen kunne hun plutselig, når vi kom til døren, fortelle at det var 2 albanske menn i leiligheten, valgte at dra. Moz_899 på snap Siter Lenke til kommentar
Babehunter Skrevet Mars 3, 2023 Share Skrevet Mars 3, 2023 5 timer siden, Danskem skrev: Vær obs på melani31 på SD, skulle møtes med hende i Sorgenfrigata 2, etter at ha bedt om pengene i heisen kunne hun plutselig, når vi kom til døren, fortelle at det var 2 albanske menn i leiligheten, valgte at dra. Moz_899 på snap Hun virker merkverdig opptatt i å ta kontakt for å invitere deg hjem til henne. Så spørs om de ikke kjører en scam operation. Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg