Gå til innhold

Sugardating Oslo


Bloggern

Anbefalte innlegg

12 timer siden, Savitar skrev:

Scam, ustabil psykisk drittunge om du titter på instagram. Hadde aldri i livet puttet kukken i den skapningen der. Hun har også kjæreste. Edit: navnet er «stellajensen» på sd. Ser det ikke kom med siteringen

Hva er instagrammen?

  • Like 2
Lenke til kommentar
3 minutter siden, Savitar skrev:

Som forventet, ikke del noe info med @shawty lo @jegern dem sender info til jentene. Da takker jeg for arbeidet mitt her. Håper det redder par av dere fra å bli scamma.
 

Jepp, vi må passe oss for de skitne klovnebrukerne her inne som er spioner for scammerne der inne.

  • Like 1
Lenke til kommentar
21 minutter siden, Jespersen skrev:

Noen som har noe erfaring med NOUHA.1? 

Har snakket med hun. Virker seriøs men kroppen var ikke helt det jeg så for meg. Svarer treigt og prisene virket for lave.  Puppene var små og magen for stor. Smak og behag tenker jeg. Jeg Avslutta forhandlingene. 

  • Like 1
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
8 timer siden, Savitar skrev:

Har snakket med hun. Virker seriøs men kroppen var ikke helt det jeg så for meg. Svarer treigt og prisene virket for lave.  Puppene var små og magen for stor. Smak og behag tenker jeg. Jeg Avslutta forhandlingene. 

Stemmer. Fikk du flere bilder av hun? Litt småbekymret for at hun kanskje er større en bildene sier.. men ellers søt og ikke sånn kjempe treg på svaringa.. virker ganske villig

  • Like 1
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
2 timer siden, Jespersen skrev:

Stemmer. Fikk du flere bilder av hun? Litt småbekymret for at hun kanskje er større en bildene sier.. men ellers søt og ikke sånn kjempe treg på svaringa.. virker ganske villig

Fikk bilder av alt jeg etterspurte. Men jeg synes ikke hun er min type. Litt for overvektig uten former. Var litt .. skuffende. Hun er vel realistisk på prisene tenker jeg. 

  • Like 3
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
19 minutter siden, Savitar skrev:

Fikk bilder av alt jeg etterspurte. Men jeg synes ikke hun er min type. Litt for overvektig uten former. Var litt .. skuffende. Hun er vel realistisk på prisene tenker jeg. 

Kan jo være en god investering. Bare starte med å spandere et par måneder med Wegovy.

  • Like 2
Lenke til kommentar

Er så lei av profiler som denne...Josephine har en tilsynelatende spennende profil(og yrke/hobby😉)...men etter chatting er det kun online som ønskes...så blir en blokkert

De kan i det minste skrive i teksten at en ikke ønsker annet enn salg online

Screenshot_20240908_112201_Gallery.jpg

Screenshot_20240908_112222_Gallery.jpg

Screenshot_20240908_112236_Gallery.jpg

  • Like 3
Lenke til kommentar
6 minutter siden, Letsgo skrev:

Er så lei av profiler som denne...Josephine har en tilsynelatende spennende profil(og yrke/hobby😉)...men etter chatting er det kun online som ønskes...så blir en blokkert

De kan i det minste skrive i teksten at en ikke ønsker annet enn salg online

Screenshot_20240908_112201_Gallery.jpg

Screenshot_20240908_112222_Gallery.jpg

Screenshot_20240908_112236_Gallery.jpg

Jobbet som bartender før og sliter med kreditt gjeld. Klassiker.

  • Like 2
Lenke til kommentar

Frister ikke å prøve SD etter å ha lest litt i kommentarfeltet her.vet en del bruker snapchat..er det noen som kan anbefale det?å i så fall bør det lages en egen tråd til det?

  • Like 4
Lenke til kommentar
3 minutter siden, Asterix skrev:

Frister ikke å prøve SD etter å ha lest litt i kommentarfeltet her.vet en del bruker snapchat..er det noen som kan anbefale det?å i så fall bør det lages en egen tråd til det?

Snapchat er bare en app for å tekste og sende bilder. Samtidig kan man ringe hverandre med kamera og verifisere om personen er ekte etc. Om du tenker på å kun bruke snap for å finne sugarbabes, det vil nok ta tid og er enda mer krevende om du ikke vet hvordan. Da blir deg gjennom quickadds etc

  • Like 4
Lenke til kommentar

Hedda_002 Er ikke dette hun med 4 forskjellige profiler og som jobber med en vennine? Ligner veldig, mener hun forsøkte å lure meg. Noen med erfaring? Et problem er at mange av disse jentene ligner. Spesielt de med svart hår. 

  • Like 3
Lenke til kommentar
2 minutter siden, Savitar skrev:

Hedda_002 Er ikke dette hun med 4 forskjellige profiler og som jobber med en vennine? Ligner veldig, mener hun forsøkte å lure meg. Noen med erfaring? Et problem er at mange av disse jentene ligner. Spesielt de med svart hår. 

Mistenker at hun er venninne med hun som er omtalt her eller evnt samme person. 

 

  • Like 3
Lenke til kommentar
1 minutt siden, Jespersen skrev:

Virker som det er så som så på SD..  Lovingmichelle og Lykkee virker seriøse. Har noen her vært borti de før? 

Trå forsiktig der. Prisene gjenspeiler ikke hva dem kan ta og dem er relativt åpne for alt. Krever heller ikke bilde av ansikt eller no. Er no muffens. Lykkee er også venner med en del scammere som stella. 

  • Like 3
Lenke til kommentar
3 minutter siden, Savitar skrev:

Trå forsiktig der. Prisene gjenspeiler ikke hva dem kan ta og dem er relativt åpne for alt. Krever heller ikke bilde av ansikt eller no. Er no muffens. Lykkee er også venner med en del scammere som stella. 

Det gjelder dem begge? Lykkee virket veldig åpen for alt uten noe form for forhåndsregler iallefall.. litt sketchy 

  • Like 3
Lenke til kommentar
Akkurat nå, Jespersen skrev:

Det gjelder dem begge? Lykkee virket veldig åpen for alt uten noe form for forhåndsregler iallefall.. litt sketchy 

Ja. Selvfølgelig er det sketchy, det finnes folk på den siden som gir 10-25k kun for samtaler, dette er eldre ensomme menn som ikke får seg noe, og savner sosial kontakt. Hun kan bokstavelig talt tjene 50k i måneden på å selge bilder og kun snakke med folk. Men nå tilbyr hun liksom musesprut for 4-5k lol

  • Like 2
Lenke til kommentar
4 minutter siden, Savitar skrev:

Ja. Selvfølgelig er det sketchy, det finnes folk på den siden som gir 10-25k kun for samtaler, dette er eldre ensomme menn som ikke får seg noe, og savner sosial kontakt. Hun kan bokstavelig talt tjene 50k i måneden på å selge bilder og kun snakke med folk. Men nå tilbyr hun liksom musesprut for 4-5k lol

Uff ja, det høres ikke riktig ut nei. Noen tips til å skille ut de useriøse? Og hvordan fungerer det typisk hvis man f.eks møtes på hotell? Møter de opp i flertall eller hva er greia

  • Like 2
Lenke til kommentar
21 minutter siden, dealern skrev:

Mistenker at hun er venninne med hun som er omtalt her eller evnt samme person. 

 

Brukt brukernavn som lunaogsofie og Prinsessendin_ tidligere. Ren scam. Hold deg unna.

  • Like 3
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
3 minutter siden, Jespersen skrev:

Uff ja, det høres ikke riktig ut nei. Noen tips til å skille ut de useriøse? Og hvordan fungerer det typisk hvis man f.eks møtes på hotell? Møter de opp i flertall eller hva er greia

Bare les i tråden for tips, masse god råd her men kan ikke gå i detaljer akkuratt siden mange av de scam tilfelle jeg har blitt utsatt for, gjør meg lett gjenkjennelig. Så pga anonymitiet deler jeg ikke her. 

  • Like 2
Lenke til kommentar
8 minutter siden, Savitar skrev:

Bare les i tråden for tips, masse god råd her men kan ikke gå i detaljer akkuratt siden mange av de scam tilfelle jeg har blitt utsatt for, gjør meg lett gjenkjennelig. Så pga anonymitiet deler jeg ikke her. 

Skjønner, takk takk

  • Like 2
Lenke til kommentar

Klarte ikke å ligge unna, så det ble et kort premium abonnement....Men så langt har det vært smått med interssante profiler. Ikke så mange pluss 40 av interesse i Oslo og omegn synes jeg.

Jeg skrev til Raukel, men hun gadd ikke engang å svare. En annen av interesse har ikke eget sted så da er det vanskelig å få til noe. Men får lete så lenge abonnementet varer.

  • Like 2
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...