Gå til innhold

Sugardating Oslo


Bloggern

Anbefalte innlegg

3 timer siden, Savitar skrev:

Til info, for dere som liker eldre damer. Så er det massevis av seriøse damer der inne. For oss som elsker milfs er SD en gullgruve. Møtte nylig en somalsk alenemor som er 45, en nyskilt norsk på 42, pakistansk dame som var kjempefin, var dog 56. Er nok å velge mellom her og anbefales sterkt. Felles for alle disse damene er:  Høffelige og ingen tull eller svindel, snakker norsk, musesprut, store pupper og rumper (spesielt somalia, hehe). Ønsker dere en fin jakt. Ps ikke send meg pm, jeg svarer ikke (utenom par stk)

Har du noen links å dele eller eventuelt kontakt info på pm?

  • Like 2
Lenke til kommentar
På 31.8.2024 den 21.04, Savitar skrev:

Til info, for dere som liker eldre damer. Så er det massevis av seriøse damer der inne. For oss som elsker milfs er SD en gullgruve. Møtte nylig en somalsk alenemor som er 45, en nyskilt norsk på 42, pakistansk dame som var kjempefin, var dog 56. Er nok å velge mellom her og anbefales sterkt. Felles for alle disse damene er:  Høffelige og ingen tull eller svindel, snakker norsk, musesprut, store pupper og rumper (spesielt somalia, hehe). Ønsker dere en fin jakt. Ps ikke send meg pm, jeg svarer ikke (utenom par stk)

Og noen av dem tar ikke engang betalt. 
Har møtt flere som ikke har bedt om penger. 

Jeg har samme erfaring som deg. Gå for de litt eldre så får du valuta for pengene. 

  • Like 1
  • Thanks 1
Lenke til kommentar

Alt over 25 er som regel greit. Under det så er det mye rart. Noen som man absolutt ikke ønsker å utnytte til ren scams og svindel. Mange ønsker også bare selge video og bilder så hvis man synes det er bra så kan man forsøke (men da må man vippse og dermed ryker anonymitet for de som er interessert i det. Sikkert mulig med paypal også men slik jeg kjenner det så er det samme der). 
Ellers så er det være høffwlig og ordentlig, presentere seg selv, invitere på en hyggelig lunsj, osv. 

Min erfaring er at det ikke er billigere men mye bedre med denne måten. Tiden blir mye lenger så i den aspekt billigere. Hadde en på overnatting på The Hub for noen dager siden til raten av en time premium eskorte. Mye hyggeligere også og da alle pengene tilfaller damen så er politiet ikke i interessert heller. 
 

  • Like 1
  • Thanks 2
Lenke til kommentar
1 time siden, RegularDude skrev:

Alt over 25 er som regel greit. Under det så er det mye rart. Noen som man absolutt ikke ønsker å utnytte til ren scams og svindel. Mange ønsker også bare selge video og bilder så hvis man synes det er bra så kan man forsøke (men da må man vippse og dermed ryker anonymitet for de som er interessert i det. Sikkert mulig med paypal også men slik jeg kjenner det så er det samme der). 
Ellers så er det være høffwlig og ordentlig, presentere seg selv, invitere på en hyggelig lunsj, osv. 

Min erfaring er at det ikke er billigere men mye bedre med denne måten. Tiden blir mye lenger så i den aspekt billigere. Hadde en på overnatting på The Hub for noen dager siden til raten av en time premium eskorte. Mye hyggeligere også og da alle pengene tilfaller damen så er politiet ikke i interessert heller. 
 

Om du virkelig må vipse eller betale så er revolut et bedre alternativ, man kan skjule etternavnet men fornavnet vises.

  • Like 2
  • Thanks 2
Lenke til kommentar
7 timer siden, RegularDude skrev:

Alt over 25 er som regel greit. Under det så er det mye rart. Noen som man absolutt ikke ønsker å utnytte til ren scams og svindel. Mange ønsker også bare selge video og bilder så hvis man synes det er bra så kan man forsøke (men da må man vippse og dermed ryker anonymitet for de som er interessert i det. Sikkert mulig med paypal også men slik jeg kjenner det så er det samme der). 
Ellers så er det være høffwlig og ordentlig, presentere seg selv, invitere på en hyggelig lunsj, osv. 

Min erfaring er at det ikke er billigere men mye bedre med denne måten. Tiden blir mye lenger så i den aspekt billigere. Hadde en på overnatting på The Hub for noen dager siden til raten av en time premium eskorte. Mye hyggeligere også og da alle pengene tilfaller damen så er politiet ikke i interessert heller. 
 

Vil du fortelle nick og pris mm for jenta som ble med til The Hub?

  • Like 2
Lenke til kommentar

Vanessssa er scam, møtte opp en gangsta ghetto gutt og en jente utenfor avtalt sted. Jeg tok adresse trikset og observerte fra god avstand. Horeungen sammarbeider med flere og trolig utpressing.  

  • Like 5
Lenke til kommentar

Noen som har hatt kontakt med Helthjem?

Har chattet med henne en stund nå, kun på SD. Ikke vært noe snakk om penger.  prøver å få til møte, hun haler ut samtalen uten noe konkret. 

Er dette en av disse kontoene som skal ha deg til å abonnere videre?

Ellers har det vært ganske tørt. Var ei som ville jeg skulle betale en regning på 5000 før vi kunne møtes. Jaja.

"Your mileage may vary" som amerikanere sier

 

 

  • Like 1
  • Thanks 1
Lenke til kommentar

Jeg har klart å ligge unna kjøpedamer i lang tid nå, men SD frister fortsatt. Jeg har vært av og på der tre ganger, sist for ett år siden, men jeg vil ikke bruke de samme streke superlativene som over. Utvalget av damer pluss 40 syntes jeg var nokså magert. Det jeg husker var flere gjengangere av norske damer og et par eldre, latinske. Ingen fristet noe særlig.

Så når jeg leser Savitars møter blir jeg fristet til å kjøre nok en runde på SD. Mitt spørsmål er om det flere seriøse middelalderen damer på SD nå, sammenlignet med ett - to år siden.

  • Like 2
Lenke til kommentar
1 time siden, Assman skrev:

Jeg har klart å ligge unna kjøpedamer i lang tid nå, men SD frister fortsatt. Jeg har vært av og på der tre ganger, sist for ett år siden, men jeg vil ikke bruke de samme streke superlativene som over. Utvalget av damer pluss 40 syntes jeg var nokså magert. Det jeg husker var flere gjengangere av norske damer og et par eldre, latinske. Ingen fristet noe særlig.

Så når jeg leser Savitars møter blir jeg fristet til å kjøre nok en runde på SD. Mitt spørsmål er om det flere seriøse middelalderen damer på SD nå, sammenlignet med ett - to år siden.

Per nå er utvalget helt ok/dårlig men de fleste der inne sletter profilen etter dem har funnet seg en. Så er det også smak og behag, one mans trash is another mans boner. For meg er det mye å velge mellom.

  • Like 1
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
På 7.4.2024 den 9.45, Karsten skrev:

Lurer jfg fortsatt også på...

Scam, ustabil psykisk drittunge om du titter på instagram. Hadde aldri i livet puttet kukken i den skapningen der. Hun har også kjæreste. Edit: navnet er «stellajensen» på sd. Ser det ikke kom med siteringen

Endret av Savitar
  • Like 2
Lenke til kommentar
På 6.9.2024 den 9.19, Savitar skrev:

Vanessssa er scam, møtte opp en gangsta ghetto gutt og en jente utenfor avtalt sted. Jeg tok adresse trikset og observerte fra god avstand. Horeungen sammarbeider med flere og trolig utpressing.  

Hun er på Seeking også med to forskjellige brukere. Vanessa og Jonie. Det siste er påfallende likt hennes riktige navn. 

  • Like 2
Lenke til kommentar

«Miss silje» vil at folk  skal bevise lojalitet ved å kjøpe 3-4 bilde pakker for 3500kr hver. Deretter kan man få treff. Kjerringa er 40, vet ikke hvem som gir disse damene selvtilliten og prisene. Jesus. 

Endret av Savitar
  • Like 3
  • Thanks 1
  • Haha 4
Lenke til kommentar

Tina1, frempå men fikk dårlig vibes. Avslutta samtalen. Var med på alt og litt merkelig type. Vær forsiktig om dere skal dyppe laksen her, jeg stoler på magefølelsen

  • Like 2
Lenke til kommentar
7 timer siden, Savitar skrev:

«Miss silje» vil at folk  skal bevise lojalitet ved å kjøpe 3-4 bilde pakker for 3500kr hver. Deretter kan man få treff. Kjerringa er 40, vet ikke hvem som gir disse damene selvtilliten og prisene. Jesus. 

Miss Silje blokkerte meg da jeg ikke ønsket å betale 3-4k for bilder...Silje er forøvrig flyvertinne...digg kropp

  • Like 3
  • Haha 1
Lenke til kommentar
15 minutter siden, Letsgo skrev:

Miss Silje blokkerte meg da jeg ikke ønsket å betale 3-4k for bilder...Silje er forøvrig flyvertinne...digg kropp

At det finnes folk der ute som betaler 3-4k for bilder er galskap. 

  • Like 3
Lenke til kommentar
11 timer siden, RegularDude skrev:

Hun er på Seeking også med to forskjellige brukere. Vanessa og Jonie. Det siste er påfallende likt hennes riktige navn. 

Synd Jona har blitt en sånn bitch som scammer..var grei før..bør egentlig advares mot slikt hvis det stemmer at det møter opp flere på adressen en oppgir

  • Like 2
Lenke til kommentar
17 minutter siden, Letsgo skrev:

Synd Jona har blitt en sånn bitch som scammer..var grei før..bør egentlig advares mot slikt hvis det stemmer at det møter opp flere på adressen en oppgir

Det er mange sb brukere som var legit før men som scammer nå. Det er dessverre fritt frem fordi disse jævlene pga sexkjøp ikke er lovlig og mange faller for truslene. 

  • Like 3
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...