Gå til innhold

Sugardating Oslo


Bloggern

Anbefalte innlegg

15 timer siden, jason3 skrev:

Oisann - hun som skrøt av å ha jobbet for sos barnebyer..jaja bra du fikk huka henne - hva sa hun så?

Hun er et mentalt vrak, bare se på tiktok og andre sosiale medier. Mye festing og moro når hun er blakk med gjeld. Er så drit lei sexkjøpsloven, det beskytter disse scammerne som tar folks penger å slipper unna. Altfor mange av disse svindlerne nå, man kan ikke engang kontakte politiet. 

  • Like 2
Lenke til kommentar
3 minutter siden, Mhaal903 skrev:

For guds skyld ikke gi Mariekity penger. Ikke for filmer en gang. 

Hahaha,  noe du har lyst til å dele? 

  • Like 2
Lenke til kommentar
6 timer siden, Savitar skrev:

Hun er et mentalt vrak, bare se på tiktok og andre sosiale medier. Mye festing og moro når hun er blakk med gjeld. Er så drit lei sexkjøpsloven, det beskytter disse scammerne som tar folks penger å slipper unna. Altfor mange av disse svindlerne nå, man kan ikke engang kontakte politiet. 

Siden hun er en scam'er så legg ut tiktok'en hennes

  • Like 2
Lenke til kommentar
4 timer siden, RegularDude skrev:

Siden hun er en scam'er så legg ut tiktok'en hennes

Jeg legger ikke ut en dritt på et offentlig forum. Alltid en eller annen hvit ridder her som skal kontakte jenta og tro de skal redde henne eller har sjans, det er altfor mange raringer på det forumet her med null sosiale antenner. De som har SD profil kan bare titte på profilen selv. 

  • Like 8
Lenke til kommentar
10 timer siden, Savitar skrev:

Jeg legger ikke ut en dritt på et offentlig forum. Alltid en eller annen hvit ridder her som skal kontakte jenta og tro de skal redde henne eller har sjans, det er altfor mange raringer på det forumet her med null sosiale antenner. De som har SD profil kan bare titte på profilen selv. 

Er da ikke noe rart med profilen? Krevde dog mer enn jeg var villig til å gi, så gikk ikke noe videre i kommunikasjon. 

  • Like 2
Lenke til kommentar
56 minutter siden, Ned skrev:

Er da ikke noe rart med profilen? Krevde dog mer enn jeg var villig til å gi, så gikk ikke noe videre i kommunikasjon. 

Det stemmer, men om du booker treff og avtaler et møte så svindler hun under treffet. Jenta møter opp, men gjør deg selv en tjeneste å ikke avtal noe. Så slipper man det hodebryet. Flere som har erfart det. 

  • Like 3
Lenke til kommentar

Miss Silje, 43 år

Flott kropp og lovende profiltekst😎 Etter litt chatting kjem det fram at det kun er online...salg av bilder ol....video fra 2 -5k😅

Takka høflig nei til det...vart blokkert tvert

Screenshot_20240829_193656_Gallery.jpg

  • Like 3
Lenke til kommentar
På 30.7.2024 den 22.16, Suliet skrev:

En helt annen verden med sugarbabes i Danmark og Sverige kontra Norge. Herlighet.

Hva er annerledes?

  • Like 2
Lenke til kommentar
På 27.8.2024 den 14.45, Mhaal903 skrev:

Jeg vil bare si, til et slags "forsvar" for SD og noen av jentene der:

Jeg har i ca 1,5 år tid pleiet et forhold der vi har kontakt et par ggr i mnd på snap, litt oppdateringer og det hender jeg vippser litt penger når hun trenger det. I morgen ses vi og jeg har med 1500.- cash. Siden sist møte har jeg vippset 750.-

Dette er en jente midt i tyveårene, sør, blit og bor alene. Det meste er "lov" og det blir selvsagt bedre og bedre for hver gang. 

Jeg tror man kommer langt med å være litt høflig, litt hyggelig og ganske tålmodig og investere litt over tid. Dropp de plast-fake dollene som skal ha 3000.- for en kaffeprat og finn de litt ålreite som faktisk synes dette er givende. Og for guds skyld, hold betalingen på et fornuftig nivå over tid. 

Helt enig! Jeg har litt samme opplevelsen med et par stk, de er ikke aktive lenger dessverre. Kommer langt med å være høfflig, imøtekommende, smart (..nok til å ikke gå på scammen flere ganger) og enig styr unna typiske «bimboer». Er mange knallbra «Normale» men veldig søte og pene jenter der inne som du aldri i verden hadde møtt på RE

Lyst til å dele navnet på profilen du har god erfaring med i privat melding til meg? 😇

  • Like 1
Lenke til kommentar
På 27.8.2024 den 21.52, jason3 skrev:

Oisann - hun som skrøt av å ha jobbet for sos barnebyer..jaja bra du fikk huka henne - hva sa hun så?

Hun truet med å skrike, jeg truet tilbake med å si at jeg ville anmelde hun for å stjele penger fra meg mens jeg var på do. Ga meg pengene og stakk.

  • Like 3
  • Thanks 1
  • Haha 1
Lenke til kommentar

Til info, for dere som liker eldre damer. Så er det massevis av seriøse damer der inne. For oss som elsker milfs er SD en gullgruve. Møtte nylig en somalsk alenemor som er 45, en nyskilt norsk på 42, pakistansk dame som var kjempefin, var dog 56. Er nok å velge mellom her og anbefales sterkt. Felles for alle disse damene er:  Høffelige og ingen tull eller svindel, snakker norsk, musesprut, store pupper og rumper (spesielt somalia, hehe). Ønsker dere en fin jakt. Ps ikke send meg pm, jeg svarer ikke (utenom par stk)

  • Like 1
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
8 minutter siden, Savitar skrev:

Til info, for dere som liker eldre damer. Så er det massevis av seriøse damer der inne. For oss som elsker milfs er SD en gullgruve. Møtte nylig en somalsk alenemor som er 45, en nyskilt norsk på 42, pakistansk dame som var kjempefin, var dog 56. Er nok å velge mellom her og anbefales sterkt. Felles for alle disse damene er:  Høffelige og ingen tull eller svindel, snakker norsk, musesprut, store pupper og rumper (spesielt somalia, hehe). Ønsker dere en fin jakt. Ps ikke send meg pm, jeg svarer ikke (utenom par stk)

Tiltredelse. Se på de som er litt voksne.

  • Like 2
Lenke til kommentar

Sikkert et godt tips. Somaliske damer på 48 eller der omkring er ikke min definisjon på sugarbabe.  Men mulig jeg ikke skjønner greia

  • Like 2
Lenke til kommentar
22 minutter siden, Arne58 skrev:

Sikkert et godt tips. Somaliske damer på 48 eller der omkring er ikke min definisjon på sugarbabe.  Men mulig jeg ikke skjønner greia

Enig, men 18-25 er nesten bare scams eller tidstyver. Over den så er det mye bedre

  • Like 1
Lenke til kommentar
8 minutter siden, RegularDude skrev:

Enig, men 18-25 er nesten bare scams eller tidstyver. Over den så er det mye bedre

Må vurdere det, men ikke fete 48

  • Like 1
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...