Gå til innhold

Sugardating Oslo


Bloggern

Anbefalte innlegg

3 timer siden, FFrank skrev:

Du får skrive en liten review da. 

Treffet varte i litt over en time, ganske lubben men ellers var hun lik som på bildene med noen store deilige pupper.

 

Hadde treffet hjemme hos hun, måtte være i stuen siden kidden hennes sov på soverommet - Ikke helt min stil men sånn er det.

Trang for å ha født, tok imot i rumpa uten å klage og var ellers veldig ivrig etter å please. Totalt sett 6/10 vil jeg si.

  • Like 3
  • Thanks 4
Lenke til kommentar
7 minutter siden, slutmaker skrev:

Treffet varte i litt over en time, ganske lubben men ellers var hun lik som på bildene med noen store deilige pupper.

 

Hadde treffet hjemme hos hun, måtte være i stuen siden kidden hennes sov på soverommet - Ikke helt min stil men sånn er det.

Trang for å ha født, tok imot i rumpa uten å klage og var ellers veldig ivrig etter å please. Totalt sett 6/10 vil jeg si.

 

 

Hun ble rævpult av en horekunde i stua mens ungen hennes lå og sov i rommet ved siden av? 

Vurderte du å sende en anonym bekymringsmelding til barnevernet?

  • Confused 4
  • Sad 1
Lenke til kommentar
5 timer siden, nappe nappe skrev:

Av ren nysgjerrighet, er det noen som noensinne har brukt kondom med SD'er?😄

95% av treffene er med kondom

  • Like 2
Lenke til kommentar
3 timer siden, Gaggball skrev:

Alltid!

Dog ikke på BJ

 

38 minutter siden, Kneipp skrev:

95% av treffene er med kondom

Å? På deres eget initiativ, eller har det vært et krav? Jeg har ganske mange sd treff under beltet etterhvert, og kun én gang har det vært krav om gummi (på første møte, da hun ville bli kjent først. Andre møte hoppet hun på uten at temaet engang ble nevnt). 

  • Like 2
Lenke til kommentar
8 minutter siden, nappe nappe skrev:

 

Å? På deres eget initiativ, eller har det vært et krav? Jeg har ganske mange sd treff under beltet etterhvert, og kun én gang har det vært krav om gummi (på første møte, da hun ville bli kjent først. Andre møte hoppet hun på uten at temaet engang ble nevnt). 

Stort sett på deres eget initiativ, og det er helt greit for meg. Det har vært noen om har sagt at at det kun gjelder første møte, men de har jeg stort sett ikke møtt igjen. Utsagnet «kun på første møte for å bli kjent først» er velkjent og har blitt brukt så lenge jeg kan huske. Likefullt er det fullstendig hjernedødt.

  • Like 2
Lenke til kommentar
8 timer siden, nappe nappe skrev:

Av ren nysgjerrighet, er det noen som noensinne har brukt kondom med SD'er?😄

Kun én gang. Og det var fordi det var første gangen. 

Jenter fra sd er 10x bedre enn norske jenter og andre damer fra re og eskortejenter. Slipper kondom, mer ekte og mye mer valuta for det man betaler for. Fra eskorte sidene betaler du 2500-3500 for én time. På sd kan du få en hel kveld eller natt for 4-5k.

  • Like 4
Lenke til kommentar
26 minutter siden, Aksel Hennie skrev:

Jeg er ikke aktiv på SD nå ,men av 8 eller 9 var det bare krav om dette 1 gang! 

Vi startet uten, men hun pushet på gummi som var en real killer. Litt kjipt da jeg dro helt til fuckings Hønefoss. 

Leser du pm meldinger?

  • Like 1
Lenke til kommentar
1 time siden, Suliet skrev:

Noen som har hatt noe hell med RikkeL og MartineL?

Snakket med først nevnte men hun tok evigheter på å svare. Krevde også store summer.

  • Like 3
Lenke til kommentar
10 minutter siden, Savitar skrev:

Snakket med først nevnte men hun tok evigheter på å svare. Krevde også store summer.

Sendt hun flere meldinger, men enda ikke svart. Står bare at hun har lest meldingene.

  • Like 2
Lenke til kommentar
3 timer siden, N1rvana skrev:

Noen som har noe erfaring med Vanessssa?

Har blitt avtalt treff med henne noen ganger uten at hun har dukket opp. De siste gangene så forlangte hun forskudd på Vipps. Ene nr var til en type, andre var til en venninne og tredje nr hun sendte var til henne selv visstnok. Droppet det da

  • Like 2
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
2 timer siden, TommyB skrev:

Har blitt avtalt treff med henne noen ganger uten at hun har dukket opp. De siste gangene så forlangte hun forskudd på Vipps. Ene nr var til en type, andre var til en venninne og tredje nr hun sendte var til henne selv visstnok. Droppet det da

Jupp. Med forbehold om at det er hennes ekte Vanessa profil. Vet hva hun heter, så skulle nesten spurt. Evt om noen andre står bak profilen.

ikke tvil om at det er mange varianter av fisking etter penger blandt sugardaters profilene.

En variant i går var en jente som holdt på med flytting like etter vi kom i kontakt, og hun var så uheldig at flyttebilen gikk tom for bensin, og hun hadde selvsagt ikke penger til å fylle tanken.
 

Jeg svarte at jeg kan komme med en gang, og fylle tanken, før hun rakk å be meg vippse. Var typ 10 min unna angivelig krise sted.

Da ble det mystisk nok stille 😍

 

 

 

 

 

  • Like 2
  • Haha 6
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...