Puttern Skrevet August 4, 2024 Share Skrevet August 4, 2024 Har hatt kontakt med Johansen4478 på SD, og tror at hun er «fast fisk». 3 Siter Lenke til kommentar
Suliet Skrevet August 5, 2024 Share Skrevet August 5, 2024 Johansen4478 har jeg snakket med en stund nå, men alarmklokken der ringer. Brukere som ikke besøker profilen din, men som svarer og snakker med deg lenge, er ganske mistenkelig. Skal spørre hun om snap i dag, så får se hvordan det blir med det. 3 Siter Lenke til kommentar
elmann43 Skrevet August 5, 2024 Share Skrevet August 5, 2024 Noen som har fått kontakt med SNILLOGVILL? https://sugardaters.com/no/profile/JKoeMMM-Ww Blir ghostet 😭av henne. 3 Siter Lenke til kommentar
slutmaker Skrevet August 5, 2024 Share Skrevet August 5, 2024 3 timer siden, elmann43 skrev: Noen som har fått kontakt med SNILLOGVILL? https://sugardaters.com/no/profile/JKoeMMM-Ww Blir ghostet 😭av henne. Ja, har vært i dialog med hun. Jeg var for dominant for hennes smak så ble ikke noe mer enn en samtale. 3 Siter Lenke til kommentar
Suliet Skrevet August 5, 2024 Share Skrevet August 5, 2024 Ida_norsk virker som noe scamopplegg. Sendte meg et annet bilde på snap. 3 Siter Lenke til kommentar
Kneipp Skrevet August 6, 2024 Share Skrevet August 6, 2024 7 timer siden, Suliet skrev: Ida_norsk virker som noe scamopplegg. Sendte meg et annet bilde på snap. Tror du har rett i den vurderingen 3 Siter Lenke til kommentar
jack_ooo Skrevet August 6, 2024 Share Skrevet August 6, 2024 unngå anastasia eller BabyDoll 69 hun er ganske feit hun snakker tull tar 3000 og en venn ringte henne raskt så dra Sitat Vær forsiktig med BabyDoll69 på SD. Er påfallende forsiktig, kun privat møte på hotell eller andre steder, typ bil. Anastasia på snap. Mulig jeg bare er paranoid, men føler noe ikke stemmer overhode. Kuttet kontakt selv. 3 Siter Lenke til kommentar
Suliet Skrevet August 7, 2024 Share Skrevet August 7, 2024 Noen som har snakket med pinkypie? 2 Siter Lenke til kommentar
slutmaker Skrevet August 7, 2024 Share Skrevet August 7, 2024 3 timer siden, Suliet skrev: Noen som har snakket med pinkypie? Krever veldig høye summer uten å yte noe særlig kvalitet, men ellers en bra dame. 2 2 Siter Lenke til kommentar
Suliet Skrevet August 7, 2024 Share Skrevet August 7, 2024 1 time siden, slutmaker skrev: Krever veldig høye summer uten å yte noe særlig kvalitet, men ellers en bra dame. Takker. Snakker med hun og virker som om hun er veldig høy prisklasse. 3 Siter Lenke til kommentar
slutmaker Skrevet August 7, 2024 Share Skrevet August 7, 2024 44 minutter siden, Suliet skrev: Takker. Snakker med hun og virker som om hun er veldig høy prisklasse. Personlig vil jeg si hun ikke er verdt det, tipper hun sitter med mye gjeld og bare håper noen er "dum" nok. 3 Siter Lenke til kommentar
Klokkero Skrevet August 8, 2024 Share Skrevet August 8, 2024 Lilbabe virker ekte og seriøs, noen som kan bekrefte? 3 Siter Lenke til kommentar
Msdsd Skrevet August 10, 2024 Share Skrevet August 10, 2024 Sbbbbsssss er gull i hvertfall;) har møtt henne en del. Og jeg kan si så mye som at hun leverer! 3 Siter Lenke til kommentar
slutmaker Skrevet August 10, 2024 Share Skrevet August 10, 2024 5 timer siden, Msdsd skrev: Sbbbbsssss er gull i hvertfall;) har møtt henne en del. Og jeg kan si så mye som at hun leverer! Hun er dyktig, er hun fortsatt sammen med typen sin? 3 Siter Lenke til kommentar
Gaggball Skrevet August 10, 2024 Share Skrevet August 10, 2024 5 timer siden, Msdsd skrev: Sbbbbsssss er gull i hvertfall;) har møtt henne en del. Og jeg kan si så mye som at hun leverer! Pris snakker vi om for treff med henne? 2 Siter Lenke til kommentar
Suliet Skrevet August 10, 2024 Share Skrevet August 10, 2024 Sbbbbsssss er scam. Hun krever forskudd, og jeg vet om to her på forumet som er blitt lurt. 3 Siter Lenke til kommentar
Duracell Skrevet August 10, 2024 Share Skrevet August 10, 2024 (endret) 20 minutter siden, Suliet skrev: Sbbbbsssss er scam. Hun krever forskudd, og jeg vet om to her på forumet som er blitt lurt. Helt riktig. Krever rundt 3500kr for et treff, 1500kr i forskudd. Msdsd er en falsk profil hun opprettet for å promotere seg selv. Vær forsiktig folkens. Endret August 10, 2024 av Duracell 2 1 Siter Lenke til kommentar
Suliet Skrevet August 10, 2024 Share Skrevet August 10, 2024 4 timer siden, Duracell skrev: Helt riktig. Krever rundt 3500kr for et treff, 1500kr i forskudd. Msdsd er en falsk profil hun opprettet for å promotere seg selv. Vær forsiktig folkens. Meg krevde hun 5000 av, og 2500 i forskudd. 2 1 Siter Lenke til kommentar
Pwhite Skrevet August 11, 2024 Share Skrevet August 11, 2024 Jeg er ganske sikker på at slutmaker også er falsk, akkurat som msdsd 3 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet August 11, 2024 Share Skrevet August 11, 2024 10 timer siden, Pwhite skrev: Jeg er ganske sikker på at slutmaker også er falsk, akkurat som msdsd Ganske åpenbart, se på post historikken 😂 morsomt at disse scammerne nå har kommet på forumet. Et tips til dere alle her, ikke betal forskudd, bare ikke vær en idiot. Siter Lenke til kommentar
Suliet Skrevet August 11, 2024 Share Skrevet August 11, 2024 Bb00ty22 er bare tull. Dere får si fra dere som får til noe konkret med hun. 3 Siter Lenke til kommentar
Ned Skrevet August 11, 2024 Share Skrevet August 11, 2024 3 timer siden, Suliet skrev: Bb00ty22 er bare tull. Dere får si fra dere som får til noe konkret med hun. Var i kontakt med henne, men ser ut som hun i løpet av dagen har flyttet til Trondheim. Da er neppe treff aktuelt enten det er tull eller ikke. Fine bilder da. 4 Siter Lenke til kommentar
slutmaker Skrevet August 12, 2024 Share Skrevet August 12, 2024 Noen flere som har prøvd bustysinglemom? https://sugardaters.com/no/profile/YvZY7JvwRw Har avtalt med hun ikveld for 3000. 3 Siter Lenke til kommentar
FFrank Skrevet August 12, 2024 Share Skrevet August 12, 2024 25 minutter siden, slutmaker skrev: Noen flere som har prøvd bustysinglemom? https://sugardaters.com/no/profile/YvZY7JvwRw Har avtalt med hun ikveld for 3000. Det hadde jeg droppet. Har hørt at hun lukter skikkelig surt. 3 Siter Lenke til kommentar
slutmaker Skrevet August 12, 2024 Share Skrevet August 12, 2024 Akkurat nå, FFrank skrev: Det hadde jeg droppet. Har hørt at hun lukter skikkelig surt. Det lover ikke godt... 3 Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg