Gå til innhold

Sugardating Oslo


Bloggern

Anbefalte innlegg

Noen som har vært borti amatørmassasje? 

Tilbyr vist nok både hj,bj, rimming på henne og sex om kuken er stor nok.

Hun spurte etter snappen min, men etter jeg gav dem, så har hun ikke vært aktiv.

  • Like 2
Lenke til kommentar
På 23.7.2024 den 0.27, olemic skrev:

Noen som har vært borti amatørmassasje? 

Tilbyr vist nok både hj,bj, rimming på henne og sex om kuken er stor nok.

Hun spurte etter snappen min, men etter jeg gav dem, så har hun ikke vært aktiv.

Hun er reell

  • Thanks 1
Lenke til kommentar

Noen som har opplevd at snap kontoen blir stengt? Møtte på en scammer fra SD og hun rapporterte brukeren min, nå er den utestengt.
 

  • Sad 1
Lenke til kommentar
På 26.7.2024 den 23.51, Suliet skrev:

Eventyrsøken er en falsk profil.

Takk for advarsel. Har såvidt snakket med henne. Hva er hun ute etter?

  • Like 2
Lenke til kommentar

Brukere som Julie2024 er komedie. Hun krevde at jeg hadde en lederstilling for å kunne møte hun. Herlighet...

  • Like 1
Lenke til kommentar

Jeg har vært litt innom SD I det siste, og har klarte å identifisere noen helt åpenbare time wasters.

Sugarfit og Pradababy kunne vært samme person. Er ikke så gira på treff, og mest gira på å snakke om hva du ville gjort med dem, osv. Er ordentlig size queens og tenner nok mer på at du skal snakke om hva du ønsker å gjøre med en stor pikk enn å faktisk møte dem i virkeligheten. 

Enig med @Suliet over her  at Eventyrsøken er falsk profil. Bare en person som tenner på å snakke om sine fetisjer og kan ikke møte, og nekter å dele ut snap. 

Det alle disse 3 har til felles er at de ikke deler snap. Hvis dama ikke deler snap, så kan du banne på at hun ikke er ekte, eller er gira på å møtes.

  • Like 3
Lenke til kommentar
På 11.7.2024 den 21.36, Klokkero skrev:

Noen som har erfaring med sugarfit?

En del, møtte hun regelmessig tilbake på richmeetbeautiful.

  • Like 2
Lenke til kommentar
6 minutter siden, Suliet skrev:

En helt annen verden med sugarbabes i Danmark og Sverige kontra Norge. Herlighet.

Hva består denne helt andre verden i?

Bedre? Værre? Annerledes? Bedre tilbud? Mindre svindelforsøk? Prisforskjeller?

 

  • Like 1
Lenke til kommentar
44 minutter siden, SolanGundersen skrev:

Hva består denne helt andre verden i?

Bedre? Værre? Annerledes? Bedre tilbud? Mindre svindelforsøk? Prisforskjeller?

 

Langt bedre og mer edruelige priser. Skal til København til helgen og jeg har allerede fått bra med napp der.

  • Like 1
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
18 minutter siden, Suliet skrev:

Langt bedre og mer edruelige priser. Skal til København til helgen og jeg har allerede fått bra med napp der.

Da må du prøve Spania, Frankrike og Dubai. Mange proffe og mange hobbybabes.

  • Like 3
Lenke til kommentar
4 minutter siden, slutmaker skrev:

Da må du prøve Spania, Frankrike og Dubai. Mange proffe og mange hobbybabes.

Sugardaters.com? Og Madrid eller Barcelona?

  • Like 1
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
29 minutter siden, Suliet skrev:

Sugardaters.com? Og Madrid eller Barcelona?

Personlig oppholder jeg meg bare på eventer, hoteller eller lignende der slike oppholder seg.

 

Men de er sikkert på sånne sider også. 

  • Like 2
Lenke til kommentar

Noen som har erfaring med julieforfot på snap? Husker ikke helt hva hun heter på SD, men er Julie etter eller annet

  • Like 2
Lenke til kommentar

Vær forsiktig med BabyDoll69 på SD. Er påfallende forsiktig, kun privat møte på hotell eller andre steder, typ bil. Anastasia på snap. Mulig jeg bare er paranoid, men føler noe ikke stemmer overhode. Kuttet kontakt selv.

  • Like 3
Lenke til kommentar
2 timer siden, Blunderten skrev:

Noen som har erfaring med julieforfot på snap? Husker ikke helt hva hun heter på SD, men er Julie etter eller annet

Bare tull. Null interesse for å møtes der. Men trenger hjelp med verdens høyeste telefonregning som må betales i morgen….😬

  • Like 3
  • Haha 3
Lenke til kommentar
11 timer siden, Blunderten skrev:

Noen som har erfaring med julieforfot på snap? Husker ikke helt hva hun heter på SD, men er Julie etter eller annet

Var det Julieur? 

Kitty Haugen er kansje samme...ihvertfall cash før treff

  • Like 2
Lenke til kommentar
På 1.8.2024 den 13.44, dealern skrev:

Spør ydmykt om noen har vært borti lunaogsofie på SD?

Scam. To venniner som gir deg snap og er veldig frempå. Tar pengene og stikker. Snakket med dem både via duo snappen og alene. 

  • Like 2
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...