Gå til innhold

Sugardating Oslo


Bloggern

Anbefalte innlegg

Liten erfaringsanekdote; Må si jeg har hatt stor suksess med SD etter at jeg oppdaget denne tråden. Vært relativt få scams, men kan være radaren min er relativt intuitivt god, vet ikke.

Av 12 jeg har kontaktet har det blitt jevnlige møter med tre veldig hyggelig damer. 1 fra SD og to fra Seeking. Så uttelling på 1 av 4, som jeg synes er helt akseptabelt. Må planlegge litt, men totalutgiftene har gått ned etter at jeg sluttet å bruke RE, til fordel for SD. Skal sies at jeg har vært mest fan av lengre treff/overnatting. Hvis jeg deler hva jeg har lagt ut på antallet treff ligger det ca på 2.5K per 2-3 timers treff, 5K per overnatting. Ganske likt fra dame til dame tilfeldigvis, merkelig hvordan markedskreftene fungerer.. 

Så takk til alle som har bidratt og delt erfaringer! 

Endret av Avenger
  • Like 6
  • Thanks 4
Lenke til kommentar

Enig med Avenger - hvis man er litt sosialt oppegående og legger ned litt innsats, så er SD på alle måter hyggeligere enn RE. Mye mer som ekte dates. Utfordringen er (i Oslo, i hvertfall) at mange jo bor i kollektiv, det er vanskelig om man ikke har eller skaffer et sted å være. 
Jeg har heldigvis funnet og møtt en liten håndfull jenter som alle har vært veldig hyggelige. 😁

  • Like 9
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
1 time siden, Karsten skrev:

Det er juli, mange er på ferie eller opptatt med familie. Er du på nå så blir knulledokkene på sd ivrige.

Da er det bekreftet at dette er samme gjengen som forsøker seg med utpressing. Stay Away med andre ord. Mange takk til bruker på forumet som informerte :-)

  • Thanks 1
Lenke til kommentar
7 timer siden, RegularDude skrev:

Da er det bekreftet at dette er samme gjengen som forsøker seg med utpressing. Stay Away med andre ord. Mange takk til bruker på forumet som informerte :-)

Hva forsøker du å si?

Lenke til kommentar

Enig med Karsten, Avenger og Mhaal, SD er som regel bedre enn RE hvis det klaffer.  Tidligere har jeg møtt et par SB, og har generelt vært bedre enn gjennomsnittet ifra RE, og billigere hvis en har klart å treffe riktig.  Ser at flere av de jeg pleide å møte har vært inaktive, så er på tide å finne noen nye. Hvis noen har noen stalltips, send gjerne en melding. 

  • Like 1
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
9 timer siden, Karsten skrev:

Hva forsøker du å si?

Han forsøker å si at jentene han spurte om er scammere som er en del av en velkjent gjeng. De lurer folk, det er mulig du får et treff eller live show, det gjør dem for å bygge tillit. Men etterhvert starter utpressing. Gjengangeren er at dem er studenter og det er brunetta og blondien som står for kommunikasjonen. Med andre ord: styr unna disse jentene. Var det klart nok?

  • Like 1
  • Haha 2
Lenke til kommentar
20 timer siden, RegularDude skrev:

Har noen noe erfaring med Marita.a og Prinsessendin_ på SD? Har kontakt med begge, men de virker litt vel ivrige....

https://sugardaters.com/us/profile/gAZrkv9eoG

https://sugardaters.com/no/profile/kQZnOgM9Wr

 

Prinsessendin_ ville på lunsj med en gang. Ok, hvor da spurte jeg. Hjemme hos henne, før sex. Så jeg spurte hvor SD-elementet kom inn. Jo, jeg skulle ta med gave. Ok. Men du skal lage mat? Nei, vi skulle bestille mat. Da måtte jeg le. Ikke veldig luksusliv spør du meg. 

Så ja. Dette er jo like givende som agurknyheter om sommeren.

  • Like 1
Lenke til kommentar
1 time siden, Klokkero skrev:

Noen som har erfaring med sugarfit?

Bare tull. Samme som sugardoll98. Min teori er at det er profiler som prøver å holde deg varm for å fornye abo

  • Like 3
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
På 7.5.2024 den 7.27, Longhairlover85 skrev:

Ja veldig enig, men SD funker også for enkelttreff der man kan bli litt kjent med jenta først, sjekke kjemien, få se noen (ekte) bilder i forkant og bygge opp stemningen og tenningen! Det passer meg egentlig mye bedre. I tillegg syns jeg det er MYE mer sexy med veldig typiske «girl next door» type jenter. Oversminka og oppererte bimboer med plastikk i lepper, pupper og hairextensions er bare ikke noe for meg, om du er aldri så stram og deilig så tenner jeg bare ikke så mye på det 🤷‍♂️

Tilsluttes.

  • Like 1
Lenke til kommentar

Hun svarer greit på meldinger på SD og skriver at hun er kinky og med på mye.  Skrev jeg kunne gi 3K, men det var altfor lite og 5K er minimum. Jeg sa at 5K var mye men da ble hun litt småsur i meldingene. Må bli enige om ant timer før evt treff, men tror jeg dropper det da 5K er mye og fortsatt usikker på om dette bare er nok en scammer.

  • Like 3
Lenke til kommentar
13 timer siden, Savitar skrev:

Noen som vet om de scammerne fortsatt er aktive? De med utpressning. 

De to brukerne jeg kom over er slettet. Ingen åpenbare nye scams (foreløpig…)

  • Like 2
Lenke til kommentar
2 timer siden, RegularDude skrev:

De to brukerne jeg kom over er slettet. Ingen åpenbare nye scams (foreløpig…)

Er relativt dødt der, mange seriøse men de krever 7k+ for et treff. Jeg betaler den type summer til modell damer, ikke dame jeg kan få på byen. Enkelte har helt urealistiske forventninger og krav. De som irriterer meg mest er damer som verken sender bilde eller gjør treff men forventer å få gratis penger. 

  • Like 4
Lenke til kommentar
1 time siden, Savitar skrev:

Er relativt dødt der, mange seriøse men de krever 7k+ for et treff. Jeg betaler den type summer til modell damer, ikke dame jeg kan få på byen. Enkelte har helt urealistiske forventninger og krav. De som irriterer meg mest er damer som verken sender bilde eller gjør treff men forventer å få gratis penger. 

Jeg er helt enig med deg, de krever alt for mye. Og de som forventer penger uten noe tilbake helt sykt. Men på den andre siden hadde jeg bært jente og en mann var villig til å gi meg penger uten at jeg trenger å gjøre noe så hvorfor ikke😂

  • Like 2
  • Haha 1
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...