Gå til innhold

Sugardating Oslo


Bloggern

Anbefalte innlegg

Det er åpenbart mye scams og useriøst på SD. Men det er også mulig å finne gull! Man må jobbe litt, lete litt. Det koster litt (abonnement, pluss kanskje betale de litt for noen bilder eller video før treff), og flere av de du først tror er for godt til å være sant viser å være sant. Må bare styre unna de åpenbare scammene. Så klart aldri betale på forhånd (før man står i rommet med dama) Gjerne avtal at man møtes først i lobbyen på hotell eller bar eller lignende, der er det mulig å «verifisere» jenta før neste steg… Bare være litt lur, og litt tålmodig, så er det gode muligheter på SD etter mitt syn!

  • Like 2
  • Thanks 2
Lenke til kommentar
Skrevet (endret)

Enig @Longhairlover85.

Og jeg tenker at hvis du bare skal ha deg et knull så gå til RE. En del fra SD lunne like gjerne vært på RE. Hvis du derimot er ute etter noe med litt mer sosialt og langvarig så er kanskje SD noe for deg.

Endret av Karsten
  • Like 6
Lenke til kommentar

SD funker som bare det for min del. Krever litt innsats men du verden så mange hyggelige jenter det finnes 😄

  • Like 5
Lenke til kommentar
5 timer siden, Mhaal903 skrev:

SD funker som bare det for min del. Krever litt innsats men du verden så mange hyggelige jenter det finnes 😄

Enig, har møtt mange deilige norske jenter etter jeg ble medlem  der for 7 år siden. 😋

  • Like 4
Lenke til kommentar
På 1.5.2024 den 22.19, Joshua skrev:

Dette er jo enkelt.

Dere betaler abonnement hos sugardaters. Sugardaters har ansatte som lager falske annonser for å holde på dere som betaler. Sender bilder med ansikt, flotte kropper, lager avtaler, drøyer tida slik at dere må betale for nok en periode. Men det blir aldri noe møte og sugardaters håver inn penger. Legg sammen 2 og 2 da….

Det er lett å luke ut scammere.

  • Like 2
Lenke til kommentar
13 minutter siden, Babehunter skrev:

Det er lett å luke ut scammere.

Hvordan?  Jeg liker å få det punktvis, om mulig?

Du vet, mye av tida her på forumet går med til å snakke om scammere og bomturer.  Pg så utvikles nye metoder for scam når de gamle blir avslørt.  Så please, kom med dine 5 topp punkter for avsløring👍

  • Like 2
Lenke til kommentar

Har ikke benyttet meg så mye av SD de siste årene, men fungerer greit om en leter litt. Vil allikevel si at det ikke er det samme som rundt 16-17, når det var mye saker om det i media, og "alle" jenter skulle prøve det. Da var det stort sett bare å bestemme seg for hva en ville ha, og en kunne velge og vrake selv i de minste byene. De tidene kommer nok ikke tilbake om det ikke skjer noe spesielt.

  • Like 2
Lenke til kommentar
3 timer siden, blackmamba skrev:

Har ikke benyttet meg så mye av SD de siste årene, men fungerer greit om en leter litt. Vil allikevel si at det ikke er det samme som rundt 16-17, når det var mye saker om det i media, og "alle" jenter skulle prøve det. Da var det stort sett bare å bestemme seg for hva en ville ha, og en kunne velge og vrake selv i de minste byene. De tidene kommer nok ikke tilbake om det ikke skjer noe spesielt.

Husker jeg møtte et par kjendiser der. Var gode tider par år tilbake, selv i 2019

 

  • Like 3
Lenke til kommentar
På 5.5.2024 den 18.43, Tototre skrev:

Hvordan?  Jeg liker å få det punktvis, om mulig?

Du vet, mye av tida her på forumet går med til å snakke om scammere og bomturer.  Pg så utvikles nye metoder for scam når de gamle blir avslørt.  Så please, kom med dine 5 topp punkter for avsløring👍

1. Tidlig samtale pr snaptelefon eller liknende er viktig. Kun tekstbasert prat, og ikke villig til å ringes via spesielt snapchat, er ofte et dårlig tegn.

  • Like 2
Lenke til kommentar
5 timer siden, Savitar skrev:

Husker jeg møtte et par kjendiser der. Var gode tider par år tilbake, selv i 2019

 

Var litt Reality/internet «kjendiser» etc før. Mulig de er der ennå. Men, de stikker vel heller å leker i Dubai/Marbella og andre fancy steder. Skal ikke fortelle meg at ikke flere av disse nymotens «Onlyfanskjensisene» etc tar imot «lukrative nok» dealer om knulling. Men, ikke «småmynt» som vi stort sett kommer med. Dem får det nok om de vanker i de rette miljøene.

  • Like 2
Lenke til kommentar
På 4.5.2024 den 10.33, Karsten skrev:

Enig @Longhairlover85.

Og jeg tenker at hvis du bare skal ha deg et knull så gå til RE. En del fra SD lunne like gjerne vært på RE. Hvis du derimot er ute etter noe med litt mer sosialt og langvarig så er kanskje SD noe for deg.

Ja veldig enig, men SD funker også for enkelttreff der man kan bli litt kjent med jenta først, sjekke kjemien, få se noen (ekte) bilder i forkant og bygge opp stemningen og tenningen! Det passer meg egentlig mye bedre. I tillegg syns jeg det er MYE mer sexy med veldig typiske «girl next door» type jenter. Oversminka og oppererte bimboer med plastikk i lepper, pupper og hairextensions er bare ikke noe for meg, om du er aldri så stram og deilig så tenner jeg bare ikke så mye på det 🤷‍♂️

  • Like 2
Lenke til kommentar
Skrevet (endret)
På 5.5.2024 den 18.43, Tototre skrev:

Hvordan?  Jeg liker å få det punktvis, om mulig?

Du vet, mye av tida her på forumet går med til å snakke om scammere og bomturer.  Pg så utvikles nye metoder for scam når de gamle blir avslørt.  Så please, kom med dine 5 topp punkter for avsløring👍

Mye er vel selvsagt, men her følger ett par av mine punkter som raskt luker ut scammers/useriøse

Verifisering: Er 3 typer verifisering på SD. Ikke en dealbreaker, men positivt om hun har èn eller flere av disse

Bilder: Åpenbare «modellbilder» av veldig pene jenter som viser ansikt, gjerne flere bilder også er red flag for meg! De seriøse har gjerne bare ett hovedbilde, enten uten ansikt eller delvis anonymisert. Videre har de kanskje 2-10 bilder i privat album. De seriøse er som oss, ønsker å være diskre…

Type jenter: Mere «normalt» utseende jenter går jeg for. Må gjerne være søt og pen som faen, men man ser fort på klesstil, utsende, hår, sminke osv om hva slags type jenter det er. Jeg trenger vel ikke utdype mer, vi har alle mye erfaring med hvordan visse typer jenter kler og sminker seg..?

Teksten på annonse: De mest seriøse, som samtidig også er åpen for treff, har gjerne ganske kort tekst og litt difus men med et par nøkkelord som tydelig hinter. «Norsk student som ønsker litt spenning i hverdagen. Er åpensindig, spontan og blid» Homerun… Særlig «spontan» er nøkkelord for meg, hun vil da ofte være med på «moro» 😇 Det handler jo om å både finne noen seriøse, men også noen som ikke bare er ute etter online.

Kom i prat med jenta: Vær direkte, åpen og ærlig, men før en samtale! Vis respekt. Om hun gjør det samme tilbake så innled kjapt til noe mer, men først etter at hun også har ført noen setninger som minner om en samtale. Jenter som er LITT for rett på sak, kanskje allerede i første melding eller 2 er litt red flag. Men trenger ikke nødvendigvis være det.

Utveksling av bilder og/eller tlf nummer: Om det meste over stemmer, og jenta har det jeg er ute etter, så pleier jeg å kjøpe noen bilder av henne. Å prate med de på tlf er jeg ikke spesielt intr i, men kan være et naturlig neste steg. Jeg ber om 3-4 bilder, og jeg bestemmer alltid hvordan/hva slags bilder hun skal ta, da vet jeg at hun har tatt de bare til meg (og ikke bare sender 2-3 av de 400 bildene hun har på rullen)

Det å betale for noen bilder (jeg betaler typisk ish 500 for 3-4 bilder og/eller noe video) Dette viser henne at jeg er seriøs også og bygger tillit.

Å komme hit pleier da å koste meg 500 og kanskje 30-90 minutter med samtaler og «jobbing». Kanskje over 1-3 dager, sjelden noe lenger det gidder jeg ikke bruke tid på. Om dama viser ekstra insj, for eks hvis jeg ber om 2-3 bilder og hun sender 6-7stk og kanskje en liten videosnutt og sender masse meldinger i tillegg… Byr på seg selv, veldig positivt 👌

Endret av Longhairlover85
  • Thanks 5
Lenke til kommentar

Takk @Longhairlover85 for punktene.  Hvor mange av de som du har kjøpt bilder av for 500ish har du kommet i mål med.om treff?  Jeg har gjort det du skriver en gang, og der stoppet det, gitt.

  • Like 1
Lenke til kommentar
3 minutter siden, Tototre skrev:

Takk @Longhairlover85 for punktene.  Hvor mange av de som du har kjøpt bilder av for 500ish har du kommet i mål med.om treff?  Jeg har gjort det du skriver en gang, og der stoppet det, gitt.

Vel, det er ikke så mange jeg har kommet i mål med av den enkle årsak at det har stoppet hos meg! Jeg har familie og flere virksomheter jeg driver, SVÆRT vanskelig for meg å få til treff. Spesielt da når de fleste av disse jentene ikke har «incall» men enten må treffes hos en selv eller på hotell. Jeg har fått SJANSEN til å møte veldig mange av disse som jeg har betalt for litt bilder. Helt ærlig minst 6-7 av 10 har uttrykt og også prøvd å få til et møte med meg. Noen av disse jentene, altså shiiit de er fine som faen… Har hatt sjansen til å treffe noen driiitfine 22-23 åringer som for lengst har forduftet.
 

Uten å høres for høy ut på meg selv så vil jeg påstå at jeg både behandler disse jentene veldig bra samt at jeg ser ganske decent ut selv og det har nok en del å si for at de vil treffes

De beste og fineste har en tendens til å forsvinne ganske raskt fra SD, flere av de har jeg fortsatt kontakt med og holder litt «varme» i håp om å klare få til treff 😅

  • Like 2
  • Thanks 2
Lenke til kommentar

Og dette betyr kanskje at du sender bilder av deg selv og lar dem få vite hvem du er før et event. treff?

Altfor riski for meg.  Og derfor stopper det oxo ganske ofte når de spør om flere bilder.  Vil ikke at mine bilder/talemeldinger skal sirkulere blant jentene.

  • Like 1
Lenke til kommentar
3 minutter siden, Tototre skrev:

Og dette betyr kanskje at du sender bilder av deg selv og lar dem få vite hvem du er før et event. treff?

Altfor riski for meg.  Og derfor stopper det oxo ganske ofte når de spør om flere bilder.  Vil ikke at mine bilder/talemeldinger skal sirkulere blant jentene.

Ja jeg viser bilder av meg, men det er først etter de har kommet igjennom «filtrene» mine så klart og vi har pratet litt. Er en viss risiko, men jeg anser ikke den som noe høyere enn den å treffe eskorter på RE jeg da.. Kanskje en litt annen type risiko bare. Jeg nevnte jo trusselbrevet jeg fikk for eksempel, det er IKKE en jente fra SD kan jeg garantere 😅 (Var ikke engang på SD den gangen)

  • Like 2
Lenke til kommentar
  • 5 weeks later...
På 19.3.2024 den 20.36, Suliet skrev:

Åja, skjønner. Kredittkort er vel ikke stress? Er ikke slik at nettsiden lekker ut hvem som har kjøpt premiumtilgang.

Bare å bruke paygoo. Fyll det opp med 300 kroner og kjøp et to ukers abonnement. 

  • Like 1
Lenke til kommentar
På 6.6.2024 den 9.24, Gavmild kar skrev:

Bare å bruke paygoo. Fyll det opp med 300 kroner og kjøp et to ukers abonnement. 

Funker ikke på sugardaters lenger

  • Like 1
Lenke til kommentar
1 time siden, Gavmild kar skrev:

Brukte paygoo på sugardaters for ca 3 uler siden. Men paygoo må aktiveres før bruk.

Oh ok, sist jeg forsøkte sa dem at det ikke godtas. Skal prøve igjen

  • Like 1
Lenke til kommentar
  • 3 weeks later...

Hadde helt klart vært interessant å fått vite hvilke annonser som en skal unngå om en forsøker seg på sugardating i Oslo i sommer. Har blitt fortalt at det er enkelte jenter som forsøker å true/rane daddies.

Lenke til kommentar

Sugardating er ikke et knullestunt der du bestiller en time litt senere på dagen, stiller opp, betaler, knuller og drar igjen. Som sagt: RE er din side.

Bli kjent med damene etterhvert på Snap / telefon og så avtal treff.

  • Like 1
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...