Gå til innhold

Sugardating Oslo


Bloggern

Anbefalte innlegg

1 time siden, sexyguttoslo skrev:

Har noen snakket med oslolek01 på sugardaters? 

Kan ikke finne profilen kan du send meg bilde på pm av profilen, tror hun har blocka meg, så kan jeg si hva oh hvorfor

  • Like 1
Lenke til kommentar
2 timer siden, sexyguttoslo skrev:

Har noen snakket med oslolek01 på sugardaters? 

Falsk bruker. Bruker bilder fra andre normale jenter og lager bruker. Hatt flere forskjellige falske brukere der inne den personen der.

  • Like 1
Lenke til kommentar
9 minutter siden, Suliet skrev:

Falsk bruker. Bruker bilder fra andre normale jenter og lager bruker. Hatt flere forskjellige falske brukere der inne den personen der.

Jeg har en avtale med henne. Hva er hun på jakt etter og hva kommer til å møte meg?

  • Like 1
Lenke til kommentar
9 minutter siden, 123456 skrev:

Jeg har en avtale med henne. Hva er hun på jakt etter og hva kommer til å møte meg?

Kommer ikke til å møte deg. Mest sannsynlig blir du blokkert dagen før eller samme dag som du skal møte den personen.

  • Like 1
Lenke til kommentar

Fikk dette av en som heter Allassandra på SD. La til kompisen på snapchat etter bare to meldinger på SD og sendte dette. Sendte også bilder av venninnen som også kan møtes. Veldig fokusert på kontanter før leken når kompisen møter dem. 

Det virker litt for godt til å være sant. Hva tenker mannerådet?

IMG-20240423-WA0014.jpg

  • Like 1
Lenke til kommentar
17 minutter siden, N1rvana skrev:

Fikk dette av en som heter Allassandra på SD. La til kompisen på snapchat etter bare to meldinger på SD og sendte dette. Sendte også bilder av venninnen som også kan møtes. Veldig fokusert på kontanter før leken når kompisen møter dem. 

Det virker litt for godt til å være sant. Hva tenker mannerådet?

IMG-20240423-WA0014.jpg

Finner ikke henne på SD, kan du sende meg bilde på PM? Eller snappen hennes?

  • Like 1
Lenke til kommentar
1 time siden, N1rvana skrev:

Fikk dette av en som heter Allassandra på SD. La til kompisen på snapchat etter bare to meldinger på SD og sendte dette. Sendte også bilder av venninnen som også kan møtes. Veldig fokusert på kontanter før leken når kompisen møter dem. 

Det virker litt for godt til å være sant. Hva tenker mannerådet?

IMG-20240423-WA0014.jpg

Som en av representanten i Mannerådet er dette en vanlig måte som jenter forsøker å scamme menn for penger.  Det er ofte for godt til å være sant.  Nå skriver hun ikke akkurat når og hvordan hun vil ha pengene, men du sender i alle fall ikke fra deg noen gryn på forhånd.  Vi betaler ALDRI FORSKUDD!  Men så kan du sikkert diskutere med henne om når betaling før sexen starter er.  Og det skal du gjerne forsøke:

Jeg ville ha ventet til begge jentene var nakne og klare for sex inne på et rom som jeg hadde nøkkel til.  Så ville jeg bladd fram pengene, latt dem få halvparten, ta halvparten tilbake i egen lomme.  Dere får resten når vi er ferdige!  Så ville jeg kledd av meg og hatt sex med dem.

  • Like 1
Lenke til kommentar
14 minutter siden, Tototre skrev:

Som en av representanten i Mannerådet er dette en vanlig måte som jenter forsøker å scamme menn for penger.  Det er ofte for godt til å være sant.  Nå skriver hun ikke akkurat når og hvordan hun vil ha pengene, men du sender i alle fall ikke fra deg noen gryn på forhånd.  Vi betaler ALDRI FORSKUDD!  Men så kan du sikkert diskutere med henne om når betaling før sexen starter er.  Og det skal du gjerne forsøke:

Jeg ville ha ventet til begge jentene var nakne og klare for sex inne på et rom som jeg hadde nøkkel til.  Så ville jeg bladd fram pengene, latt dem få halvparten, ta halvparten tilbake i egen lomme.  Dere får resten når vi er ferdige!  Så ville jeg kledd av meg og hatt sex med dem.

Kompisen tenkte litt i samme gata. Dette høres for godt til å være sant. Hun tlibudte en tredje venninne også, og sendte bilder av alle. Kompisen er veldig usikker selv om alle varsellampene blinker.  

  • Like 2
Lenke til kommentar
4 timer siden, N1rvana skrev:

Fikk dette av en som heter Allassandra på SD. La til kompisen på snapchat etter bare to meldinger på SD og sendte dette. Sendte også bilder av venninnen som også kan møtes. Veldig fokusert på kontanter før leken når kompisen møter dem. 

Det virker litt for godt til å være sant. Hva tenker mannerådet?

IMG-20240423-WA0014.jpg

Tja, hvis han er i samme rom og betaler der og a, så skal det nok gå greit.

Jeg har alltid betalt pengene før ting skjer, men bare når vi er i samme rom. Gjør man det med kontanter, så skal det egentlig være risikofritt, for de kan jo ikke løpe ut døra med pengene når du står der med dem.

  • Like 2
Lenke til kommentar

Kompisen sier at han styrte unna selv om han hadde veldig lyst. De var visstnok klare og møtte opp på avtalt sted, men han ble veldig usikker. Ønsket ikke å sette seg i en situasjon hvor de utpresser han eller skaper styr.

  • Like 1
Lenke til kommentar
11 timer siden, N1rvana skrev:

Kompisen sier at han styrte unna selv om han hadde veldig lyst. De var visstnok klare og møtte opp på avtalt sted, men han ble veldig usikker. Ønsket ikke å sette seg i en situasjon hvor de utpresser han eller skaper styr.

Kompisen din er en smart person. 

  • Like 3
Lenke til kommentar

sugarbby88

Det er enda en tulleprofil. Snakket sammen i flere dager, avtalte pris og tidspunkt. Så blokket hun meg dagen før.

  • Like 2
  • Confused 1
Lenke til kommentar
4 timer siden, Suliet skrev:

sugarbby88

Det er enda en tulleprofil. Snakket sammen i flere dager, avtalte pris og tidspunkt. Så blokket hun meg dagen før.

Mener det var samme som bl8kket meg, men hadde ikke kommet lenger at jeg skulle ta kontakt en helg det passet

Hva er egentlig poenget med dette? Skjønner jo at noen driver og svindler folk for penger, men hva får disse ut av dette?

  • Like 1
Lenke til kommentar
5 timer siden, Ned skrev:

Mener det var samme som bl8kket meg, men hadde ikke kommet lenger at jeg skulle ta kontakt en helg det passet

Hva er egentlig poenget med dette? Skjønner jo at noen driver og svindler folk for penger, men hva får disse ut av dette?

Ja si det. Må være noe psykiske problemer eller lignende når man lager profil kun for å drive sånn.

  • Like 1
Lenke til kommentar
1 time siden, Suliet skrev:

Ja si det. Må være noe psykiske problemer eller lignende når man lager profil kun for å drive sånn.

Tidsfordriv til tenåringsgutter som sitter på gutteromet og runker. Alle slike sider på nett er overbefolket av menn, på et par chat-sider er det sikkert 90 % menn, i tillegg er noen av "damene" også menn.

  • Like 1
  • Haha 1
Lenke til kommentar

Dette er jo enkelt.

Dere betaler abonnement hos sugardaters. Sugardaters har ansatte som lager falske annonser for å holde på dere som betaler. Sender bilder med ansikt, flotte kropper, lager avtaler, drøyer tida slik at dere må betale for nok en periode. Men det blir aldri noe møte og sugardaters håver inn penger. Legg sammen 2 og 2 da….

  • Like 4
Lenke til kommentar

Har chattet med 7. Møtt 2. Egentlig ganske grei uttelling. Tok veldig kort tid å luke ut de 5 som var useriøse. Mulig det var flotte damer i andre enden på et par av dem. Billig og bra. 

  • Like 1
Lenke til kommentar
9 timer siden, Joshua skrev:

Dette er jo enkelt.

Dere betaler abonnement hos sugardaters. Sugardaters har ansatte som lager falske annonser for å holde på dere som betaler. Sender bilder med ansikt, flotte kropper, lager avtaler, drøyer tida slik at dere må betale for nok en periode. Men det blir aldri noe møte og sugardaters håver inn penger. Legg sammen 2 og 2 da….

Hentet fra Reddit: 

I have a female friend that is paid to talk to men on dating sites as a fake girl. She doesn’t even know the sites she’s not allowed to know. Men pay by credit and she is paid to continue conversations with these men. Send pics send nudes (of the fake girl) for money and just chat all day and night. She’s paid extra for length of chat and it should be over xxx characters per text. Men fall for this. It’s all a scam. 

  • Like 2
  • Thanks 1
Lenke til kommentar

Det er referert til reddit en del ganger her. Har noen lenke til det forumet? Send gjerne pm

  • Like 1
Lenke til kommentar

Nå har kompisen testet SD i to måneder, og det er ganske labert. Mange som bare er scams, og som slutter å svare når ting er avtalt. I tillegg så er det flere som skal ha 3-5k bare for å møtes platonisk, samt andre som bare skal ha han til å kjøpe bilder. Han har ikke møtt noen fra SD. 

SEEKING er visstnok mye bedre disse han. Der treffer han nye jevnt og trutt.

 

  • Like 1
Lenke til kommentar

Seeking.com ? Er ikke det bare en overpriset Viktoria Milan variant? 1000 NOK i måneden for standard og 100 NOK om dagen for det abonnementet man «vil ha?»

  • Like 1
  • Haha 1
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...