Gå til innhold

Sugardating Oslo

Bloggern

Anbefalte innlegg

Heh vel kompisen sier det er en del grums på seeking, men også noen gullkorn hvis man er tålmodig. Var vel litt hit and miss. På tirsdag hadde han visstnok hatt et bra møte med en 25 år gammel blondine. Strøken kropp, og som var villig til mye forskjellig på privaten.

Mens i dag snakket han visttnok med en annen som ville først møte han på en platonisk middagsdate på Maemo (som han selvfølgelig skulle spandere) også i tillegg ta med en liten gave til henne: https://fredrikoglouisa.no/produkt/sunshine-woman-edp-100ml/. Han sa at han ikke har ledd så mye på en god stund da han hørte det.

Men uansett, han tar gjerne i mot noen tips på aktive sugarbabes som kan møtes. Har noen som han deler også.

• Haha 2
Lenke til kommentar
  På 4.1.2024 den 22.03, N1rvana skrev:

Heh vel kompisen sier det er en del grums på seeking, men også noen gullkorn hvis man er tålmodig. Var vel litt hit and miss. På tirsdag hadde han visstnok hatt et bra møte med en 25 år gammel blondine. Strøken kropp, og som var villig til mye forskjellig på privaten.

Mens i dag snakket han visttnok med en annen som ville først møte han på en platonisk middagsdate på Maemo (som han selvfølgelig skulle spandere) også i tillegg ta med en liten gave til henne: https://fredrikoglouisa.no/produkt/sunshine-woman-edp-100ml/. Han sa at han ikke har ledd så mye på en god stund da han hørte det.

Men uansett, han tar gjerne i mot noen tips på aktive sugarbabes som kan møtes. Har noen som han deler også.

Expand  

Vet du hva hun blonde het og hva hun andre het?

Lenke til kommentar
  På 28.12.2022 den 11.23, Pwhite skrev:

Hun tror virkelig hun får 15-20 K🤣🤣🤣

hun mere det er vanlig i hennes krets🤣🤣🤣

183C4D7C-AE1D-45E7-A503-19DE13667727.jpeg

Expand  

Godt det finnes andre kretser :)))

Endret av Jeff Pezos
Lenke til kommentar
  På 6.1.2024 den 15.44, TommyB skrev:

Er et par andre der som ligger på samme nivå så da kanskje de er med i hennes krets🤣 Hinsides all fornuft. 

Expand  

Karer, nå som navnene på Epsteins flyliste er offentllggjort.  Litt sånn, hvordan funker verden?  Disse jentene som skal ha 15-20k lever i JetSet-verdenen, og er uoppnåelige for de fleste av oss som leser her.  Kanskje du kan få jobb som speider for gutta med pæng?  Være den som kontakter disse deilige, dyre jentene og forteller dem at du skal teste henne ut fordi du velger ut luksushorer til han rike fyren 🤣

Lenke til kommentar
  På 6.1.2024 den 17.27, Tototre skrev:

Karer, nå som navnene på Epsteins flyliste er offentllggjort.  Litt sånn, hvordan funker verden?  Disse jentene som skal ha 15-20k lever i JetSet-verdenen, og er uoppnåelige for de fleste av oss som leser her.  Kanskje du kan få jobb som speider for gutta med pæng?  Være den som kontakter disse deilige, dyre jentene og forteller dem at du skal teste henne ut fordi du velger ut luksushorer til han rike fyren 🤣

Expand  

Jeg kjenner til eksempler hvor folk har betalt 10-20k for en dame. Men som regel er det folk på uføretrygd og folk som skulle hatt en verge, dessverre blir de lurt trill rundt fordi dem tror jenta liker dem eller kanskje har de håp om noe forhold. Mange kyniske eskorter og sugarbabes der ute som utnytter ensomme menn som enten sliter psykisk eller ikke har det godt. Media er flinke til å stigmatisere oss svin, men skal love deg at mange av disse jentene ikke er så uskyldige. 

Lenke til kommentar
  På 6.1.2024 den 17.27, Tototre skrev:

Expand  

En grei side hustle dette da:)

Lenke til kommentar
  • 2 weeks later...
  På 18.1.2024 den 20.34, Lukas skrev:

Får sende deg på PM. Kanskje ikke helt bra å legge ut Sugarbabes her

Expand  

Nei ser den, men samtidig så ligger det jo ute sånnsett men man må bare betale en nettside for å se det som jeg syns ikke er noe kult. Men takk.

Lenke til kommentar

@Lukas, legg ut et retusjert bilde her, du!

Husker ikke helt om det kan ha vært samme jenta, men var i kontakt med en lignende: Sykepleierstudent, altså 10 år yngre enn din, og hun pendlet oxo mellom Stavanger (helg) og Oslo (ukedager).  Kan hun ha blitt ti år eldre på 6 mnd?  Jeg møtte henne ikke.

Lenke til kommentar

Hun kaller seg Silke Johnsen på Snap, hadde en løs avtale med henne for en tid tilbake, men det ble aldri noe av. Hun skulle ha 4K for en kveld. Oppfattet henne som lett å kommunisere med, at det ikke ble noe av skyldes at jeg ikke fikk min kalender til å gå opp i forhold til når hun var i Oslo

Lenke til kommentar

Har avtalt treff med Silke tidligere, men måttet avlyse. (4k). Hun har hatt hotellrom.

Hun sier at hun er «dirty girl», liker grove Voksenfilmer, og bli tatt hardt (også i 2’ern).

Minus at hun ikke liker DFK.

Lenke til kommentar
  På 19.1.2024 den 7.45, Puttern skrev:

Har avtalt treff med Silke tidligere, men måttet avlyse. (4k). Hun har hatt hotellrom.

Hun sier at hun er «dirty girl», liker grove Voksenfilmer, og bli tatt hardt (også i 2’ern).

Minus at hun ikke liker DFK.

Expand  

Stemmer nok det. Stine/Silje skulle ha 3,5k nå, kan sikkert prutes litt. Har hotellrom i Oslo frem til onsdag.

Lokker med fantastisk BJ i flere omganger, kosing med boobs og masse god analsex. 

Så hvis du er gira på en litt chubby og horny 35-åring så stå på. 

Legger ikke ut noe bilde her. Nå har dere jo fått snappen hennes også tydeligvis.

Lenke til kommentar

Tror den Snippi profilen er scam/fake så vær veldig obs her. Som et minimum er ihvertfall jenta useriøs mener jeg på , men mener også å huske at det var noe mistenkelige greier. 

Lenke til kommentar

Har vært borti noen som er med å avtaler treff og det meste er spikret. Så kommer det plutselig» kan du sende meg noen penger så jeg kan kjøpe meg nytt undertøy til vi møtes».  Gjerne med et bilde av at ei hand holder i noe digg…..

Man kan jo ha flaks og personen dukker opp med det på men sjansen er liten tror jeg.

Lenke til kommentar
  På 20.1.2024 den 9.43, TommyB skrev:

Har vært borti noen som er med å avtaler treff og det meste er spikret. Så kommer det plutselig» kan du sende meg noen penger så jeg kan kjøpe meg nytt undertøy til vi møtes».  Gjerne med et bilde av at ei hand holder i noe digg…..

Man kan jo ha flaks og personen dukker opp med det på men sjansen er liten tror jeg.

Expand  

Høres ut som et velkjent scam fenomen.  Du står der nesten klar, med hengende tunge og pikken ute, nesten bokstavelig, så trekker hun til snøret og får fast fisk på det hun (han) har planlagt hele tiden: ikkeno treff.  Kun penger.

Mannen føler at han kjenner henne gjennom den "gode" dialogen.  Faren for å tape er stoooor!

Tror ikke på flaks i kjøttmarkedet så lenge penger er med i bildet.  Mest mulig for minst mulig gjelder.  Oxo for selgerne.

Lenke til kommentar