Gå til innhold

Sugardating Oslo

Bloggern

Anbefalte innlegg

13 timer siden, Leo skrev:

Prisen er økt til 5k nå for 2 timer hjemme hos henne. Men spurte plutselig om forskudd fordi hun venter på lønn. Var visst en nød situasjon som hun skrev... Yeah right..

Är hun pigen med helbredsproblemer?

Jig havde et møde med hende i fredags!!!!!

Lenke til kommentar
7 timer siden, luksusmann skrev:

Hadde avtalt møte, men ser nå har profil på eskortejenter også.. dropper det da

Heller avtalt møte med https://sugardaters.com/us/profile/nQzw26pkoB, noen med erfaringer her?

Useriøs høne. Hun var i Svg en stund. Skulle ha 5k for en time hos seg. Forhandlet frem og tilbake, plutselig hadde hun ikke sted likevel å foreslå biltreff. Så begynte hun plutselig å fable om 300kr for bilder på snap. Røde flagg overalt.

• Like 1
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
11 minutter siden, Leo skrev:

Truffet henne? Eller fått vite noe om hva hun forventer?

Så hun dukket opp der for noen dager siden. Har hun vert på SD lenge?

Har vært i gamet en stund. Forvent 10K for en full natt. Usikkert om hun gjør kortere treff

• Like 1
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
42 minutter siden, Avenger skrev:

Har vært i gamet en stund. Forvent 10K for en full natt. Usikkert om hun gjør kortere treff

Nja... Kanskje.. ser jo på RE at mange jenter har både 15K, 20K og 25K i prislisten på overnatting. 

Så kanskje 10K ikke er så gærnt..

• Like 1
Lenke til kommentar
10 timer siden, Leo skrev:

Blondie667 https://sugardaters.com/no/profile/3mo15knmzQ

Hun her er ikke på RE. Ikke så jeg har sett i alle fall. 

Var det henne du lurte på?

Hun der har jeg dårlig erfaring med. Tidligere kalt seg selv blondiegirl, noe i den retningen. Møtte ikke opp som avtalt og forlanget mye rart. Gjorde en amatør feil og brukte registert nr. Hun bombaderte meg med trusler i en lang periode. 

• Like 2
Lenke til kommentar
1 time siden, Daskeladden skrev:

Hun der har jeg dårlig erfaring med. Tidligere kalt seg selv blondiegirl, noe i den retningen. Møtte ikke opp som avtalt og forlanget mye rart. Gjorde en amatør feil og brukte registert nr. Hun bombaderte meg med trusler i en lang periode. 

Ja ok. Får være litt forsiktig om hun svarer meg.. takk for update 🤗👍

• Like 1
Lenke til kommentar