Gjest Skrevet Mai 25, 2021 Share Skrevet Mai 25, 2021 Hei alle! Vi bare si at det er en jentegjeng tilhørende rundt Skedsmokorset som gir seg ut for å være på jakt etter menn for sugardating, men som bare er ute etter penga. Og senere true deg med avsløring om du velger å konfrontere de når du sier fra at de er oppdaget. De er også mindreårige og bruker dette i mot deg når de er avslørt. Underveis så oppgir de alder til rundt 21 år. Det er minst tre stykker som kjenner hverandre og som utfører dette. Det er amatørmessig utført, og forsåvidt lett å avsløre når du bare blir klar over det. En av de hadde profil på Sugardaters, og tok videre dialog via snapchat. Den andre kontaktet meg et par dager senere også på snap og det var da jeg fattet virkelig mistanke. I tillegg kom det en tredje. Jeg har fullt navn og bilder av alle tre. To av de bruker bilder av seg selv, mens den tredje bruker en langt penere versjon/avatar for promotering av seg selv. Pass på. En advarsel herfra. Siter Lenke til kommentar
binary0011 Skrevet Mai 25, 2021 Share Skrevet Mai 25, 2021 Brukernavn osv? En generisk "pass deg for folk fra Skedsmokorset" fungerer dårlig... 2 2 Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg