Babehunter Skrevet Mai 17, 2021 Share Skrevet Mai 17, 2021 Er det noen, som vil anbefale noen SB i hovedstadsområdet ? Siter Lenke til kommentar
Lukas Skrevet Mai 17, 2021 Share Skrevet Mai 17, 2021 De fleste sugarbabes er vel på to-tre sugardating sider. Så spørs hvilke sider du er inne på. Dessuten er det vel ikke helt bra å oute navn på jenter direkte her i forumet. Er en del jenter på datingsider nå, men mange er kun ute etter online-bekjentskap eller bilder/videoer mot penger - nå i disse tider. Siter Lenke til kommentar
Bernt.anker Skrevet Mai 18, 2021 Share Skrevet Mai 18, 2021 Jeg sliter også med å finne jenter i Oslo området, eller det er mange, men veldig mange som skal ha forhåndsbetaling og det tør jeg ikke. Har vært i kontakt med en del på Snap. Noen som har prøvd pernille1? setter pris på tips på trygge bra jenter. Gjerne pm Siter Lenke til kommentar
Rapgri Skrevet Mai 18, 2021 Share Skrevet Mai 18, 2021 På 18.5.2021 den 7.45, Bernt.anker skrev: Jeg sliter også med å finne jenter i Oslo området, eller det er mange, men veldig mange som skal ha forhåndsbetaling og det tør jeg ikke. Har vært i kontakt med en del på Snap. Noen som har prøvd pernille1? setter pris på tips på trygge bra jenter. Gjerne pm Expand Jeg vurderer også Pernille og er takknemlig for evnt erfaringer her Siter Lenke til kommentar
Babehunter Skrevet Mai 18, 2021 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2021 På 18.5.2021 den 7.45, Bernt.anker skrev: Jeg sliter også med å finne jenter i Oslo området, eller det er mange, men veldig mange som skal ha forhåndsbetaling og det tør jeg ikke. Har vært i kontakt med en del på Snap. Noen som har prøvd pernille1? setter pris på tips på trygge bra jenter. Gjerne pm Expand Er jo greit å oute de forhånds betalte evt andre problemer. Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg