Gå til innhold

Sissel fan


hedexp

Anbefalte innlegg

  • 5 weeks later...

Jeg håper det går bra med henne. 

Men det er vel en god stund siden jeg har sett annonsen hennes. 

Har hun lagt opp eller er det en god ferie?

  • Like 4
Lenke til kommentar

Uten at jeg vet det sikkert,  så tror jeg ikke at Sissel har det så bra. Men så er det også 2 år siden jeg møtte henne sist.

  • Like 2
Lenke til kommentar
13 timer siden, Tigeren45 skrev:

Men det var ei som kalte seg mona trønderpie en gang noen som vet noe om hun?

Mona Trønderpie var ei herlig gledespike. Hun pleide å kjøre Norge rundt i bobilen sin, og tok imot kunder langs E6. Hun kom til min by flere ganger, tror jeg traff henne 5-6 ganger i bobilen hennes. Hun ga seg som gledespike for snart 10 år siden, og lever nå et normalt familieliv med mann og barn.

Men nå har jeg dessverre besudlet Sissel sin tråd. Følte bare at jeg måtte besvare spørsmålet ovenfor fra @Tigeren45.  Det skal ikke gjenta seg. Jeg lover.

Endret av Langbein
  • Like 5
  • Thanks 3
Lenke til kommentar
  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

noen som har "prøvd" ho etter ho e kommet tilbake? noen grunn for "ferie" tenke på hva folk har sakt om at ho e blitt litt tynnere og brystreduksjon, er ho grei og prøve ut mens ho enda er i Tromsø? 

  • Like 1
Lenke til kommentar

Hadde håpet å få prøvd ut Sissel igjen nå,men hun drar fra Tromsø dagen før jeg kommer dit. Forrige gang var brystene store og hun var ivrig som fy... 

  • Like 2
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...