Gå til innhold

Sissel fan

hedexp

Anbefalte innlegg

• 3 weeks later...
  • 2 months later...
  • 2 weeks later...

Hun er definitivt NR 1. i Norge om man sammeligner priser og tjenester! Hun utfører ALT som står i menyen med den største innlevelse og hun er en hyggelig jente med et OK utseende (stoooore naturlige bryster). Jag er i alle fall stor FAN av Sissel! 

• Like 2
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
  • 2 years later...

Hva med sykdommer?

Med tanke på store mengder sæd i svalget og mange rimjob.

Noen som har fått seg en sur en, etter å ha hatt henne?

Mener jeg leste en gang, at noen måtte ta en kur antibiotika. Men finner det ikke igjen.

• Like 1
Lenke til kommentar

Jeg traff henne på mitt hotellrom for noen måneder siden og da var hun i hvertfall i hvertfall ikke noe medgjørlig til å slippe kondomet. Men dama var litt vel tynn i forhold til min smak

• Like 1
Lenke til kommentar
1 time siden, Adventurous_Joke_631 skrev:

Jeg traff henne på mitt hotellrom for noen måneder siden og da var hun i hvertfall i hvertfall ikke noe medgjørlig til å slippe kondomet. Men dama var litt vel tynn i forhold til min smak

Mmmh, siste gang jeg møtte hun var hun mer chubby... Håper hun er ok

• Like 1
Lenke til kommentar
2 timer siden, hedexp skrev:

Mmmh, siste gang jeg møtte hun var hun mer chubby... Håper hun er ok

Hun har slanka seg mye så er ikke chubby mere. Å i fjor tok hun brystreduksjon så de store deilige puppene hennes er borte.  

• Sad 5
Lenke til kommentar
På 9.4.2024 den 2.00, Braco skrev:

Da fant jeg tidligere innlegg.

Om det nå er samme dama?

Tror ikke det, hun gjør de mest skitne tingene, men mus og anal er alltid med kondom.

• Like 2
Lenke til kommentar
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Møtte Sissel nylig, og det stod dessverre ikke til forventninger. Som nevnt over har hun nylig tatt brystreduksjon, men hun var også direkte mager og tilnærmet beinete. Jeg lurer også på om hun hadde tatt noen form for plastisk kirurgi i mageområdet, hun hadde en del blåmerker og arr som så ut som operasjonsmerker. Ikke noe galt i det i seg selv, men når i tillegg entusiasmen var totalt fraværende, kommunikasjonen keitete (også på sms og telefon), alle indikasjoner på at hun koste seg hørtes innøvde ut og blikkontakten var minimal. (Fikk litt inntrykk av at hun er på spekteret ett sted, men ta det med et kilo salt). Tror kanskje at denne dama ikke har godt av denne jobben noe lengre. 10/10 sugejobb da, kom som et jordskjelv.

• Like 1
  • Thanks 1
  • Sad 2
Lenke til kommentar

Jeg fryktet det.  En dramatisk endring av vekt/figur fører ofte til en grunnleggende karakterendring.  og jeg har aldri sett noen forbedring.  Det er bedre å holde seg morsom og feit enn å prøve å bli tynn og elendig (men Coco har gått opp i vekt og har ikke blitt noe bedre, så det er sannsynligvis endringen)

Endret av hedexp
  • Like 2
Lenke til kommentar