Gå til innhold

tantriskmassasje.no

Gjest

Anbefalte innlegg

Hei,

Noen som kjenner til tantriskmassasje.no? De holder til på Sørenga. Et sted jeg nok greier å forklare hvis jeg treffer på kjente...  Jeg vurderer dette seriøst og håper noen andre har tråkket opp sporene... 😈

Takk for svar.

Lenke til kommentar
3 timer siden, Karsten skrev:

Hei,

Noen som kjenner til tantriskmassasje.no? De holder til på Sørenga. Et sted jeg nok greier å forklare hvis jeg treffer på kjente...  Jeg vurderer dette seriøst og håper noen andre har tråkket opp sporene... 😈

Takk for svar.

Nei, gi gjerne tilbakemelding hvis du tar turen. Sjekket hjemmesiden og den virker nesten for ordentlig mtp at det ikke er bilder av jentene eller noen tydelig tegn på at man får tømt seg ved lingam.

Lenke til kommentar

Jeg har ikke vært der, men jeg tror du skal regne med at dette er standard "tantra". Altså ikke ekte tantra, men behagelig oljeglatt naken body2body avsluttet med en passe langvarig lingam inkl. utløsning.

Slike steder pleier å orientere om det på nettsidene dersom de stopper før utløsningen, for de som gjør det er ekte vare og innen tantra-tenkningen skal ikke menn få orgasme. Aldri. De skal bygge seksuell energi og kanalisere den tilbake inn i seg selv i stedet for å la den få utløp gjennom utløsning. De vil selvsagt at kundene skal vite om dette før de kommer dit (og blir skuffet/sure), derfor skriver de det på nettsidene. Her gjør de ikke det, så da er nok den saken grei.

Hvorvidt disse er spesielt gode, er en annen sak. Det er mange i dette markedet og noen steder er bedre enn andre. Angels og Matahari er vel best, i den forstand at studioene er rene og lekre, du blir høflig og respektfullt mottatt og servicen er bra. Men de to stedene har ikke åpent nå pga. korona, og det at de har stengt er jo enda et tegn på høy standard og seriøsitet.

Lenke til kommentar
5 timer siden, Pennen skrev:

Jeg har ikke vært der, men jeg tror du skal regne med at dette er standard "tantra". Altså ikke ekte tantra, men behagelig oljeglatt naken body2body avsluttet med en passe langvarig lingam inkl. utløsning.

Slike steder pleier å orientere om det på nettsidene dersom de stopper før utløsningen, for de som gjør det er ekte vare og innen tantra-tenkningen skal ikke menn få orgasme. Aldri. De skal bygge seksuell energi og kanalisere den tilbake inn i seg selv i stedet for å la den få utløp gjennom utløsning. De vil selvsagt at kundene skal vite om dette før de kommer dit (og blir skuffet/sure), derfor skriver de det på nettsidene. Her gjør de ikke det, så da er nok den saken grei.

Hvorvidt disse er spesielt gode, er en annen sak. Det er mange i dette markedet og noen steder er bedre enn andre. Angels og Matahari er vel best, i den forstand at studioene er rene og lekre, du blir høflig og respektfullt mottatt og servicen er bra. Men de to stedene har ikke åpent nå pga. korona, og det at de har stengt er jo enda et tegn på høy standard og seriøsitet.

Det er helt feil å si at menn ikke skal få orgasme under tantrisk massasje. I motsetning til de fleste studioer og for de fleste menn som går dit så er målet orgasme. Det er det ikke i tantrisk massasje. Tantrisk massasje stimulerer de fen sansene og bygger det hele opp men orgasmen kommer. Du vil ved riktig tantrisk massasje få en langt bedre, avslappet og mye lengre orgasme. De fleste kan bli litt skuffet for det er ikke bestandig den kommer ved første gangs tantra men etter flere runder med tantrisk massasje av de som kan det så ..... tro meg..... den kommer så til de grader. Ei som annonserer på RE, Margo tror jeg, var jævlig flink. Lingam er inkludert men hun reklamerer ikke med orgasme og sier heller ikke det når du spør. Kommer den så kommmer den og det gjør den. Men om dere ønsker tantrisk så er ikke målet orgasme men stimulans av sanser og erogene soner. 

• Like 1
  • Thanks 1
Lenke til kommentar