Gå til innhold

CherieSundae/Happyface

Gjest Orallica

Anbefalte innlegg

Drømmejobben sier hun..

Er det ikke i det hele tatt mye PRAT med henne? Litt i overkant attentionwh.............. :?:

Tror helt sikkert at hun vil profilere seg her når det er aktuelt med greff igjen. V i få roe,n ned å vente. :D

Lenke til kommentar
  • 2 months later...

[quoteTror helt sikkert at hun vil profilere seg her når det er aktuelt med greff igjen. V i få roe,n ned å vente. :D

nå har vi ventet lenge vel, noen som har hørt fra henne?

eller har hun lagt eskorte karrieren på hylla?

Lenke til kommentar
  • 4 months later...
Hun designer fortsatt klær i Thailand. Ingen planer om noen hjemreise med det første. Noen var heldigvis askefast i BKK et døgn i sommer.

Är hon även ute ur businessen om hon skulle komma hem eller om man skulle ta en tur till Bangkok?

Lenke til kommentar
  • 8 months later...
Ryktet sier at Cherie kommer hjem og skal jobbe i Desember. Da er det vel bare å glede seg :)

Gjest

bare å glede seg til det, har du pratet med henne?

Ja snakker med henne ganske ofte.

Gjest

Lenke til kommentar
Ryktet sier at Cherie kommer hjem og skal jobbe i Desember. Da er det vel bare å glede seg :)

Gjest

Härligt! Alldeles för länge kvar till december bara, men bara att se fram emot detta! Gick miste om chansen före hon reste, men det ska inte upprepas! :)

Lenke til kommentar
  • 4 months later...

Gjest

bare å glede seg til det, har du pratet med henne?

Ja snakker med henne ganske ofte.

Gjest

Fått noen mer bekreftelse på at hun kommer?

Lenke til kommentar
  • 1 month later...

Meg bekjent kommer hun hjem litt utpå nyåret. Hun skal jobbe, men ikke med dette. Hun har noen spennende mer legale prosjekter på gang. Kan være at hun lar noen gamle kjente treffe henne igjen, men blir nok ikke noe annonsering.

Lenke til kommentar
Meg bekjent kommer hun hjem litt utpå nyåret. Hun skal jobbe, men ikke med dette. Hun har noen spennende mer legale prosjekter på gang. Kan være at hun lar noen gamle kjente treffe henne igjen, men blir nok ikke noe annonsering.

hmmm, synd for oss (meg) som hadde det herlig med med henne, hadde vært utrolig fint å treffe henne igjen

men veldig bra for cherie.

Veldig bra at hun har fått orden på ting og at det går bra.

Lenke til kommentar
  • 9 months later...

Hei

Jeg har det ganske bra om dagen. :) Jeg savner bare sex jeg nå. Noe hett og villt. Er ikke mye å få i Thailand da jeg bodde der. Jeg bor der fremdeles men thaiene er så innmarri tørre seksuelt. Så hjelp meg, haha. Jeg trenger!

• Like 1
Lenke til kommentar

Hei, jeg vil bare si at jeg er tilbake for deilig sex!

Jeg har virkelig savnet å føle meg kinky og deilig. Når jeg leser gjennom meldingene og samtalene vi har hatt sammen så må jeg jo si at jeg ble virkelig nostalgisk. Alle de fantastiske komplimentene. Jeg jobber for tiden nå som luxury yach designer og travel event management.  Så, ja jeg er tilbake her, men blir å pendle litt overalt Bali - Dubai - Indonesia - Bangkok - Japan. Og det verste er vel at jeg føler jeg er så prippen og så high class i denne jobben at jeg trenger noen som kan få meg down and dirty. Haha. Jeg er verdens lykkeligste jente. Skal ikke klage.

Så, dere ta kontakt. Jeg vet ikke hvem av dere som er her inne enda. Men jeg savner.

Endret av Norske_Cherie
Lenke til kommentar

Fantastisk hvor våt jeg blir av denne jobben! 😍 Kåthet er en avhengighetsdannende deilig rus. 🙄💕 Sklir jo ut av stolen her jeg sitter på fjeset til noen. 😂😂

Lenke til kommentar

Er helt våt av denne jobben jeg. Kåthet er en avhengighetsdannende rus. Det er euphorisk, man mister litt sans og samling! Det er så jeg sklir av stolen her jeg sitter oppå en manns fjes og blir slikket. Aldri i mitt liv skal jeg gå på rehab pga ruset mitt. 😆 Det er følelsene mine av å være i livet!

Lenke til kommentar