Kassbohrer Skrevet Februar 16, 2015 Share Skrevet Februar 16, 2015 Hun har fått seg sivil jobb i utlandet. Drømmejobben sier hun.. Siter Lenke til kommentar
spenning1 Skrevet Februar 17, 2015 Share Skrevet Februar 17, 2015 Drømmejobben sier hun.. Er det ikke i det hele tatt mye PRAT med henne? Litt i overkant attentionwh.............. Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Februar 19, 2015 Share Skrevet Februar 19, 2015 Drømmejobben sier hun.. Er det ikke i det hele tatt mye PRAT med henne? Litt i overkant attentionwh.............. Tror helt sikkert at hun vil profilere seg her når det er aktuelt med greff igjen. V i få roe,n ned å vente. Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet April 30, 2015 Share Skrevet April 30, 2015 [quoteTror helt sikkert at hun vil profilere seg her når det er aktuelt med greff igjen. V i få roe,n ned å vente. nå har vi ventet lenge vel, noen som har hørt fra henne? eller har hun lagt eskorte karrieren på hylla? Siter Lenke til kommentar
Kassbohrer Skrevet April 30, 2015 Share Skrevet April 30, 2015 Hun er fortsatt i vanlig jobb i Thailand. Tror ikke på noen retur til Norge med det første. Siter Lenke til kommentar
knerten Skrevet September 3, 2015 Share Skrevet September 3, 2015 Noen som har noe info her??? Fantastisk jente..... Siter Lenke til kommentar
Kassbohrer Skrevet September 3, 2015 Share Skrevet September 3, 2015 Hun designer fortsatt klær i Thailand. Ingen planer om noen hjemreise med det første. Noen var heldigvis askefast i BKK et døgn i sommer. Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet September 4, 2015 Share Skrevet September 4, 2015 Hun designer fortsatt klær i Thailand. Ingen planer om noen hjemreise med det første. Noen var heldigvis askefast i BKK et døgn i sommer. Är hon även ute ur businessen om hon skulle komma hem eller om man skulle ta en tur till Bangkok? Siter Lenke til kommentar
Kassbohrer Skrevet September 4, 2015 Share Skrevet September 4, 2015 Det er mest jobb nå såvidt jeg skjønner. Men om en reiser til BKK og finner henne er det muligens mulighet for litt kos. Men som sagt jobber hun veldig mye.. Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Mai 30, 2016 Share Skrevet Mai 30, 2016 Ryktet sier at Cherie kommer hjem og skal jobbe i Desember. Da er det vel bare å glede seg Gjest Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Mai 30, 2016 Share Skrevet Mai 30, 2016 Ryktet sier at Cherie kommer hjem og skal jobbe i Desember. Da er det vel bare å glede seg Gjest bare å glede seg til det, har du pratet med henne? Siter Lenke til kommentar
brucew Skrevet Mai 31, 2016 Share Skrevet Mai 31, 2016 Desember er veeeeldig lenge til. Tror ikke jeg tar sjansen på å glede meg riktig ennå Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Mai 31, 2016 Share Skrevet Mai 31, 2016 Ryktet sier at Cherie kommer hjem og skal jobbe i Desember. Da er det vel bare å glede seg Gjest bare å glede seg til det, har du pratet med henne? Ja snakker med henne ganske ofte. Gjest Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Mai 31, 2016 Share Skrevet Mai 31, 2016 Ryktet sier at Cherie kommer hjem og skal jobbe i Desember. Da er det vel bare å glede seg Gjest Härligt! Alldeles för länge kvar till december bara, men bara att se fram emot detta! Gick miste om chansen före hon reste, men det ska inte upprepas! Siter Lenke til kommentar
sisunds Skrevet Juni 1, 2016 Share Skrevet Juni 1, 2016 Hei, hvor jobber hun i Bangkok? Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Oktober 23, 2016 Share Skrevet Oktober 23, 2016 Ryktet sier at Cherie kommer hjem og skal jobbe i Desember. Da er det vel bare å glede seg Gjest bare å glede seg til det, har du pratet med henne? Ja snakker med henne ganske ofte. Gjest Fått noen mer bekreftelse på at hun kommer? Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Desember 2, 2016 Share Skrevet Desember 2, 2016 Ryktet sier at Cherie kommer hjem og skal jobbe i Desember. Da er det vel bare å glede seg Gjest er det noe sannhet i ryktet? Siter Lenke til kommentar
Kassbohrer Skrevet Desember 2, 2016 Share Skrevet Desember 2, 2016 Meg bekjent kommer hun hjem litt utpå nyåret. Hun skal jobbe, men ikke med dette. Hun har noen spennende mer legale prosjekter på gang. Kan være at hun lar noen gamle kjente treffe henne igjen, men blir nok ikke noe annonsering. Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Desember 2, 2016 Share Skrevet Desember 2, 2016 Meg bekjent kommer hun hjem litt utpå nyåret. Hun skal jobbe, men ikke med dette. Hun har noen spennende mer legale prosjekter på gang. Kan være at hun lar noen gamle kjente treffe henne igjen, men blir nok ikke noe annonsering. hmmm, synd for oss (meg) som hadde det herlig med med henne, hadde vært utrolig fint å treffe henne igjen men veldig bra for cherie. Veldig bra at hun har fått orden på ting og at det går bra. Siter Lenke til kommentar
Kassbohrer Skrevet Desember 3, 2016 Share Skrevet Desember 3, 2016 Virker som om hun har det bra nå om dagen.. Siter Lenke til kommentar
Norske_Cherie Skrevet September 27, 2017 Share Skrevet September 27, 2017 Hei Jeg har det ganske bra om dagen. Jeg savner bare sex jeg nå. Noe hett og villt. Er ikke mye å få i Thailand da jeg bodde der. Jeg bor der fremdeles men thaiene er så innmarri tørre seksuelt. Så hjelp meg, haha. Jeg trenger! 1 Siter Lenke til kommentar
Norske_Cherie Skrevet September 27, 2017 Share Skrevet September 27, 2017 Hei, jeg vil bare si at jeg er tilbake for deilig sex! Jeg har virkelig savnet å føle meg kinky og deilig. Siter Lenke til kommentar
Norske_Cherie Skrevet September 27, 2017 Share Skrevet September 27, 2017 (endret) Hei, jeg vil bare si at jeg er tilbake for deilig sex! Jeg har virkelig savnet å føle meg kinky og deilig. Når jeg leser gjennom meldingene og samtalene vi har hatt sammen så må jeg jo si at jeg ble virkelig nostalgisk. Alle de fantastiske komplimentene. Jeg jobber for tiden nå som luxury yach designer og travel event management. Så, ja jeg er tilbake her, men blir å pendle litt overalt Bali - Dubai - Indonesia - Bangkok - Japan. Og det verste er vel at jeg føler jeg er så prippen og så high class i denne jobben at jeg trenger noen som kan få meg down and dirty. Haha. Jeg er verdens lykkeligste jente. Skal ikke klage. Så, dere ta kontakt. Jeg vet ikke hvem av dere som er her inne enda. Men jeg savner. Endret September 27, 2017 av Norske_Cherie Siter Lenke til kommentar
Norske_Cherie Skrevet Oktober 3, 2017 Share Skrevet Oktober 3, 2017 Fantastisk hvor våt jeg blir av denne jobben! 😍 Kåthet er en avhengighetsdannende deilig rus. 🙄💕 Sklir jo ut av stolen her jeg sitter på fjeset til noen. 😂😂 Siter Lenke til kommentar
Norske_Cherie Skrevet Oktober 3, 2017 Share Skrevet Oktober 3, 2017 Er helt våt av denne jobben jeg. Kåthet er en avhengighetsdannende rus. Det er euphorisk, man mister litt sans og samling! Det er så jeg sklir av stolen her jeg sitter oppå en manns fjes og blir slikket. Aldri i mitt liv skal jeg gå på rehab pga ruset mitt. 😆 Det er følelsene mine av å være i livet! Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg