Gå til innhold

(Thai)massasje all inclusive!

badekaren

Anbefalte innlegg

Hei

Kan vi starte en tråd hvor vi forsøker å samle de massasjestedene som opererer med de beste tilbudene? Da mener jeg god massasje og et FP-reportoar som også gjerne inkluderer OWO/BJ/CIM og eller COF. Ikke nødvendigvis bare Thai, men også andre om det finns erfaringer fra andre da?

Her kan man legge til etter hvert som nye "undersøkelser" er gjort, samt om det er noen som ikke holder "standarden" lengre. Tror de fleste av oss bruker mye tid på å undersøke/prøve nye steder med vekslende hell. Derfor tar vi alle "en for laget" og deler dette her om dere er enig? Jeg har selv en som jeg postet i februar 2020, men har ikke vært særlig aktiv etter det grunnet C19. Håper på stort engasjement...

• Like 1
Lenke til kommentar

Tror de fleste vegrer seg (eller bør vegre seg) for å "oute" jentene/ salonger på et åpent forum som dette. Å få stengt salongen sin eller bli deportert fordi noen "slamrer med leppa" her er jo ikke no særlig Allerede nå er flere jenter deportert ettersom øvrigheta mener at de bryter smittevernreglene. Legg denne tråden død sier nå jeg :) Evt skriv kun i generelle vendinger.

Lenke til kommentar