Blue bell Skrevet Desember 30, 2020 Share Skrevet Desember 30, 2020 Hei 😊 jeg har vært her en stund men ikke presantert meg, tror jeg 😳? Uansett så er jeg ei Oslo jente på 39år som har flyttet til Ålesund, jeg har sted å møtes og tar gjerne en hotel helg på Gardermoen i ny og ne😉........ Jeg er med på det meste som ikke inneholder urin, avføring, føtter eller andre jenter og ikke veldig heavy bdsm 🙄 jeg tar gjerne imot mange menn sammen men tar deg også mer enn gjerne alene. Elsker å være kåt og å få gjøre dere menn kåte,💋 Snap :bluestbella 2 2 Siter Lenke til kommentar
FFrank Skrevet Januar 8, 2021 Share Skrevet Januar 8, 2021 Noen år siden nå, men kan anbefale Blue Bell for de som liker bbw. Hyggelig og digg service 1 Siter Lenke til kommentar
Halling82 Skrevet September 16, 2021 Share Skrevet September 16, 2021 Hallo er det noen som har pratet Blue bell i det siste? Har prøvd å legge ho til på Snapchat men får ikke noe svar. 1 Siter Lenke til kommentar
mysil Skrevet September 16, 2021 Share Skrevet September 16, 2021 (endret) Hadde sist kontakt med henne 18. august i forbindelse med at hun skulle komme til Oslo. Herlig dame som gjør alt for din nytelse og hun blir vanvittig våt. Endret September 16, 2021 av mysil Skrivefeil 1 Siter Lenke til kommentar
Halling82 Skrevet September 16, 2021 Share Skrevet September 16, 2021 Jeg skal til Ålesund i slutten av måneden og har lyst til å treffe ho når jeg er der. Siter Lenke til kommentar
jakob Skrevet Januar 1, 2022 Share Skrevet Januar 1, 2022 Noen som har hatt kontakt med blue bell i det siste? Siter Lenke til kommentar
jakob Skrevet Januar 2, 2022 Share Skrevet Januar 2, 2022 Hun er banditt deilig og hun er vakker. Nesten forelsket i henne Siter Lenke til kommentar
jakob Skrevet Februar 4, 2022 Share Skrevet Februar 4, 2022 Noen som har hørt i fra henne? Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg