Isadora Skrevet Oktober 3, 2020 Share Skrevet Oktober 3, 2020 Var 19 år da jeg startet som eskortepike og holdt på med dette i noen år. Har nå blitt en voksen dame som har passert 25, og leker med tanken på å starte opp igjen. Jeg møtte kundene mine kun fysisk den gangen, men med tanke på corona er det vel greit å finne andre løsninger som snapchat, skype ogsåvidere. Har ikke så mye erfaring på det området, så tips og forslag for hvordan jeg starter opp digitalt mottas med takk! 1 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Oktober 3, 2020 Share Skrevet Oktober 3, 2020 Ville heller anbefalt onlyfans, så folk ikke tror du driver med svindel. Selv kjøper jeg ikke digitale tjenester, men kun fysiske. Gjerne gi lyd om du starter med fysiske treff igjen og har annonse noe sted. Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet November 8, 2020 Share Skrevet November 8, 2020 Følger denne når du er klar for treff igjen 😁 Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg