Blue bell Skrevet August 8, 2020 Share Skrevet August 8, 2020 Pass dere for Oslokar, denne brukeren er kun ute etter å lage dårlig stemning, trenger vel å få utløp for et eller annet? Ps: Han bytter brukernavn til stadighet, og logger seg også inn som bare gjest, men man merker med en gang at det er samme person da det går i veldig barnslige fraser og er bare kranglete... Som en drittunge, 3 Siter Lenke til kommentar
Revenger Skrevet Januar 20 Share Skrevet Januar 20 En liten historie - jeg var superfersk - første møtet -satt på T-banen når første SMS kom inn. Bla, bla, trussel. Kunne bare gå i lick-down🤣 lock-down og banne damen for ever - fin start😂 2 Siter Lenke til kommentar
anonymbruker Skrevet Januar 27 Share Skrevet Januar 27 På 20.1.2024 den 16.02, Revenger skrev: En liten historie - jeg var superfersk - første møtet -satt på T-banen når første SMS kom inn. Bla, bla, trussel. Kunne bare gå i lick-down🤣 lock-down og banne damen for ever - fin start😂 er det du som er oslokar?🤣 1 Siter Lenke til kommentar
Revenger Skrevet Februar 1 Share Skrevet Februar 1 Likte dette svært dårlig prins, hvordan kokte'ru sammen dette (her måtte jeg bruke din sosiolekt)😊 2 1 Siter Lenke til kommentar
anonymbruker Skrevet Februar 1 Share Skrevet Februar 1 jeg er prins andrew, jeg er ikke noe bedre🫅 men jeg sitter nok i en litt mer behagelig båt ⛵ 2 Siter Lenke til kommentar
Revenger Skrevet Februar 3 Share Skrevet Februar 3 Pussig, en rekebåt må jo være din greie: vidt nett, små masker og jævlig vond lukt☄️ 3 Siter Lenke til kommentar
anonymbruker Skrevet Februar 3 Share Skrevet Februar 3 hahahah, jeg har en yacht ⛵ du sitter i en oppblåsbar ro båt🚣♀️ så ta det rolig nå, før du faller ut i vannet (det er dypt)🥲 1 Siter Lenke til kommentar
Revenger Skrevet Februar 3 Share Skrevet Februar 3 og propellbladene er store😩 1 Siter Lenke til kommentar
Revenger Skrevet Februar 17 Share Skrevet Februar 17 Litt mer seriøst - tenker de fleste av oss har mye å vinne på å være greie. 1 Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg