Norskjentefrabergen Skrevet Juli 28, 2020 Share Skrevet Juli 28, 2020 Hei, lurer på hvordan dere jenter gjør det med å betale regninger, tenker ikke de store summene, men å sette inn 10 000 i måneden for å betale husleie osv. Er det noen som har fått noen problemer? 1 Siter Lenke til kommentar
nilsie123 Skrevet August 1, 2020 Share Skrevet August 1, 2020 Jeg tror bankene rapporterer innskudd på 10 000 og mer. Hvis du setter inn max 9000 pr måned burde det være uproblematisk. Du kan også bruke selvbetjent innskuddsautomat. 1 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet November 22, 2020 Share Skrevet November 22, 2020 Jeg har hørt at bankene rapporterer faste mistenkelige innskudd til skatteetaten for å forhindre svart jobb.. Siter Lenke til kommentar
Pernille75 Skrevet Januar 21, 2023 Share Skrevet Januar 21, 2023 (endret) Jeg tar imot kontanter bare. Og setter jevnlig inn på kontoen. Legger også ut masse falske kjøp og salg annonser på Facebook "kjøp og salg"-sider og på Finn.no. Med bilder av møbler jeg har hatt tidligere. Skriver i annonsen "Svarer bare henvendelser på pm, da Facebook ikke vil gi meg varsler for tiden". De som kontakter meg på pm, får beskjed om at varen er solgt. Skulle det bli noe etterforskning. Så er jeg bareflink til å selge gamle møbler. Derfor vipps og mye kontanter.. Passer på å bruke kontanter når jeg betaler for noe på butikker osv.. Pengene fra lønna mi, får bare stå der å kose seg Endret Januar 21, 2023 av Pernille75 5 Siter Lenke til kommentar
Blackyone Skrevet Januar 22, 2023 Share Skrevet Januar 22, 2023 Det var lurt, men innskuddsgrense er 5k så ikke sett inn mer enn det. Det blir meldt inn. Samtidig vil banken summere beløp også kontakte deg i ettertid for redegjørelse hvis total beløp overstiger et viss beløp. Husk å sett annonsene dine som solgt etterhvert da 1 Siter Lenke til kommentar
GangbangStavanger Skrevet Juni 1, 2023 Share Skrevet Juni 1, 2023 Kan veksle kontanter mot krypto... 2 Siter Lenke til kommentar
Tid for Nytelse Skrevet Desember 27, 2023 Share Skrevet Desember 27, 2023 Hvordan? 1 Siter Lenke til kommentar
Tid for Nytelse Skrevet Desember 27, 2023 Share Skrevet Desember 27, 2023 Jeg har en venninne som har leid inn håndtverke hun betaler svart. Hun får kontanter av meg og betaler regninger for meg eller vippse meg takk for hjelpen, kult bilde osv 1 Siter Lenke til kommentar
johnlogan Skrevet Desember 27, 2023 Share Skrevet Desember 27, 2023 Jeg tror 2024 blir det siste året med cash slik vi har operert nå grunnet ISO20022. 1 Siter Lenke til kommentar
johnlogan Skrevet Desember 27, 2023 Share Skrevet Desember 27, 2023 8 minutter siden, alpdlp skrev: Send gjerne pm Jeg er god kompis! Jeg har mine løsninger. 1 Siter Lenke til kommentar
anonymbruker Skrevet Januar 27 Share Skrevet Januar 27 start et firma, sett penger inn i firmat. betal skatt. og pengene er vasket. ta den lenger. firmaet går dårlig, slå deg konkurs og gå på nav. få nav til å betale leilighet og dagpenger, mens du koser deg og tjener penger på si. 2 Siter Lenke til kommentar
Idaws Skrevet Januar 29 Share Skrevet Januar 29 På 27.1.2024 den 5.59, anonymbruker skrev: start et firma, sett penger inn i firmat. betal skatt. og pengene er vasket. ta den lenger. firmaet går dårlig, slå deg konkurs og gå på nav. få nav til å betale leilighet og dagpenger, mens du koser deg og tjener penger på si. Har du firma må du levere regnskap. Da må du ha kvitteringer på hvor pengene kommer fra. Det enkleste er å starte firma som gledespike. Det er ikke forbudt å selge sex i Norge. Har snakket med 2 norske jenter som gjør dette. De betaler skatt. Og staten er pimp. 😉 2 Siter Lenke til kommentar
anonymbruker Skrevet Januar 29 Share Skrevet Januar 29 det er mange firmaèr som tar imot kontanter. frisør salong (ingen kan bevise hvor mye du klipper, og du trenger ikke kjøpe nytt utstyr) du kan selge terapeutiske tjenester/ massasje salong. bare kreativiteten setter en stopper. 2 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Februar 22 Share Skrevet Februar 22 Aldri fikk problemer med sett penger i konto.Men det er grense i innskudd minibank Bare i år jeg fikk min vipps sperre fordi jeg fikk 501.000 i ett år,men 300.000 var ikke min (en hallikvirkesomhet har misbrukt min vipps nr-😳) Siter Lenke til kommentar
Revenger Skrevet Februar 22 Share Skrevet Februar 22 Mao du fikk problemer🥱 1 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Februar 22 Share Skrevet Februar 22 29 minutter siden, Revenger skrev: Mao du fikk problemer🥱 Ja,er uten vipps.Kan ikke selge min video/cam uten.Ja har vipps bedrift,men min bedriftkonto var fra Sbanken,nå de har bytte til DNB. Jeg var Postbanken kunde..😊jezz😂Det var tid du kun trekke 200 kr vis din konto var tømt.. 😊 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Februar 22 Share Skrevet Februar 22 Akkurat nå, Zezeh skrev: Ja,er uten vipps.Kan ikke selge min video/cam uten.Ja har vipps bedrift,men min bedriftkonto var fra Sbanken,nå de har bytte til DNB. Jeg var Postbanken kunde..😊jezz😂Det var tid du kun trekke 200 kr vis din konto var tømt.. 😊 For noen sier jeg løy.. Siter Lenke til kommentar
Revenger Skrevet Februar 23 Share Skrevet Februar 23 Runar er fornøyd da! 1 Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg