Gå til innhold

Flotte 18åringer fra Krakow og Warszawa

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg kjenner et par unge jenter i Krakow og Warszawa som trenger å tjene noe. Bare dra til Polen så hjelper jeg deg å arrangere et diskret møte i en komfortabel leilighet i centrum. Et besøk i Polen kan kombineres med andre attraksjoner som deilig mat shopping og sightseeing. Polen er billig og sikre, din alder spiller ingen rolle men du må se bra ut :)  En normal pris for eskorte er ca 500kr, de unge tar mer, prisen varierer mellom 800 til 2500 per 1 - 3 timer eller per møte / natt. Et fly til Polen kan koste ca 300kr via Norwegian, en flott leilighet i centrum ca 400 per døgn.  Bare ta kontakt om du lurer på noe.

Screenshot from 2020-07-03 15-27-19.png

• Like 4
  • Thanks 4
Lenke til kommentar
  • 1 month later...
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 4 weeks later...

Reiser til Krakow i ny og ned i jobbsammenheng. Har du noen flere bilder? Lar de seg booke over flere dager sammenhengende? Og mye ekstra for eventuelt å ta noen bilder som suvenir? :) 

Lenke til kommentar
  • 3 months later...
  • 3 years later...

Elsker flotte 18-åringer😍 Tar gjerne i mot mer info på Pm eller her. Hvis du har flere bilder/videoer av hun skal jeg heller ikke protestere. Hun så jo deilig ut da. Av og til på farten nedover i de traktene, så kunne vært interessant med en test en dag

• Like 1
Lenke til kommentar